* Skravletråd for langtidsprøverne *

Vi har ikke laget sommerferieplaner enda, ville vente på mer konkret info om IVF. I tillegg til at jeg ikke liker tanken på å legge altfor mye planer dersom jeg plutselig skulle bli kvalm. Men vi kan ikke leve sånn for evig heller.

Kan jo ikke det.

Men jeg skjønner

Jeg tenker jo bare bekkenløsning. Du tenker... vel, helt, helt mye grusommere. Jeg kan jo i det minste dra på ferie, bare sette meg ned mange ganger. Du... det er ikke like lett.

Kan jo ikke det.

Men jeg skjønner

Jeg tenker jo bare bekkenløsning. Du tenker... vel, helt, helt mye grusommere. Jeg kan jo i det minste dra på ferie, bare sette meg ned mange ganger. Du... det er ikke like lett.

Nei, om det blir sånn som august14-spiren, så er det helt umulig med ferie. Jeg skulle lete etter en betaling i nettbanken og så da utskriften av bankkortet mitt - det hadde jeg brukt to ganger (tror jeg det var) i januar-første del av februar i fjor, på matbutikken som er rett ved her vi bor. Sikkert på veien hjem fra legen eller jordmor (akupunktur mot kvalme) tipper jeg. Haha... Fy at jeg mistet den spiren jeg hadde jobbet sånn for å holde ut hverdagen med.

Men vi må kunne reise på ferie. Jeg tror vi kommer til å planlegge ferie sommeren 2016 om jeg ikke er gravid innen våren neste år. Da må jeg ha en morsom ferie i sikte. Men det blir jo ikke så dyrt i så fall, for da er det jo sparing også.

Ferie må ikke være dyrt for å være gøy, men noe ferie fortjener man

Ferie må ikke være dyrt for å være gøy, men noe ferie fortjener man

Ja. Vi skal nok ordne oss litt ferie i år også altså. :) Og uansett så har vi jo skjærgården vår. ❤️

Dere bor jo ikke så dumt til.

Håper nå på en fin sommer her også, men en slik sånn som i fjor er jo litt optimistisk på mine kanter...

Dere bor jo ikke så dumt til.

Håper nå på en fin sommer her også, men en slik sånn som i fjor er jo litt optimistisk på mine kanter...

Det er meldt at de tror sommeren blir ekstrem i år og har jeg skjønt, håper det gjelder for hele landet! :D Og håper de har rett. Vi er utrolig heldig med skjærgården vår! :D

Mamma kom med følgende knallsikre værmelding:

Skjæra bygger rede enda høyere i naboens tre enn i fjor. De bygger aldri høyt om ikke sommeren blir bra.

Ehhm ja...

Mamma kom med følgende knallsikre værmelding:

Skjæra bygger rede enda høyere i naboens tre enn i fjor. De bygger aldri høyt om ikke sommeren blir bra.

Ehhm ja...

Hahahaha... Jeg elsker værvarselet med skjæra! :D Og nå merker jeg at jeg liker moren din og.

Vi kan jo alltids håpa at skjæra vet hva hun gjør på. Jeg kan ikke si at jeg stoler heeeeeelt på det...

Men det gjør vel ingen skade å håpe :)

Vi kan jo alltids håpa at skjæra vet hva hun gjør på. Jeg kan ikke si at jeg stoler heeeeeelt på det...

Men det gjør vel ingen skade å håpe :)

Det er absolutt lov å håpe, jeg håper veldig. :)

Jeg er sliten i dag. Vi burde kanskje hatt med et par til for å få til et bedre skravletempo. :p

Jeg er sliten i dag. Vi burde kanskje hatt med et par til for å få til et bedre skravletempo. :p
Litt mer tempo skader sikkert ikke, litt flere innspill. Men jeg holder meg unna de travleste skravletråden, for der går det for fort. Jeg liker å skravle. For gøy, som med deg. Om noe. Ikke bare....skravle.

Men nei, sånn fra jobb skravling funker ikke skravletråden på generell, f.eks.

Jeg klarer jo ikke følge det opp, jeg bare sniker litt mens jeg venter på at jeg skal ringe legen og få svaret på mon datters urinprøve og høre om vi skal inn og snakke med lege igjen.

Men nei, sånn fra jobb skravling funker ikke skravletråden på generell, f.eks.

Jeg klarer jo ikke følge det opp, jeg bare sniker litt mens jeg venter på at jeg skal ringe legen og få svaret på mon datters urinprøve og høre om vi skal inn og snakke med lege igjen.

Åh herregud! Jeg har jo glemt å ta med mannens sædprøve i veska i dag! Den ligger fremme hjemme. Sekretæren skal jo ringe meg i dag!!! Arg! Da håper jeg at hun har fått ordnet det via henviser.

Jobb-skravling på Generell er vel tilsvarende å være hjemme fra jobb? :p

Spent på hva legen sier om urinprøven.

Prøven, eller prøvesvaret?? Til din mann, altså.

Jobbskravling på generell går ikke nei. Jeg er jo på jobb.

Prøven, eller prøvesvaret?? Til din mann, altså.

Jobbskravling på generell går ikke nei. Jeg er jo på jobb.

Hahahaha... Sædprøvesvaret. Sædprøve må jo oppbevares kroppstemperert, så den ligger eventuelt i BH'en. :p Og det håper jeg jo egentlig vi slipper på nytt akkurat nå.

Tenkte meg det.

Urinprøven var fin, så vips har vi legetime igjen i dag for p finne hva det da er som gir henne feber. N

Tenkte meg det.

Urinprøven var fin, så vips har vi legetime igjen i dag for p finne hva det da er som gir henne feber. N

Mannens prøve er sporet opp, og vi trenger ikke å organisere for å levere ny. :D

Når skal du til legen? Håper dere får svar. Er mannen hjemme fra jobb med henne?

Legetime 1320, så jeg drar om en halvtime tid.

Hun er hos min mor, jeg er heldig nok til å ha en uføretrygdet mor som tilbyr seg å passe syke unger så lenge det ikke er omgangssyke, og helst ikke mer enn en bleieunge om gangen, eller de med bleier i det hele tatt når hun er dårlig, men det er ikke aktuelt lenger. Ingen av barnebarna har bleier

Back
Topp