Skravletråd for oss prøvere!

Har hatt festeblødning tidligere, og er rimelig sikker på at det ikke er det. :) TR er i så fall ei lita uke for tidlig, tror jeg, men aner ikke lengre - regner med det er kluss etter MA. :grumpy:

Hvordan var kurset i dag, og er du på vei hjemover nå?
Kurset var helt topp :) sitter på flyplassen nå og venter på flyet som går 19.20 [emoji58]
Det er altfor lenge å vente når jeg ser stup trøtt :p

Hvordan har dagen vært da?

Idag er jeg tung i hode. Også er jeg jo så fryktelig trøtt[emoji42][emoji42][emoji42]
Skal bli deilig å få ungene i seng, slik at jeg kan finne sofaen

God kveld :) Her går det bare godt! Har inntatt sofaen, snuppa søv søtt, litt husarbeid er gjort! Nå skal jeg sitte i sofaen resten av kvelden :)

Enn med deg?:)

Hørtes ut som en deilig og avslappende kveld. :) Det er en rolig kveld her også, mannen har sovnet på sofaen ved siden av her. :P

Hørtes ut som en deilig og avslappende kveld. :) Det er en rolig kveld her også, mannen har sovnet på sofaen ved siden av her. :P

Ja, godt med slike kvelder av og til :)
Hehe, sliten etter en lang dag han med andre ord ;) Her er mannen i huset på jobb, ikke hjemme før 23:00 :p

Ja, godt med slike kvelder av og til :)
Hehe, sliten etter en lang dag han med andre ord ;) Her er mannen i huset på jobb, ikke hjemme før 23:00 :p

Ja, han sluknet plutselig. :P Jobber sent mannen din, hva gjør du når du er alene på kveldene etter leggetid?

Ja, han sluknet plutselig. :P Jobber sent mannen din, hva gjør du når du er alene på kveldene etter leggetid?

Ja, han har noen dager hvor han jobber sent. Godt med litt alenetid syns jeg :) Nei, det går i å rydde etter frøkna, litt husarbeid, også blir det avslapping som regel. Tar meg som regel en dusj også, siden det ikke er like enkelt om morgenene med ei aktiv frøken på 11 mnd som man aldri vet hva hun finner på i mellomtiden [emoji23]

Ja, han har noen dager hvor han jobber sent. Godt med litt alenetid syns jeg :) Nei, det går i å rydde etter frøkna, litt husarbeid, også blir det avslapping som regel. Tar meg som regel en dusj også, siden det ikke er like enkelt om morgenene med ei aktiv frøken på 11 mnd som man aldri vet hva hun finner på i mellomtiden [emoji23]

Hehe, du får kose deg i kveld. :)

Hvordan har kvinnedagen vært for dere flotte kvinner da? (gratulerer forresten!) :happy:
Gratulerer :)
Kvinnedagen har vært fin.. feirer den med en ny tr istede for el #syKLUSS
Venter nå på en samboer som jobber overtid, og skal overraske med taco :)

Hvordan har din dag vært da?

Nei, har du fått TR i stedet for EL? Er syklusen virkelig SÅ far out? :( Min også, skjønner ingenting. TR bør jammen komme snart!

Så snill du er som stiller med middag :) forhåpentligvis "restarter" kroppen nå da, så kan du få litt kontroll igjen :)
Min dag har vært veldig fin. Super dag på jobb, hjem og leke med lille blide jenta mi og samboer som lager hjemmelaget pizza :happy: kan jo ikke klage da ;)

Back
Topp