..spireliten..
Forumet er livet
Idag er jeg så glad at jeg har mest lyst å boble over[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Akuratt blitt medlem her. Må lære meg litt om forumet
Tenkte vi skulle ta en tur innom et gartneri i nærheten etterhvert og få litt tips vi har jo ikke peiling noen av oss [emoji14]
Fikk tlf fra sykehuset i dag, og fått time til ettersamtale med overlegen 7. April
Idag er jeg så glad at jeg har mest lyst å boble over[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Herregud, skulle til å spørre hvorfor du var så glad, men så kom jeg på det skjønner godt du er glad! (får unnskylde meg med at det har vært stressende på jobb ikveld)Idag er jeg så glad at jeg har mest lyst å boble over[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Herregud, skulle til å spørre hvorfor du var så glad, men så kom jeg på det skjønner godt du er glad! (får unnskylde meg med at det har vært stressende på jobb ikveld)
Og fikk denne to timer etter forrige, er denne positiv? Beklager å dra inn tester her, men håpet kanskje el-tester var lov? Det er bare å si fra hvis det ikke er godtatt
Og det har du jammen all grunn til å være! Glad på dine vegne!
Må bare vente til de åpner [emoji14] står iløpet av mars på hjemmesiden, men nå har jo vinteren kommet så det blir nok ikke før slutten i tilfelleDet kan nok være lurt, så får dere vite hva som passer i deres sone osv.
Supert dere har fått innkalling, håper tiden flyr frem til 7. April!
Denne vil jeg si ser positiv ut happy humpingOg fikk denne to timer etter forrige, er denne positiv? Beklager å dra inn tester her, men håpet kanskje el-tester var lov? Det er bare å si fra hvis det ikke er godtatt
positivOg fikk denne to timer etter forrige, er denne positiv? Beklager å dra inn tester her, men håpet kanskje el-tester var lov? Det er bare å si fra hvis det ikke er godtatt
Uff, så leit å høre Håper spiren sitter fort for degVar i juni-gruppa (som var ekstremt mange skravlete damer), men måtte avbryte svangerskapet i november (10 uker). Hadde en SA før det og en kjemisk nå siste syklus.
Savner å skravle og henge på forumet så da er jeg endelig klar for å joine dere.
Heng i vei henger litt her selv om jeg ikke er helt igang med prøvinga igjen selv. Må snakke med overlegen før vi bestemmer oss helt.Var i juni-gruppa (som var ekstremt mange skravlete damer), men måtte avbryte svangerskapet i november (10 uker). Hadde en SA før det og en kjemisk nå siste syklus.
Savner å skravle og henge på forumet så da er jeg endelig klar for å joine dere.
GRATULERER MED DAGEN SHOEGRL[emoji512][emoji512][emoji512]
Var i juni-gruppa (som var ekstremt mange skravlete damer), men måtte avbryte svangerskapet i november (10 uker). Hadde en SA før det og en kjemisk nå siste syklus.
Tusen takk.Uff, så leit å høre Håper spiren sitter fort for deg