* Skravletråd for langtidsprøverne *

Legetime 1320, så jeg drar om en halvtime tid.

Hun er hos min mor, jeg er heldig nok til å ha en uføretrygdet mor som tilbyr seg å passe syke unger så lenge det ikke er omgangssyke, og helst ikke mer enn en bleieunge om gangen, eller de med bleier i det hele tatt når hun er dårlig, men det er ikke aktuelt lenger. Ingen av barnebarna har bleier

Det skal komme en ny bleieunge etter hvert. Lykke til hos legen. :)

Da venter vi på svaret på crp og senkning (eller noe sånn?) to små blodprøver fra fingeren i alle fall.

Også fikk vi resept på ventoline, bare for å ha prøvd det. Tar det hosten, så fint, da har hun sluttet å hoste, men... Da har vi to på astmamedisin. Slutter hun ikke å hoste, så var det ikle astmatisk, men da hoster hun enda.... Vi får prøve og se hva som skjer.

Crp fin. Celletelling skal vi ta igjen om ei uke om hun ikke er bra. Men han glemte pustemaske til ventoline, så vi måtte opp igjen og så må vi vente til der er på plass. Ja, sånn går nå dagen...

Håper dere får et svar hvert fall.

Ja, håper det

Da tenker jeg, vi tar nå ventoline i noen dager, så ser vi om hun slutter å hoste, i så fall slutter vi med ventoline og ser om det begynner igjen. Dette kan vi, vi har erfaring med dette. Bare håper det ikke gir seg med medisin, at det et virus heller. For virus går over...

Krysser fingrene for et "snilt" virus. :)

Ja, vi må nå her som så mye annet vente og se. Men broren var merkbart bedre på 1-2 dager, så kanskje vi ikke må vente så lenge.

Ja, vi må nå her som så mye annet vente og se. Men broren var merkbart bedre på 1-2 dager, så kanskje vi ikke må vente så lenge.

Vente er visstnok det vi er gode på som prøvere, men egentlig er vi jo ikke nødvendigvis så gode på det. Vi har bare ikke noe annet valg.

Jeg håper dere ikke merker bedring av medisinen da, men heller gradvis bedring av seg selv. :)

Her holder vi på å vaske og pakke ut hagemøblene. Det er fryktelig irriterende for jeg avsluttet sesongen i fjor med å ta med meg en ødelagt skrue og kjøpe en ny, men siden møblene allerede var pakket vekk så la jeg skruen i en skuff på kjøkkenet - og sa ifra til mannen. Likevel er skruen borte nå. :mad:

Og nå håper jeg egget snart løsner, for i dag har jeg vært fryktelig kvalm og hatt mye vondt i magen. Så det plager meg også.

Edit: YES! Nå er tappen åpen. :)

Vente er visstnok det vi er gode på som prøvere, men egentlig er vi jo ikke nødvendigvis så gode på det. Vi har bare ikke noe annet valg.

Jeg håper dere ikke merker bedring av medisinen da, men heller gradvis bedring av seg selv. :)
Ja, men funker medisinen, så vet vi jo hva det er. Da vet vi hvordan vi fikser. Vi kan dette, og vi har ventet på det siden hun var baby, innlagt med rs og broren fikk astma.

Håper det ikke er det, men ser ikke på det som verdens undergang. Vi kan dette. Og det er ikke sånn ille astma med masse anfall og ingen kontroll, det er mer sånn "litt ekstra tett og hoster ved infeksjon, så da skrur vi opp doseringa og så går det bra.

Så vi klarer dette om det er det som må til.

PS, jeg har også åpen tapp.

Ja, men funker medisinen, så vet vi jo hva det er. Da vet vi hvordan vi fikser. Vi kan dette, og vi har ventet på det siden hun var baby, innlagt med rs og broren fikk astma.

Håper det ikke er det, men ser ikke på det som verdens undergang. Vi kan dette. Og det er ikke sånn ille astma med masse anfall og ingen kontroll, det er mer sånn "litt ekstra tett og hoster ved infeksjon, så da skrur vi opp doseringa og så går det bra.

Så vi klarer dette om det er det som må til.

PS, jeg har også åpen tapp.

Åh, nå skulle jeg hvert fall ønske jeg kunne prøve, tenk om vi fikk termin på likt da!! :p

Nei, kontrollert astma er overhodet ikke verdens undergang, men siden du håpte mest på et enkelt virus som går over av seg selv. :)

Det er typisk at når jeg har prøvepause så tar endo-smertene helt av i forbindelse med EL. Jeg lurer faktisk på om Letrozol hjelper meg med å få mindre endosmerter ved EL (kanskje det har noe med tidligere EL å gjøre?), og nå er jeg fryktelig lei av å ha vondt pga ett egg jeg ikke skal prøve å bruke. :rolleyes:

Slapper nå av på sofaen og forsøker å tenke på noe annet... Akkurat som det går an. :p

Åh, nå skulle jeg hvert fall ønske jeg kunne prøve, tenk om vi fikk termin på likt da!! :p

Nei, kontrollert astma er overhodet ikke verdens undergang, men siden du håpte mest på et enkelt virus som går over av seg selv. :)
Felles termin hadde vært noe!

Ja, jeg håper jo på et virus, men takler det ellers også. Må jo bare det
. Vingler i argumentasjonen, fordi hodet vingler i tankene
..

Felles termin hadde vært noe!

Ja, jeg håper jo på et virus, men takler det ellers også. Må jo bare det
. Vingler i argumentasjonen, fordi hodet vingler i tankene
..

Det blir bra uansett, så lenge hun snart føler seg bedre og er frisk og fin igjen. :)

Tja, sitter på sofaen under et pledd med el smerter, mens mannen vasker opp. Ikke helt greit, jeg burde jo hjelpe ham,

Tja, sitter på sofaen under et pledd med el smerter, mens mannen vasker opp. Ikke helt greit, jeg burde jo hjelpe ham,

Da er vi i nokså samme modus. Nå skal jeg sove. Håper virkelig på tempstigning en av de neste dagene, for oss begge.

Da er vi i nokså samme modus. Nå skal jeg sove. Håper virkelig på tempstigning en av de neste dagene, for oss begge.
Bare at mine er ikke så vonde, og jeg er ikke sååååååå kvalm. Og jeg får mine av femar (og pergo) jeg har ingen el smerter av meg selv

Bare at mine er ikke så vonde, og jeg er ikke sååååååå kvalm. Og jeg får mine av femar (og pergo) jeg har ingen el smerter av meg selv

Det er jo kroppen din allikevel da, bare med hjelp til å gjøre kanskje enda bedre EL. :)

I dag er jeg ikke kvalm, og nå er det bare mensmurringer i magen. Ikke endo-smerter i hele kroppen. Da er det bare å vente på tr og ny runde med smerter. Haha.. Helt teit i grunn.

Nå håper jeg at du skal på januar. I dag snør det, og jeg har lyst på sommeren sånn at det snart er august. :rolleyes:

Back
Topp