Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Ja, tenk det..
En liten født i august 2013, ville vært nesten to i sommer.
Eller, den lille som ikke ble, skulle vært halvannet år i sommer.
Eller jeg som lurte på om jeg skulle gå i dyreparken med bekkenløsning i fjor sommer. Og som altså slett ikke gjorde det, men lurer på om jeg får gjøre det i år.
Men uansett herlig med de to vi har, det er det ikke tvil om. Jeg er veldig, veldig heldig og takknemlig for de to vi har.
Nesten to til sommeren. Liten tass på vei ut i verden. Bekkenløsning og Dyreparken. Urettferdig.
Jeg hadde en ny runde med samvær med gravide/småbarnsforeldre i en sosial setting. Jeg blir sånn rar i kroppen. Og så begynte jeg å drodle. Det er jo litt uklart hvor stor sjanse jeg har for å lykkes. Med endo og adeno. Kanskje bare 50 %. Det gjør vondt i magen og tenke sånn. Så har jeg litt høyere sjanse pga tidligere klinisk svangerskap. Tja. Jeg tror jeg skal holde meg til de høyeste tallene, sånn 70-80 % lykkes til slutt med hjelp. Det er likevel skummelt. Når man slutter med p-pillen er jo tanken at 95 % lykkes i løpet av ett-to år, det er jo sånn det skal gå.
Fryktelig skummelt å tenke for mye på dette. Jeg gruer meg til tr og endosmerter til helgen også. Og er på nippet til å bli sint når folk minner meg om hva jeg burde være glad for - jeg som ikke har småbarn. "JA, det burde du nyyyte nå som du kan." Æsj.
Vi kan skravle om noe hyggelig om du titter innom. Jeg er ikke sur sånn egentlig. Må bare pøse ut litt.
Og vil gjerne høre om dere har tenkt noe mer om sommeren enda.