Skravletråd for oss prøvere!

God morgen! Ligger enda i sengen og hører på den kraftige vinden utenfor. Samboer stod opp med Lilly idag, så jeg kunne sove litt :) håper at jobb ringer og trenger vikar snart, da jeg ikke har noen vakter denne uka foreløpig (slik fungerer det for meg!).

Jeg tenker at jeg og lillejenta tar en tur til mamma idag. Mamma er uføre med ms, så hun setter pris på besøk :)

Ha en fin dag, dere!

Så fint navn, Lilly. :) Ha en fin dag dere også, med mormor!

Så fint navn, Lilly. :) Ha en fin dag dere også, med mormor!
Takk, det er oppkalling etter hennes oldemor (samboer bestemor), vår Lilly er første jente på ca 95 år på den siden av familien. Vi alle forventet jo gutt da vi gikk på oul, og ble rimelig sjokkert over beskjeden jente ;)

Ser at det er tråd for hva folk hadde planer om idag:) hva har folk funnet på for noe idag da?

Da fikk jeg en pakke idag, og lageret er fylt litt ;) de er fra ebay, 10 g-tester og 30 el-tester. Første skal tas med en gang, bare for gøy! :)

Vedlegg

• _20170306_202037.JPG
    _20170306_202037.JPG
    789,9 KB · Visninger: 72
Fysøren. Idag skal'n si dagen har gått i ett. Herregud, først jobb fra 9-15. 15-18.30 reise til Ålesund, 19.20-21.30 rigging av kurs. Fyyy fan. Dusjen i sta var der beste jeg har følt på lenge og å ligge i senga på hotellrommet, vel vitende om at jeg ikke skal noe anna enn å spise frokost før 9.30 i morgen :D

Også har jeg gjort det kunststykke å glemt sjampo og conditioner, så denne frisøren måtte bruke sjampoen i dispenseren på hotellet [emoji23][emoji23] har heldigvis masse pleiende produkter som får ordna opp litt :p

Fysøren. Idag skal'n si dagen har gått i ett. Herregud, først jobb fra 9-15. 15-18.30 reise til Ålesund, 19.20-21.30 rigging av kurs. Fyyy fan. Dusjen i sta var der beste jeg har følt på lenge og å ligge i senga på hotellrommet, vel vitende om at jeg ikke skal noe anna enn å spise frokost før 9.30 i morgen :D

Også har jeg gjort det kunststykke å glemt sjampo og conditioner, så denne frisøren måtte bruke sjampoen i dispenseren på hotellet [emoji23][emoji23] har heldigvis masse pleiende produkter som får ordna opp litt :p

Hektisk dag på deg i dag! Ei jeg gikk på skole med brukte å vaske håret sitt med zalo når hun gikk tom for shampoo, så de hotellgreiene er ikke det verste. ;) Men forstår at du som frisør kan rynke på nesa av de. Er ikke alle hotell som har dårlige produkter da. :) Håper du får sovet godt i natt, kos deg på kurs i morgen!

Hektisk dag på deg i dag! Ei jeg gikk på skole med brukte å vaske håret sitt med zalo når hun gikk tom for shampoo, så de hotellgreiene er ikke det verste. ;) Men forstår at du som frisør kan rynke på nesa av de. Er ikke alle hotell som har dårlige produkter da. :) Håper du får sovet godt i natt, kos deg på kurs i morgen!

Zalo faktisk :p hello, flass og hodebunnsproblemer :p nei, gudene veit hva såpa er best for, det er jo en allround såpe, og man har jo ikke samme pH på håret som ellers på kroppen :p men det går for en dag da :p

Takk, nå skal det soves :) god natt :)

Zalo faktisk :p hello, flass og hodebunnsproblemer :p nei, gudene veit hva såpa er best for, det er jo en allround såpe, og man har jo ikke samme pH på håret som ellers på kroppen :p men det går for en dag da :p

Takk, nå skal det soves :) god natt :)

Fikk du sovet i natt? :) Håper kurset i dag blir gøy!

Back
Topp