Skravletråd for oss prøvere!

Heng i vei :) henger litt her selv om jeg ikke er helt igang med prøvinga igjen selv. Må snakke med overlegen før vi bestemmer oss helt.

Hatt en fin dag? :)
Skjønner det.
Håper dere får noen svar som kan hjelpe dere videre.

Yes! Endelig... :happy093 Kommer tilbake litt sterkere jeg, når ting har roet seg ned i helga. Gleder meg til vi skal skravle! :smiley-bounce015
Ja, snart mer skravling på oss!
Håper du har (hatt) en super feiring!

Ja, snart mer skravling på oss!
Håper du har (hatt) en super feiring!

DA begynner ting å roe seg ned litt. Har hatt en super feiring og helg. :) Vært veldig hektisk med alt mulig av besøk etc. så det tok litt tid å få summet oss. Håper du har hatt ei fin helg, også? :)

DA begynner ting å roe seg ned litt. Har hatt en super feiring og helg. :) Vært veldig hektisk med alt mulig av besøk etc. så det tok litt tid å få summet oss. Håper du har hatt ei fin helg, også? :)
Så godt at ting roer seg nå, har savnet deg her inne ;)

Takk, har savnet dere også altså, men har ikke hatt sjans! Men hvordan går det? :) Vært lite skravling de siste dagene i skravletråden?
Jaaa, vært litt lite, men jeg for min del har hatt problemer med å komme på noe :p helst bare klaging fra min side over venting i dpo-land ;) hvordan går det der?hvordan ligger du ann i syklusen?:)

Jaaa, vært litt lite, men jeg for min del har hatt problemer med å komme på noe :p helst bare klaging fra min side over venting i dpo-land ;) hvordan går det der?hvordan ligger du ann i syklusen?:)

Har du kommet deg i DPO-land? Endelig! :D Hvor mange DPO er du? Her var jeg så heldig, at jeg TR kom på bursdagsbesøk. :hilarious:

Har du kommet deg i DPO-land? Endelig! :D Hvor mange DPO er du? Her var jeg så heldig, at jeg TR kom på bursdagsbesøk. :hilarious:
Haha, typisk at tr kommer da ;) prøvde meg jo på el-tester, og fikk positiv torsdag og fredag, negativ lørdag. Så da er jeg 3dpo idag, som dagene snegler seg avsted altså! :eek:

Haha, typisk at tr kommer da ;) prøvde meg jo på el-tester, og fikk positiv torsdag og fredag, negativ lørdag. Så da er jeg 3dpo idag, som dagene snegler seg avsted altså! :eek:

Du får late som EL ikke har vært ennå, så slipper du å telle DPO-dager. :P Men er du en "testetøs", for da begynner du vel å teste om par dager? :hilarious:

Du får late som EL ikke har vært ennå, så slipper du å telle DPO-dager. :p Men er du en "testetøs", for da begynner du vel å teste om par dager? :hilarious:
Absolutt en testetøs! Men har laget en tråd ang å teste 21/3 - 22/3, skal gjøre mitt beste for å hvertfall vente til da :p kommer til å bli hardt ;)

Jeg kan bli med å skravle litt her! Hører ikke til noen ikm-gruppe ennå! Venter på uke 15... blæææ

Absolutt en testetøs! Men har laget en tråd ang å teste 21/3 - 22/3, skal gjøre mitt beste for å hvertfall vente til da :p kommer til å bli hardt ;)

Hehe, har du testedate med andre, så kan det hende det blir litt enklere. ;) Men ikke inngå testedate med bukett - hun jukser! :hilarious: Sist jeg ble gravid, så inngikk meg mange testedater med flere, men én etter én ditcha daten gitt! :rulez :knegg:

Neida, mens noen er på den ene skalaen, så har du meg som er på den motsatte skalaen, som nekter å teste! :P

Hehe, har du testedate med andre, så kan det hende det blir litt enklere. ;) Men ikke inngå testedate med bukett - hun jukser! :hilarious: Sist jeg ble gravid, så inngikk meg mange testedater med flere, men én etter én ditcha daten gitt! :rulez :knegg:

Neida, mens noen er på den ene skalaen, så har du meg som er på den motsatte skalaen, som nekter å teste! :p
Hihi, har vært veldig nære på å jukse et par ganger, men så måtte jeg bare tisse fortest mulig så jeg ikke gjorde det :p Åååh, nekter du å teste? :p

Hihi, har vært veldig nære på å jukse et par ganger, men så måtte jeg bare tisse fortest mulig så jeg ikke gjorde det :p Åååh, nekter du å teste? :p

Tester helst ikke før jeg MÅ nei, f.eks. hvis jeg skal i selskap e.l. Har bare vært to runder med testing for min del hittil da. :P Lurer på om vi skal i gang med vår første PP etter MA´n denne syklusen...? Har ikke helt bestemt meg ennå om jeg vil gå all-in. :gen026

Jeg kan bli med å skravle litt her! Hører ikke til noen ikm-gruppe ennå! Venter på uke 15... blæææ
Må bare lage en ikm for uke 15 hvis du vil ;) Ellers så kommer det nok en i løpet av uka tenker jeg :)
Synd det ikke gikk rett vei denne gangen :(

Tester helst ikke før jeg MÅ nei, f.eks. hvis jeg skal i selskap e.l. Har bare vært to runder med testing for min del hittil da. :p Lurer på om vi skal i gang med vår første PP etter MA´n denne syklusen...? Har ikke helt bestemt meg ennå om jeg vil gå all-in. :gen026
Gleder meg til å se deg i en ikm gruppe og tilslutt termin gruppe ;) Når du enn er klar ❤

Tester helst ikke før jeg MÅ nei, f.eks. hvis jeg skal i selskap e.l. Har bare vært to runder med testing for min del hittil da. :p Lurer på om vi skal i gang med vår første PP etter MA´n denne syklusen...? Har ikke helt bestemt meg ennå om jeg vil gå all-in. :gen026
Tenker du at kroppen eller psyken har godt av pausen, eller begge deler kanskje?:) skjønner godt at man trenger en pause når man opplever ma o.l, jeg har hatt to kjemiske og for min del var det ikke såå dramatisk det. Det var jo så tidlig, både graviditet og i prøving :)

Back
Topp