* Skravletråd for langtidsprøverne *

Har googlet litt, og tror muligens man forsøker med bittelitt mindre sukker for å ha det til kjøtt, jeg så også at det er godt "på ostebordet". Nå har aldri jeg "ostebord", ettersom jeg selv ikke spiser mye spennende oster, men... jeg gleder meg i alle fall til å lage gele i år!

Åh, det hørtes godt ut med ost og ripsgele! Jeg er glad i oster. Du får nye spennende bruksområder i år. :)

Hvilke oster tenker du det er godt til? Type?

Jeg spiser.egentlig ikke spenstige enn "mini babybel " jeg...

Hvilke oster tenker du det er godt til? Type?

Jeg spiser.egentlig ikke spenstige enn "mini babybel " jeg...

Alle oster er gode med søtt synes jeg. Og særlig de som er kraftige i smaken, eller muggenost. Men milde oster er også godt med søtt ved siden av. Fikensyltetøy, honning, appelsinmarmelade - søtt er godt sammen med ost!

Åh. Vi så på Senkveld, og på slutten var det "Somewhere over the rainbow", og den teksten er jo perfekt for å drømme og håpe. Optimistisk håp om oppfyllelse av drømmer. Nydelig! ❤️❤️❤️

Somewhere over the rainbow, way up high
There's a land that I've heard of once in a lullaby.
Somewhere over the rainbow, skies are blue
And the dreams that you dare to dream,
Really do come true.

Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far behind me.
Where troubles melt like lemon drops,
Way above the chimney tops,
That's where you'll find me.

Somewhere over the rainbow, blue birds fly
Birds fly over the rainbow
Why then, oh why can't I?

Somewhere over the rainbow, blue birds fly
Birds fly over the rainbow
Why then, oh why can't I?

If happy little bluebirds fly beyond the rainbow
Why, oh why can't I?

Alle oster er gode med søtt synes jeg. Og særlig de som er kraftige i smaken, eller muggenost. Men milde oster er også godt med søtt ved siden av. Fikensyltetøy, honning, appelsinmarmelade - søtt er godt sammen med ost!
Bruker bare druer jeg, men skal prøve med gele.

Spiser jo gele og norvegia, men det er som syltetøy og ost på skiva da. Gele og banan er også godt

Bruker bare druer jeg, men skal prøve med gele.

Spiser jo gele og norvegia, men det er som syltetøy og ost på skiva da. Gele og banan er også godt

Druer pleier vi også å ha ja.

Gele/syltetøy og ost på skiva er jo egentlig samme konseptet som gele/syltetøy og ost med kjeks.

Ja, det er jo det, så jeg tenker det kan bli godt det, jeg skal prøve litt forskjellig.

Gleder meg til å lage gele i år!

Men hvor er det greiest å skravle med deg, ikke dagbok, men ferie, frø, hage, bading, baking, bøker, hund og vogner og bleier og hva nå enn ellers vi skravler om? Her eller 2016 eller pm (så lite inkluderende da, men greit til sitt bruk) eller hva?

Men hvor er det greiest å skravle med deg, ikke dagbok, men ferie, frø, hage, bading, baking, bøker, hund og vogner og bleier og hva nå enn ellers vi skravler om? Her eller 2016 eller pm (så lite inkluderende da, men greit til sitt bruk) eller hva?

Tja. Her går fint, men har ikke hatt tid til å skravle. Eller PM, men PM er så dritt på app siden man må scrolle. På 2016 tror jeg egentlig ikke jeg orker. Der kommer sikkert snart de med termin i januar. Og de som snart skal prøve fordi de vil ha baby i mars. :rolleyes:

Tja. Her går fint, men har ikke hatt tid til å skravle. Eller PM, men PM er så dritt på app siden man må scrolle. På 2016 tror jeg egentlig ikke jeg orker. Der kommer sikkert snart de med termin i januar. Og de som snart skal prøve fordi de vil ha baby i mars. :rolleyes:

Ja, 2016 er litt sår, men jeg prøver sånn litt... dog trives jerg egentlig bedre her, men her er det jo nesten ingen, du da, men så har jo ikke du tid til å skravle, og sikkert ikke lyst heller.

Men hvem andre forstår hvorfor det er sårt å lure på om jeg får gå omkring i dyreparken med bekkenløsning i juli nå da?

Ja, 2016 er litt sår, men jeg prøver sånn litt... dog trives jerg egentlig bedre her, men her er det jo nesten ingen, du da, men så har jo ikke du tid til å skravle, og sikkert ikke lyst heller.

Men hvem andre forstår hvorfor det er sårt å lure på om jeg får gå omkring i dyreparken med bekkenløsning i juli nå da?

Nå har jeg tid, det er bare hittil denne helgen jeg ikke har hatt tid. :) Jeg har egentlig "alltid" lyst til å skravle med deg. Jeg har drømt at jeg dro på besøk til deg IRL også. :p

Skal dere til dyreparken i år og? :)

Og jeg vet at du egentlig har lyst på bekkenløsning på ferie i år. Selv om det høres rart ut på et vis (og selv om vi jo håper at du slipper bekkentrøbbel med Bonusen).

Nå har jeg tid, det er bare hittil denne helgen jeg ikke har hatt tid. :) Jeg har egentlig "alltid" lyst til å skravle med deg. Jeg har drømt at jeg dro på besøk til deg IRL også. :p

Skal dere til dyreparken i år og? :)

Jeg vet ikke om vi skal det, planen var å dra tilbake, men om noen år. for søren, reelt sett med lillebabyen min også, en familie på fem.

Men mannen lanserte tanken i går, at det var jo veldig kjekt, så kanskje? Jeg har jo lyst, det var kjempegøy, ungene likte det, og det var ting vi ikke rakk, og det er kommet hakkebakkeskogen (og de historiene kjenner ikke ungene i det hele tatt, så da har vi en jobb å gjøre..)

Nei, jeg vet ikke om vi skal dit, men kanskje. Det spørs jo om vi får det til, med hundepass og sånn.

Og antakelig får jeg ikke gå der med bekkenløsning heller.

Og du.... det hadde helt sikkert vært knall om du kom på besøk, fortrinnsvis med en mini :)

Jeg vet ikke om vi skal det, planen var å dra tilbake, men om noen år. for søren, reelt sett med lillebabyen min også, en familie på fem.

Men mannen lanserte tanken i går, at det var jo veldig kjekt, så kanskje? Jeg har jo lyst, det var kjempegøy, ungene likte det, og det var ting vi ikke rakk, og det er kommet hakkebakkeskogen (og de historiene kjenner ikke ungene i det hele tatt, så da har vi en jobb å gjøre..)

Nei, jeg vet ikke om vi skal dit, men kanskje. Det spørs jo om vi får det til, med hundepass og sånn.

Og antakelig får jeg ikke gå der med bekkenløsning heller.

Det høres jo utrolig hyggelig ut! Jeg håper jo du har baby i magen (uansett om det er med eller uten bekkentrøbbel). Hakkebakkeskogen er utrolig koselig uansett dyreparken eller ikke, men om det blir dyreparken så må dere gjennom den ja. Jeg synes det var så søtt når du fortalte at det gikk mye repeat på sangene de forberedte deg til dyreparken. Hihi.. Såååå koselig med ventetiden også.

Og så synes jeg uansett dere skal dit en tur til om noen år, som en familie på fem.

Og du.... det hadde helt sikkert vært knall om du kom på besøk, fortrinnsvis med en mini :)

Åh. Det hadde vært koselig det, barselbesøk til deg! :D

Det høres jo utrolig hyggelig ut! Jeg håper jo du har baby i magen (uansett om det er med eller uten bekkentrøbbel). Hakkebakkeskogen er utrolig koselig uansett dyreparken eller ikke, men om det blir dyreparken så må dere gjennom den ja. Jeg synes det var så søtt når du fortalte at det gikk mye repeat på sangene de forberedte deg til dyreparken. Hihi.. Såååå koselig med ventetiden også.

Og så synes jeg uansett dere skal dit en tur til om noen år, som en familie på fem.

Vi kommer antakelig til å dra flere ganger. OG gjerne som en familie på fem, vi får se.

Vi birde dratt dit sammen, vi som fem, dere som tre! Nemlig!

Vi kommer antakelig til å dra flere ganger. OG gjerne som en familie på fem, vi får se.

Vi birde dratt dit sammen, vi som fem, dere som tre! Nemlig!

Det hadde også vært et hyggelig sted å møtes, så kan vi ta et lite treff med babyene våre. :D

Back
Topp