Det hørtes absolutt ikke godt utNyrestein og nyrebekkenbetennelse :/
Takk for det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes absolutt ikke godt utNyrestein og nyrebekkenbetennelse :/
Takk for det![]()
Spør om å få sånne "sov i ro" propper?Fikk rom med en gang, men det er 3 mannsrom:/
Klarer ikke sove når andre bråker.
Hørtes ikke godt utNyrestein og nyrebekkenbetennelse :/
Takk for det![]()
Tusen takkLykke til![]()
Hørtes ikke godt ut![]()
Spør om å få sånne "sov i ro" propper?
Det hørtes absolutt ikke godt ut![]()
Ja da var det ikke morgen for deg Nei :-oVært våken siden kl 5, jeg
Tja. Ikke verre enn andre år ;-)God lørdag alle sammen![]()
Ligger dere i rute til jul nå da?![]()
Huff :/ godt det daSmertene er som i startfasen av en fødsel:/. Blitt litt bedre nå.
UffDet kjennes ut som startfasen av fødsel. Reale tak i rygg og mage:/
Hun har denFrister ikke vugga litt asså?
Var hver 3dag i 3uker jegSer den, jeg bytta nå så jeg skal ikke lenger til JM resten av svangerskapet da jeg må på Ul vær 2 uke frem til terminen!
Æsj, så frustrerende! Håper uansett du snart blir bra!Ble mistenkt blindtarmbetennelse, men etter undersøkelser og prøver og utallige kirurger som ikke er enige, så tror de det er nyrene som er problemet.
Og jeg lurer på hvordan jeg tenkte deg var lurt med meg og minsten på shopping i dag... Endelig hjemme!Lurer på hvordan gubben klarte å lokke meg med på ett kjøpesenter siste lørdag før jul:-/. Heldigvis på vei hjem nå![]()
Er noe styr med shopping før julOg jeg lurer på hvordan jeg tenkte deg var lurt med meg og minsten på shopping i dag... Endelig hjemme!
Ja, glad jeg ikke har mye igjen nå. Og det kan jeg nok hovedsaklig ta på dagtid mandag.Er noe styr med shopping før jul. Kaos uten like
![]()
Vi er heldigvis ferdigeJa, glad jeg ikke har mye igjen nå. Og det kan jeg nok hovedsaklig ta på dagtid mandag.