Skravletråd for oss prøvere!

Liker egentlig ikke at du har havnet her igjen, av den gitte årsak, men glad du vil være sammen med oss. :) Hvordan går det med deg? Vet det kan være tungt... :Heartred

Det går egentlig fint. Det er ikke så tungt i dag som på søndag :) nå har jeg bestilt eggløsningstester og flere graviditetstester og snakket litt med mannen. Vi blir mest sannsynlig å kjøre på igjen med en gang :) Han sa at etter vi har sett så mye på This is us, så vil han at mini skal bli storebror nå :p

Må bare lage en ikm for uke 15 hvis du vil ;) Ellers så kommer det nok en i løpet av uka tenker jeg :)
Synd det ikke gikk rett vei denne gangen :(

Nei jeg vil helst ikke ha ansvaret for en gruppe selv, så får bare vente litt :) egentlig greit at jeg bare kan vimse litt rundt i mellomtiden :p

Tenker du at kroppen eller psyken har godt av pausen, eller begge deler kanskje?:) skjønner godt at man trenger en pause når man opplever ma o.l, jeg har hatt to kjemiske og for min del var det ikke såå dramatisk det. Det var jo så tidlig, både graviditet og i prøving :)

Mest det at jeg var så sykt dårlig sist jeg var gravid. Fikk aldri sjekket opp, men det var vel hyperemesis i noen uker. Hadde til og med fått gnagsår på knærne. :P Har hatt behov for å komme meg litt ovenpå med formen, før jeg evt. skulle ha gått i gang med en ny runde. Vet alle svangerskap er forskjellig, men vet også at har man slitt med kvalme i ett svangerskap, kan man gjøre det igjen i neste også. ;) Vi får se da! Har meldt meg opp i IKM-gruppe, så spørs det hvor dedikert jeg blir på PP´n. :)

Det går egentlig fint. Det er ikke så tungt i dag som på søndag :) nå har jeg bestilt eggløsningstester og flere graviditetstester og snakket litt med mannen. Vi blir mest sannsynlig å kjøre på igjen med en gang :) Han sa at etter vi har sett så mye på This is us, så vil han at mini skal bli storebror nå :p

Bra dere er ved frisk giv, får satse på at det blir en ny spire i denne PP´n! :signs003

Mest det at jeg var så sykt dårlig sist jeg var gravid. Fikk aldri sjekket opp, men det var vel hyperemesis i noen uker. Hadde til og med fått gnagsår på knærne. :p Har hatt behov for å komme meg litt ovenpå med formen, før jeg evt. skulle ha gått i gang med en ny runde. Vet alle svangerskap er forskjellig, men vet også at har man slitt med kvalme i ett svangerskap, kan man gjøre det igjen i neste også. ;) Vi får se da! Har meldt meg opp i IKM-gruppe, så spørs det hvor dedikert jeg blir på PP´n. :)
Man må bare ta det i det tempoet man ønsker, spennende at du hvertfall har funnet en ikm-gruppe :)

[emoji23] så smart[emoji1360]

Godt når mannen er enig.

Mest det at jeg var så sykt dårlig sist jeg var gravid. Fikk aldri sjekket opp, men det var vel hyperemesis i noen uker. Hadde til og med fått gnagsår på knærne. :P Har hatt behov for å komme meg litt ovenpå med formen, før jeg evt. skulle ha gått i gang med en ny runde. Vet alle svangerskap er forskjellig, men vet også at har man slitt med kvalme i ett svangerskap, kan man gjøre det igjen i neste også. ;) Vi får se da! Har meldt meg opp i IKM-gruppe, så spørs det hvor dedikert jeg blir på PP´n. :)

Skal heie på deg jeg[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]

What?!? :eek: Er du her ennå? :( Så merkelig da, får håpe det er en liten sjenert spire. ;)

Jepp. Dere ble ikke kvitt meg så lett[emoji12]

Ja, vi får håpe det. Leser jo historier om slike. Men tviler liksom på at JEG skal få en slik historie[emoji23]
Får vente til testene dukker opp i posten. Så får vi se

Jepp. Dere ble ikke kvitt meg så lett[emoji12]

Ja, vi får håpe det. Leser jo historier om slike. Men tviler liksom på at JEG skal få en slik historie[emoji23]
Får vente til testene dukker opp i posten. Så får vi se

Litt mixed feelings, for vil jo gjerne du skal skravle med oss, men samtidig så ønsker vi jo DITT beste, som blir å havne i en termingruppe med en liten mageboer. :) Kan like gjerne hende deg, som hvem som helst andre, så vi får satse på det beste!

Litt mixed feelings, for vil jo gjerne du skal skravle med oss, men samtidig så ønsker vi jo DITT beste, som blir å havne i en termingruppe med en liten mageboer. :) Kan like gjerne hende deg, som hvem som helst andre, så vi får satse på det beste!

Haha. Godt dere fortsatt vil skravle med meg da;)
Holder meg hvert fall her til jeg vert noe mer:)

Blæ..ser ut som syklusene mine fortsetter å være lange. Greit nok når vi ikke prøver, men kjedelig når vi starter prøving [emoji14]
Hadde el-slim fra cd 17 til cd 23, og er nå på cd 31. Kan stemme med mine 35 og 36 dagers sykluser fra tidligere...

Hvordan står det til med alle i dag? :)

Blæ..ser ut som syklusene mine fortsetter å være lange. Greit nok når vi ikke prøver, men kjedelig når vi starter prøving [emoji14]
Hadde el-slim fra cd 17 til cd 23, og er nå på cd 31. Kan stemme med mine 35 og 36 dagers sykluser fra tidligere...

Hvordan står det til med alle i dag? :)

Uff. Kipt med uregelmessige sykluser.
Håper de stabiliserer seg snart.

Her står det bra til. Trøtt som fy. Men ellers bra[emoji23] deg da?

Uff. Kipt med uregelmessige sykluser.
Håper de stabiliserer seg snart.

Her står det bra til. Trøtt som fy. Men ellers bra[emoji23] deg da?
Vil vel egentlig ikke si de er ustabile. De har alltid vært så lange bortsett fra når jeg har gått på piller [emoji14] veldig greit med lange sykluser når man ikke prøver, men ikke ellers.
Driver bare å kartlegger syklusene nå egentlig, så om de stabiliserer seg der med en gang så vet jeg ihvertfall ca hvordan ting ligger an til vi starter prøvinga :)

Joda, går greit her. Frøkna har nettopp sovna og jeg er trøtt selv. Vært og byttelånt barneklær i dag :)

Back
Topp