Skravletråd for oss prøvere!

Hatt en super dag! :)

Så bra! :) Når jeg har fått tenkt meg om, så har jo dagen egentlig ikke vært helt topp. Det er det jeg husker, men har jo slitt med denne kvalmen i hele dag. Tydeligvis så klarte jeg å glemme den et øyeblikk! :P

Så bra! :) Når jeg har fått tenkt meg om, så har jo dagen egentlig ikke vært helt topp. Det er det jeg husker, men har jo slitt med denne kvalmen i hele dag. Tydeligvis så klarte jeg å glemme den et øyeblikk! :p
Haha, fort gjort ;) uff, den kvalmen :meh: (med omgangssyken friskt i minne)

Hahaha! Du ass... ;) Takk, men det er nok ikke det. :) Hvordan smakte de pizzahornene til mannen? Hørtes veldig gode ut, egentlig alt han hadde bakt da, men. :p
Jeg spiste meg mett på pizzaen, jeg ;) pizza med kyllingfilet og kjøttdeig (stekt og krydret hver for seg for så å strøs på bunnen), hjemmelaget pizzasaus (jeg har laget fra før som er i frysen), champignon, banan (ja, jeg vet, men er en sydenting!) med ost og krydder på toppen, Namnam :happy: hornene er med saus, ost og skinke, prøver de imorgen :)

Men jeg har én ting jeg tenker mye på idag, og gråter for. Igår morges skjedde en ulykke et stykke unna der jeg bor. En kranbil sto på gang-/sykkelsti og skulle ordne noe, så kommer en mor med sine to barn på 5 og 3år for å levere i barnehagen. Da begynte bilen å skli nedover, og endte med at den 5år gamle gutten havnet i klem. Han omkom av skadene, lillesøster på 3år ble lettere skadet. Moren (og andre) var vitne til dette uten å kunne gjøre noe.

Jeg får så vondt inni meg! Hvordan overlever man noe sånt, å se barnet sitt dø foran øynene på en? Jeg gråter for familien :smiley-angry017:smiley-angry017

Men jeg har én ting jeg tenker mye på idag, og gråter for. Igår morges skjedde en ulykke et stykke unna der jeg bor. En kranbil sto på gang-/sykkelsti og skulle ordne noe, så kommer en mor med sine to barn på 5 og 3år for å levere i barnehagen. Da begynte bilen å skli nedover, og endte med at den 5år gamle gutten havnet i klem. Han omkom av skadene, lillesøster på 3år ble lettere skadet. Moren (og andre) var vitne til dette uten å kunne gjøre noe.

Jeg får så vondt inni meg! Hvordan overlever man noe sånt, å se barnet sitt dø foran øynene på en? Jeg gråter for familien :smiley-angry017:smiley-angry017

Jeg har faktisk også tenkt på det i dag, til og med grått faktisk, for det er ufattelig trist og man føler seg så hjelpesløs/maktesløs. :( Og håpte inderlig det ikke er noen her inne, som vi "kjenner". Nå hørtes det kanskje feil ut, men håper du skjønner hva jeg mener...

Jeg har faktisk også tenkt på det i dag, til og med grått faktisk, for det er ufattelig trist og man føler seg så hjelpesløs/maktesløs. :( Og håpte inderlig det ikke er noen her inne, som vi "kjenner". Nå hørtes det kanskje feil ut, men håper du skjønner hva jeg mener...
Det er så ufattelig at to minutter fra eller til kan ha så mye å si, hadde de vært på stedet et par minutter etter så hadde det ikke gått slik :( jeg skjønner hva du mener :Heartred men off, det går ikke ann å tenke seg hvordan det går med dem nå :smiley-angry017

Hjelpes, så forferdelig dette må være for moren :( For alle andre forsåvidt, men å miste barnet sitt sånn plutselig er helt jævlig. Lurer på innimellom hvordan jeg skal overleve selv og :(

Føler virkelig med familien, og håper ikke moren sitter igjen med en skyldfølelse pga dette og at de får den oppfølging og hjelp de trenger og har krav på ♡

Hjelpes, så forferdelig dette må være for moren :( For alle andre forsåvidt, men å miste barnet sitt sånn plutselig er helt jævlig. Lurer på innimellom hvordan jeg skal overleve selv og :(

Føler virkelig med familien, og håper ikke moren sitter igjen med en skyldfølelse pga dette og at de får den oppfølging og hjelp de trenger og har krav på ♡
Jeg fikk såvidt med meg at du hadde mistet barnet ditt :( kan jeg spørre hva som skjedde?:Heartred

Det er så ufattelig at to minutter fra eller til kan ha så mye å si, hadde de vært på stedet et par minutter etter så hadde det ikke gått slik :( jeg skjønner hva du mener :Heartred men off, det går ikke ann å tenke seg hvordan det går med dem nå :smiley-angry017

Det er så vanskelig å begripe, utrolig tragisk. Og det å sitte igjen i etterkant å tenke, hva hvis, om og men. Føler så utrolig med alle de som ble berørt av denne ulykken - familien, spesielt mor og søster som var midt oppi situasjonen. Håper ikke jenta får varige mén. For ikke å nevne arbeidsfolkene, spesielt han som prøvde å avverge at de ble truffet, så maktesløs og hjelpesløs man føler seg, håper ikke de klandrer seg selv. Blir så utrolig lei meg igjen av tanken på dette. :sad010

Jeg fikk såvidt med meg at du hadde mistet barnet ditt :( kan jeg spørre hva som skjedde?[emoji813]red

Akutt hjertestans pga pustestans forårsaket av en virusinfeksjon. Gjenoppliving var vellykket, men han døde av hjerneskadene en mnd etter hendelsen :(

Det er fortsatt helt uvirkelig at der har skjedd egentlig. Og at et virus kan gjøre så stor skade. Det er så fjernt i denne delen av verden.

Kjære m&m mini - jeg må bare få sagt at jeg har så utrolig stor respekt for deg, for måten det fremgår utad at du håndterer tapet ditt på. Du virker så ufattelig sterk, og jeg håper så inderlig at du holder på styrken videre fremover. Tenker mye på deg og familien din. Håper samholdet og kjærligheten mellom dere får dere igjennom dette på best mulig måte. Og er det dager du føler du vil buse ut med både det ene og det andre, i positiv og negativ retning, så kan du bruke oss for alt det vi er verdt - er her for deg! Klem :Heartred

Akutt hjertestans pga pustestans forårsaket av en virusinfeksjon. Gjenoppliving var vellykket, men han døde av hjerneskadene en mnd etter hendelsen :(

Det er fortsatt helt uvirkelig at der har skjedd egentlig. Og at et virus kan gjøre så stor skade. Det er så fjernt i denne delen av verden.
Off!!! Kan ikke tenke meg hvor tøft det må ha vært og enda er :Heartred får helt vondt langt inni hjerterota! Hvor lenge er dette siden?som hun over sier så bruk forumet og oss for det det er verdt! Hva enn man har på hjertet så del det, gode som dårlige dager :Heartred

Kan noen sende meg bakelyst? Eller kanskje en konditor? Det siste hadde vært en innertier! :D

Kjære m&m mini - jeg må bare få sagt at jeg har så utrolig stor respekt for deg, for måten det fremgår utad at du håndterer tapet ditt på. Du virker så ufattelig sterk, og jeg håper så inderlig at du holder på styrken videre fremover. Tenker mye på deg og familien din. Håper samholdet og kjærligheten mellom dere får dere igjennom dette på best mulig måte. Og er det dager du føler du vil buse ut med både det ene og det andre, i positiv og negativ retning, så kan du bruke oss for alt det vi er verdt - er her for deg! Klem [emoji813]red

Off!!! Kan ikke tenke meg hvor tøft det må ha vært og enda er [emoji813]red får helt vondt langt inni hjerterota! Hvor lenge er dette siden?som hun over sier så bruk forumet og oss for det det er verdt! Hva enn man har på hjertet så del det, gode som dårlige dager [emoji813]red
Har vel på en måte gått inn i et overlevelses modus etter at mamma døde for noen år siden, og det har ikke helt gått opp for meg at babyen min faktisk er død.
Har vært ganske apatisk siden mamma døde føler jeg, så jeg føler at sorgen på en måte fortsetter og jeg aldri kommer til å komme ut av det.

Med mamma tok det vel litt over et år før jeg fikk en skikkelig knekk. Håper jeg unngår det nå med jevnlig oppfølging hos psykolog.
Det er kun 1 mnd siden han døde, men vi føler ihvertfall vi har fått mange svar og at legene gjorde alt de kunne for gutten vår. Føler at det hjelper meg litt. Pluss at jeg selv gjorde alt jeg kunne mtp gjenoppliving frem til ambulansen dukker opp.

Har dessverre hatt maks uflaks, og ingen kunne gjort noe for å forhindre det.

Takk ♡

Hva skal du bake? :) jeg må til med det imorgen :happy:

Tror jeg endte opp på to ostekaker, ei gulrotkake, en sitronpai og pavlova. Alle er forholdsvis kjappe og enkle, men akkurat i dag sitter bakelysten laaangt inn en plass jeg ikke klarer å finne veien til. :P Og alle må lages ferdig i dag... :banghead:

Back
Topp