Skravletråd for oss prøvere!

Tenkte vi skulle ta en tur innom et gartneri i nærheten etterhvert og få litt tips :) vi har jo ikke peiling noen av oss [emoji14]

Fikk tlf fra sykehuset i dag, og fått time til ettersamtale med overlegen 7. April :)

Det kan nok være lurt, så får dere vite hva som passer i deres sone osv. :)

Supert dere har fått innkalling, håper tiden flyr frem til 7. April! :)

Idag er jeg så glad at jeg har mest lyst å boble over[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Herregud, skulle til å spørre hvorfor du var så glad, men så kom jeg på det ;) skjønner godt du er glad! :D (får unnskylde meg med at det har vært stressende på jobb ikveld:p)

Rett før nå??Ser at det mangler litt altså, men det kan da ikke være mye?:happy:

Vedlegg

• _20170309_232839.JPG
    _20170309_232839.JPG
    596 KB · Visninger: 78
Og fikk denne to timer etter forrige, er denne positiv? Beklager å dra inn tester her, men håpet kanskje el-tester var lov? Det er bare å si fra hvis det ikke er godtatt ;)

Vedlegg

• _20170310_020212.JPG
    _20170310_020212.JPG
    475,2 KB · Visninger: 80
Det kan nok være lurt, så får dere vite hva som passer i deres sone osv. :)

Supert dere har fått innkalling, håper tiden flyr frem til 7. April! :)
Må bare vente til de åpner [emoji14] står iløpet av mars på hjemmesiden, men nå har jo vinteren kommet så det blir nok ikke før slutten i tilfelle :)

Håper det :)

Og fikk denne to timer etter forrige, er denne positiv? Beklager å dra inn tester her, men håpet kanskje el-tester var lov? Det er bare å si fra hvis det ikke er godtatt ;)
Denne vil jeg si ser positiv ut :D happy humping ;)

positiv

Var i juni-gruppa (som var ekstremt mange skravlete damer), men måtte avbryte svangerskapet i november (10 uker). Hadde en SA før det og en kjemisk nå siste syklus.
Savner å skravle og henge på forumet så da er jeg endelig klar for å joine dere.

Var i juni-gruppa (som var ekstremt mange skravlete damer), men måtte avbryte svangerskapet i november (10 uker). Hadde en SA før det og en kjemisk nå siste syklus.
Savner å skravle og henge på forumet så da er jeg endelig klar for å joine dere.
Uff, så leit å høre :( Håper spiren sitter fort for deg :Heartred

Heng i vei :) henger litt her selv om jeg ikke er helt igang med prøvinga igjen selv. Må snakke med overlegen før vi bestemmer oss helt.

Hatt en fin dag? :)

Yes! Endelig... :happy093 Kommer tilbake litt sterkere jeg, når ting har roet seg ned i helga. Gleder meg til vi skal skravle! :smiley-bounce015

Back
Topp