Vi har ikke laget sommerferieplaner enda, ville vente på mer konkret info om IVF. I tillegg til at jeg ikke liker tanken på å legge altfor mye planer dersom jeg plutselig skulle bli kvalm. Men vi kan ikke leve sånn for evig heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo ikke det.
Men jeg skjønner
Jeg tenker jo bare bekkenløsning. Du tenker... vel, helt, helt mye grusommere. Jeg kan jo i det minste dra på ferie, bare sette meg ned mange ganger. Du... det er ikke like lett.
Ferie må ikke være dyrt for å være gøy, men noe ferie fortjener man
Dere bor jo ikke så dumt til.
Håper nå på en fin sommer her også, men en slik sånn som i fjor er jo litt optimistisk på mine kanter...
Mamma kom med følgende knallsikre værmelding:
Skjæra bygger rede enda høyere i naboens tre enn i fjor. De bygger aldri høyt om ikke sommeren blir bra.
Ehhm ja...
Vi kan jo alltids håpa at skjæra vet hva hun gjør på. Jeg kan ikke si at jeg stoler heeeeeelt på det...
Men det gjør vel ingen skade å håpe![]()
Litt mer tempo skader sikkert ikke, litt flere innspill. Men jeg holder meg unna de travleste skravletråden, for der går det for fort. Jeg liker å skravle. For gøy, som med deg. Om noe. Ikke bare....skravle.Jeg er sliten i dag. Vi burde kanskje hatt med et par til for å få til et bedre skravletempo.![]()
Men nei, sånn fra jobb skravling funker ikke skravletråden på generell, f.eks.
Jeg klarer jo ikke følge det opp, jeg bare sniker litt mens jeg venter på at jeg skal ringe legen og få svaret på mon datters urinprøve og høre om vi skal inn og snakke med lege igjen.
Prøven, eller prøvesvaret?? Til din mann, altså.
Jobbskravling på generell går ikke nei. Jeg er jo på jobb.
Tenkte meg det.
Urinprøven var fin, så vips har vi legetime igjen i dag for p finne hva det da er som gir henne feber. N