Skravletråd for oss prøvere!

Vi skal ikke ha noe middag idag, jeg skal på jobb Kl 13 og samboer sover:) lillejenta skal på overnatting til svigers :) hjemmelagde kyllingnuggets med båtmotorer og grillede (i ovnen) grønnsaker f.eks?det syns jeg er så godt ;)

Båtmotorer hørtes spennende ut, smaker det godt? :P

Det slår ikke morrotrusa mi [emoji20] hver gang jeg skal skrive morro retter tlf det til morrotrusa

Med kylling har man jo uendelig mange muligheter. :) Er det kyllingfilet, eller?
Det er strekt kylling som er kutta opp i strimler. Kjøper sånn 2,5 kg pakke i Sverige. Da er alt vannet stekt ut og vi blir ikke lurt av vekta :p så deler vi det opp i posjonsposer :)
Vi bruker det til mye, men man blir litt lei..

Det er strekt kylling som er kutta opp i strimler. Kjøper sånn 2,5 kg pakke i Sverige. Da er alt vannet stekt ut og vi blir ikke lurt av vekta :p så deler vi det opp i posjonsposer :)
Vi bruker det til mye, men man blir litt lei..

Hahaha! Bruker du å strekke høna di du? :laughing001 Mye skriveleifer ute og går i dag!:cool05

Ja, i en tråd på Facebook, EN gang [emoji23][emoji23]

Se der ja! Skjønte jeg det ikke, at du har brukt ordet. :P Lurer på i hvilken forbindelse jeg da. :sex
Eneste morrotrusa jeg har sett, er den på bildet. :P

Vedlegg

• 021.jpg
    021.jpg
    365,7 KB · Visninger: 61
Se der ja! Skjønte jeg det ikke, at du har brukt ordet. [emoji14] Lurer på i hvilken forbindelse jeg da. :sex
Eneste morrotrusa jeg har sett, er den på bildet. :P
Faren til en kompis som brukte det da det var snakk om at kompisen skulle hente med seg dame hjem [emoji23] også måtte jeg selvfølgelig gjenta det fordi det var så morsomt

Å nei. . Huff, blander deg med noen andre som var på sykehus.. kondolerer :(
Jeg forstår så godt at dere ønsker klarhet.... æsj veit ikke hva man skal si..

Takk♡
Det var rett og slett en tragisk ulykke og det er ikke lett å vite hverken hva man skal si eller føle.
Føles som en evighet mellom hver samtale vi skal på...

Back
Topp