* Skravletråd for langtidsprøverne *

En tråd i 'Vi som har prøvd lenge (over 1 år)' startet av Lykkeliten_86, 8 Aug 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Det er mange gode grunner til å skravle her på BV, og jeg synes jo vi må ha en egen skravletråd her inne også! :D

:smiley-bounce016

2. Lillefrø15 Forumet er livet

Supert:). Det er bra:).

Driver dere med i kveld? Her er det snart nattevakt før helg her:)

Gutt 06
    MA-mai 14
    Prøver på nr 2❤️❤️

3. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Skravler med Sara. Hun vil vinne stellevesken i august, og det vil egentlig jeg og, men jeg ligger ikke i rute. :p

Og spiser bringebær. Innimellom. Det er grisete og passer ikke bra sammen med PC'en.

Nattevakt ja. Godt det er helg etterpå da! :)

• Liker Liker x 1
  4. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Jeg er da heller ikke i rute, men med dette tempoet er jeg det snart

jeg må dog reelt sett være i mål 27.8, for 28-31 er jeg på jobbreise...

• Liker Liker x 1
  5. Lillefrø15 Forumet er livet

He he:). Ja, det blir grisete:). Kos dere:)

Gleder meg til helg❤️

Gutt 06
    MA-mai 14
    Prøver på nr 2❤️❤️

6. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Du må bare bli med i felles skravletråden på 2015 om du trenger litt pause da. ;)

Sara gikk for å legge barna.

7. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Sara-mannen legger barn.

8. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Det liker jeg myeee bedre!

9. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Du hadde forresten en skikkelig runde med barnevogner for litt siden. Det var kommet nye modeller? Kanskje jeg skal ta en titt jeg og, det er jo lov å drømme litt. :)

10. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

men mamma ringte meg...

11. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Ja, vogndrømme må vi jo.

12. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Nå, eller istad?

Edit: Antar at hun ringte nå, siden du ble stille. Du må jo si at det ikke passer nå! :p

Last edited: 8 Aug 2014
  13. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Ja, jeg ble sittende og se på kosekluter og pysjer jeg, siden jeg måtte sjekke favorittmerke til Foreløpig. :p Sååå koselig med sånne myke, deilige plagg til de bittesmå.

14. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Ok. Hvis jeg hadde blitt tenåringsmamma til en bitteliten jente så hadde jeg garantert ønsket meg den her;

upload_2014-8-8_21-51-26.png

Heldigvis ble jeg ikke det da...

• Morsom Morsom x 1
  15. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

I sted og fortsatt...

16. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Søt

som dukkevogn.

17. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Aj aj aj...

18. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

upload_2014-8-8_21-55-8.png

Noen av vognene har mønster inne i taket. Sånn som babyen kan titte på. De fleste har bare ensfarget hvitt trekk. Jeg synes det er litt søtt med figurer inne i taket.

Men fargeutvalget er jo i alle hovedsak grått-svart-hvitt-lysegrått.

19. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Men siden du ikke ble tenåringsmamma (de må jo lage vogner til dem også...) hva ser du som du liker da?

20. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Haha.. Ja. Jeg tror ikke den står på ønskelisten min nå lenger nei.

Del denne siden