Skravletråd for oss prøvere!

Vil vel egentlig ikke si de er ustabile. De har alltid vært så lange bortsett fra når jeg har gått på piller [emoji14] veldig greit med lange sykluser når man ikke prøver, men ikke ellers.
Driver bare å kartlegger syklusene nå egentlig, så om de stabiliserer seg der med en gang så vet jeg ihvertfall ca hvordan ting ligger an til vi starter prøvinga :)

Joda, går greit her. Frøkna har nettopp sovna og jeg er trøtt selv. Vært og byttelånt barneklær i dag :)

Haha. Jeg sa jeg var trøtt ikke sant??[emoji85]
Rotet deg sammen med en annen tråd jeg las på[emoji23][emoji23]

I ditt tilfelle så skulle jeg egentlig si at det er grådig greit å ha regelmessige sykluser[emoji23][emoji23]

Haha. Jeg sa jeg var trøtt ikke sant??[emoji85]
Rotet deg sammen med en annen tråd jeg las på[emoji23][emoji23]

I ditt tilfelle så skulle jeg egentlig si at det er grådig greit å ha regelmessige sykluser[emoji23][emoji23]
Lov å surre litt da ;)
Haddevært veldig greit om de stabiliserer seg med en gang. Er første syklusen etter fødsel i desember.

Hvordan går det med deg da? Tatt noen flere tester?

Lov å surre litt da ;)
Haddevært veldig greit om de stabiliserer seg med en gang. Er første syklusen etter fødsel i desember.

Hvordan går det med deg da? Tatt noen flere tester?

Blir spennende å se hvordan kroppen din stabiliserer seg nå da[emoji4]

Nei, har ikke det.
Venter på nytt parti fra billige tester.

Nett nå så er jeg så innstilt på at G testen kommer til å være negativ. At det jeg er mest spent på, er om el testen fortsatt er positiv. At det er eggløsningen som lager tull med hormonene mine.
Har jo kjempe masse symptomer. Men kan like godt være kroppen som sliter med å få egget til å slippe.

Er el testen negativ så er jeg i dpo land nå. Usikkert hvor mange dager.
Heldigvis har vi lagt inn aksjer hele veien, så er ikke krise.
Vil bare vite hva som skjer[emoji12][emoji12]

Blir spennende å se hvordan kroppen din stabiliserer seg nå da[emoji4]

Nei, har ikke det.
Venter på nytt parti fra billige tester.

Nett nå så er jeg så innstilt på at G testen kommer til å være negativ. At det jeg er mest spent på, er om el testen fortsatt er positiv. At det er eggløsningen som lager tull med hormonene mine.
Har jo kjempe masse symptomer. Men kan like godt være kroppen som sliter med å få egget til å slippe.

Er el testen negativ så er jeg i dpo land nå. Usikkert hvor mange dager.
Heldigvis har vi lagt inn aksjer hele veien, så er ikke krise.
Vil bare vite hva som skjer[emoji12][emoji12]

Må være utrolig frustrerende å gå og vente sånn da :/ håper du får noen svar snart da

Jeg vurderer å prøve med EL-tester igjen, for kartlegging, men har ikke bestemt meg helt. Har ikke så god erfaring med dem [emoji14]
Testet positivt en uke etter EL hadde vært osv [emoji14]

Nei jeg vil helst ikke ha ansvaret for en gruppe selv, så får bare vente litt :) egentlig greit at jeg bare kan vimse litt rundt i mellomtiden :p
Skjønner den :) Vims i vei så dukker det nok opp ei gruppe snart :)

Må være utrolig frustrerende å gå og vente sånn da :/ håper du får noen svar snart da

Jeg vurderer å prøve med EL-tester igjen, for kartlegging, men har ikke bestemt meg helt. Har ikke så god erfaring med dem [emoji14]
Testet positivt en uke etter EL hadde vært osv [emoji14]

Har jo ikke så veldig gode erfaringer selv. Men det kan jo være for at syklusen min tukler seg.

Dessuten så sliter jeg skikkelig med å holde meg 4 timer til samme tid på dagen i så mange dager.
Blæra mi er ikke enig[emoji23][emoji23]

Jeg har ingen aktiv ikm gruppe nå. Så da må jeg plage dere med litt spørsmål.
Om jeg hadde KNALL positiv el test en dag. Hvor lenge er det vanlig at testen er positiv før egget slipper.

Ta utgangspunkt i en skikkelig A4 syklus[emoji23][emoji23]

Om jeg hadde KNALL positiv el test en dag. Hvor lenge er det vanlig at testen er positiv før egget slipper.

Fra positiv test til egget slipper er det mellom 24-48 timer. Jeg har to dager med positiv, og som regel den dagen den blir negativ igjen er EL.

Blæ..ser ut som syklusene mine fortsetter å være lange. Greit nok når vi ikke prøver, men kjedelig når vi starter prøving [emoji14]
Hadde el-slim fra cd 17 til cd 23, og er nå på cd 31. Kan stemme med mine 35 og 36 dagers sykluser fra tidligere...

Hvordan står det til med alle i dag? :)

Håper kroppen kommer seg i lage, til dere er klare for prøving igjen. Syntes det selv også, at det var greit at alt var i rute til vi var klare. Vet ikke om vi egentlig er klare ennå, men hev meg med i ei IKM-gruppe for denne runden, så får vi se hvor mye vi legger i denne PP´n. ;)

Ellers er alt bra her, men hvordan går det med deg? Blitt frisk? :)

Vil vel egentlig ikke si de er ustabile. De har alltid vært så lange bortsett fra når jeg har gått på piller [emoji14] veldig greit med lange sykluser når man ikke prøver, men ikke ellers.
Driver bare å kartlegger syklusene nå egentlig, så om de stabiliserer seg der med en gang så vet jeg ihvertfall ca hvordan ting ligger an til vi starter prøvinga :)

Joda, går greit her. Frøkna har nettopp sovna og jeg er trøtt selv. Vært og byttelånt barneklær i dag :)

Smart med byttelåning, elsker gjenbruk! Har hatt "byttekvelder" for venninner selv, digger det! :D

EL er 12-36 timer etter LH-toppen. Bra dere har fått lagt inn aksjer underveis. ;)

Har jo ikke så veldig gode erfaringer selv. Men det kan jo være for at syklusen min tukler seg.

Dessuten så sliter jeg skikkelig med å holde meg 4 timer til samme tid på dagen i så mange dager.
Blæra mi er ikke enig[emoji23][emoji23]

Kjedelig med blære som ikke samarbeider da, om det ikke er god grunn for det.

Håper kroppen kommer seg i lage, til dere er klare for prøving igjen. Syntes det selv også, at det var greit at alt var i rute til vi var klare. Vet ikke om vi egentlig er klare ennå, men hev meg med i ei IKM-gruppe for denne runden, så får vi se hvor mye vi legger i denne PP´n. ;)

Ellers er alt bra her, men hvordan går det med deg? Blitt frisk? :)

Skader jo ikke å delta. Kanskje du blir mer klar av å bli med og? :)
Greit å kunne ta det litt som det kommer så lenge.

Blitt tilnærmet frisk ihvertfall. Bittelitt hoste som henger igjen bare :)
Ellers går dagene greit nok. Var ute med bilen min for første gang i går siden lillegutt ble syk, så kjente litt klump i magen da. Sist jeg kjørte den var jo han med :( men det går vel greit etter forholdene

Smart med byttelåning, elsker gjenbruk! Har hatt "byttekvelder" for venninner selv, digger det! :D
Veldig greit. Hennes er 9 mnd yngre enn min og arver klær fra venninner o.l., så det som er for stort for henne låner vi så lenge også får hun det frøkna har vokst ut av :)

Back
Topp