Begynt med å teste etter el igår i kveldinga, den var negativ ikke tatt idag enda, innbiller meg at man helst ikke skal ta på dag av fare for feil resultat?Har du begynt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynt med å teste etter el igår i kveldinga, den var negativ ikke tatt idag enda, innbiller meg at man helst ikke skal ta på dag av fare for feil resultat?Har du begynt?
Begynt med å teste etter el igår i kveldinga, den var negativ ikke tatt idag enda, innbiller meg at man helst ikke skal ta på dag av fare for feil resultat?
Fy søren jeg har sovi som en stein. Kunne ha sovet en halv time til, men redd for at jeg ikke kommer meg oppFikk du sovet i natt? Håper kurset i dag blir gøy!
Takk for tips!Dersom du ikke vet når din EL er og ikke bruker andre metoder i tillegg som temping for å finne den, og du har så mange EL-tester, hadde jeg testet 3 ganger daglig for å være helt sikkert på å ikke misse LH-toppen. LH produseres om morgenen og utskilles ikke i urinen før senere på dagen og derfor får man som regel det mest pålitelige resultatet på ettermiddag/kveld.
Fy søren jeg har sovi som en stein. Kunne ha sovet en halv time til, men redd for at jeg ikke kommer meg opp
Du da?
Lillemor skulle starte dagen så tidlig idag, og så var vi tom for brød så nå har jeg lagd lapper til henne til frokost (banan, egg, litt fullkornsmel for å tykke røra litt, og putta oppi litt hjemmelaga sviskemos og smoothie for å søte den) og det gikk ned på høykant jeg er ikke glad i å lage mat til vanlig, men litt gøy til de små hun har litt problemer med magen, så puttet oppi sviskemos og nå sitter hun her og jobber
Åja, den var digg. Hiver meg alltid over Ananasen tror det blir å prøve det i dpo denne gangen, fin unnskyldning for å bare teste ut og unne seg noe digg ogsåSå bra! Deilig hotellfrokost som venter deg. Sovet godt her også, trøtt når jeg våknet, men kjenner meg opplagt nå. Bortsett fra den hel@$#% mensenmurringa i magen...
Samboer likte de også godtSå flink, både store- og lillemor.
Samboer likte de også godt
Åja, den var digg. Hiver meg alltid over Ananasen tror det blir å prøve det i dpo denne gangen, fin unnskyldning for å bare teste ut og unne seg noe digg også
God morgen alle sammen. Idag skal jeg til frisøren og fikse bryn[emoji16][emoji16][emoji16]
Aldri hørt om mannen? Hørt valnøtter er knall for han. Men det er er stoff som heter bromelain som er lett blodfortynnende i store mengder, og i små doser gjør det vel slimhinna litt mer motagelig? Kanskje derfor. Ikke veit jegTrodde ananas hjalp mannen jeg, hjelper den damer også under prøvinga?
Aldri hørt om mannen? Hørt valnøtter er knall for han. Men det er er stoff som heter bromelain som er lett blodfortynnende i store mengder, og i små doser gjør det vel slimhinna litt mer motagelig? Kanskje derfor. Ikke veit jeg
Haha, nei, artig alt som kan hjelpeEr ikke så lett å holde oversikt over alt som skal hjelpe... Her er jeg oppgitt over denne teite kroppen! Tror TR holder på å komme - ørten dager for tidlig, er så hormonell, at jeg nesten satt og sippet/ble rørt av tråden om TATOVERINGER! Kvalm, trøtt og luktesans på høyt gir. Jeg er SÅ glad jeg ikke er en symptomjager og prøver akkurat nå, hvis ikke hadde jeg sikkert trodd jeg hadde vært gravid og brent av en GT. Ikke at det trengs, nå som jeg har begynt å blø såvidt, men... Drittkropp!
Haha, nei, artig alt som kan hjelpe
Nei men det er jo det som er fint og at noen som ikke er gravid også kjenner de symptomene, så blir ikke vi prøvere sikre på at vi er gravide fordi vi gråter av rare ting
Hvor for tidlig er tanta om det er hu da?Fikk høre i stad av ei venninne at jeg kanskje var gravid allikevel, tross bittelitt blødning nå, som jeg tror er påbegynnende tidlig TR? Går jo ikke an det?!?
Hvor for tidlig er tanta om det er hu da?
Jeg aner ikke ang dette med festeblødning, jeg altså, har både hørt det er en myte og at en blødning bare er pga skjøre slimhinner og at det er pga implantasjon