Hatt en super dag!Har hatt en kjempefin dag, du også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt en super dag!Har hatt en kjempefin dag, du også?
Hatt en super dag!
Haha, fort gjort uff, den kvalmen (med omgangssyken friskt i minne)Så bra! Når jeg har fått tenkt meg om, så har jo dagen egentlig ikke vært helt topp. Det er det jeg husker, men har jo slitt med denne kvalmen i hele dag. Tydeligvis så klarte jeg å glemme den et øyeblikk!
Haha, fort gjort uff, den kvalmen (med omgangssyken friskt i minne)
Jeg håper det er en spire kroppen din holder på med, jegÅ guri! Håper ikke det er omgangssyken jeg holder på å få!
Jeg håper det er en spire kroppen din holder på med, jeg
Jeg spiste meg mett på pizzaen, jeg pizza med kyllingfilet og kjøttdeig (stekt og krydret hver for seg for så å strøs på bunnen), hjemmelaget pizzasaus (jeg har laget fra før som er i frysen), champignon, banan (ja, jeg vet, men er en sydenting!) med ost og krydder på toppen, Namnam hornene er med saus, ost og skinke, prøver de imorgenHahaha! Du ass... Takk, men det er nok ikke det. Hvordan smakte de pizzahornene til mannen? Hørtes veldig gode ut, egentlig alt han hadde bakt da, men.
Men jeg har én ting jeg tenker mye på idag, og gråter for. Igår morges skjedde en ulykke et stykke unna der jeg bor. En kranbil sto på gang-/sykkelsti og skulle ordne noe, så kommer en mor med sine to barn på 5 og 3år for å levere i barnehagen. Da begynte bilen å skli nedover, og endte med at den 5år gamle gutten havnet i klem. Han omkom av skadene, lillesøster på 3år ble lettere skadet. Moren (og andre) var vitne til dette uten å kunne gjøre noe.
Jeg får så vondt inni meg! Hvordan overlever man noe sånt, å se barnet sitt dø foran øynene på en? Jeg gråter for familien
Det er så ufattelig at to minutter fra eller til kan ha så mye å si, hadde de vært på stedet et par minutter etter så hadde det ikke gått slik jeg skjønner hva du mener men off, det går ikke ann å tenke seg hvordan det går med dem nåJeg har faktisk også tenkt på det i dag, til og med grått faktisk, for det er ufattelig trist og man føler seg så hjelpesløs/maktesløs. Og håpte inderlig det ikke er noen her inne, som vi "kjenner". Nå hørtes det kanskje feil ut, men håper du skjønner hva jeg mener...
Men jeg har én ting jeg tenker mye på idag, og gråter for. Igår morges skjedde en ulykke et stykke unna der jeg bor. En kranbil sto på gang-/sykkelsti og skulle ordne noe, så kommer en mor med sine to barn på 5 og 3år for å levere i barnehagen. Da begynte bilen å skli nedover, og endte med at den 5år gamle gutten havnet i klem. Han omkom av skadene, lillesøster på 3år ble lettere skadet. Moren (og andre) var vitne til dette uten å kunne gjøre noe.
Jeg får så vondt inni meg! Hvordan overlever man noe sånt, å se barnet sitt dø foran øynene på en? Jeg gråter for familien
Jeg fikk såvidt med meg at du hadde mistet barnet ditt kan jeg spørre hva som skjedde?Hjelpes, så forferdelig dette må være for moren For alle andre forsåvidt, men å miste barnet sitt sånn plutselig er helt jævlig. Lurer på innimellom hvordan jeg skal overleve selv og
Føler virkelig med familien, og håper ikke moren sitter igjen med en skyldfølelse pga dette og at de får den oppfølging og hjelp de trenger og har krav på ♡
Det er så ufattelig at to minutter fra eller til kan ha så mye å si, hadde de vært på stedet et par minutter etter så hadde det ikke gått slik jeg skjønner hva du mener men off, det går ikke ann å tenke seg hvordan det går med dem nå
Jeg fikk såvidt med meg at du hadde mistet barnet ditt kan jeg spørre hva som skjedde?[emoji813]red
Hjelpes, så forferdelig dette må være for moren For alle andre forsåvidt, men å miste barnet sitt sånn plutselig er helt jævlig. Lurer på innimellom hvordan jeg skal overleve selv og
Føler virkelig med familien, og håper ikke moren sitter igjen med en skyldfølelse pga dette og at de får den oppfølging og hjelp de trenger og har krav på ♡
Off!!! Kan ikke tenke meg hvor tøft det må ha vært og enda er får helt vondt langt inni hjerterota! Hvor lenge er dette siden?som hun over sier så bruk forumet og oss for det det er verdt! Hva enn man har på hjertet så del det, gode som dårlige dagerAkutt hjertestans pga pustestans forårsaket av en virusinfeksjon. Gjenoppliving var vellykket, men han døde av hjerneskadene en mnd etter hendelsen
Det er fortsatt helt uvirkelig at der har skjedd egentlig. Og at et virus kan gjøre så stor skade. Det er så fjernt i denne delen av verden.
Hva skal du bake? jeg må til med det imorgenKan noen sende meg bakelyst? Eller kanskje en konditor? Det siste hadde vært en innertier!
Kjære m&m mini - jeg må bare få sagt at jeg har så utrolig stor respekt for deg, for måten det fremgår utad at du håndterer tapet ditt på. Du virker så ufattelig sterk, og jeg håper så inderlig at du holder på styrken videre fremover. Tenker mye på deg og familien din. Håper samholdet og kjærligheten mellom dere får dere igjennom dette på best mulig måte. Og er det dager du føler du vil buse ut med både det ene og det andre, i positiv og negativ retning, så kan du bruke oss for alt det vi er verdt - er her for deg! Klem [emoji813]red
Har vel på en måte gått inn i et overlevelses modus etter at mamma døde for noen år siden, og det har ikke helt gått opp for meg at babyen min faktisk er død.Off!!! Kan ikke tenke meg hvor tøft det må ha vært og enda er [emoji813]red får helt vondt langt inni hjerterota! Hvor lenge er dette siden?som hun over sier så bruk forumet og oss for det det er verdt! Hva enn man har på hjertet så del det, gode som dårlige dager [emoji813]red
Hva skal du bake? jeg må til med det imorgen