Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var nesten ferdig men ombestemte meg på noen gaver å pakket de ut igjenSå koseligvi fikk pakket inn de siste gavene i går
![]()
Nope så absolutt ikkeGod lørdag alle sammen
Ligger dere i rute til jul nå da?![]()
Nope så absolutt ikke
God morgenGod morgen!! :-D
Alt i grunn. Nei ikke jeg heller faktiskHva gjenstår?
Er langt ifra i rute jeg heller i årtrur aldri jeg har hvert så på etterskudd noen gang Haha
![]()
Ikke heltGod lørdag alle sammen![]()
Ligger dere i rute til jul nå da?![]()
Håper hun tar det greit vannkopper husker jeg godt fra når jeg hadde det, var ikke morro;/Lage sjokoladetrøfler, og pakke gaver. Noen av trøflene skal nemlig være gaver, og i morgen er gavebyttesamling. Som dog ikke hele familien får bli med på, lillesøster har vannkopper.
kjempe bra at de tar deg på alvorDe henviser meg videre for ul om de ikke kan ta det derså glad for at de tar meg på alvor
![]()
Alt i grunn. Nei ikke jeg heller faktisk
Det gjorde faktisk jeg også på en gaveJeg var nesten ferdig men ombestemte meg på noen gaver å pakket de ut igjen
hest og aktiviteten er deiligGodt det dahest er jo så koselig
![]()
Vi får ukeplan på fredager. HeldigvisVi får aldri ukeplan før mandag, men de hadde avslutning på fredag og det sto god jul neders på planen for denne uka.
(pluss at det var påmelding til Sfo for de skolefri dagene , og skoleruta sier det er fri)
god morgenGod morgen!! :-D
Kjente han igår og litt i stadkjempe bra at de tar deg på alvorhåper virkselig alt står bra til
Ikke heltmasse sykdom, men ligger ikke så langt etter. Mer baking og juleverksted som ligger etter
![]()
God morgen.god morgen jenter dagens plan?
Oi, så genialt!! Hvor??Hehe....det hadde vi julaften ifjor!
Genialt!
8 dager med svigers....Familieselskap....20 gjester, svigers skal være her i 8 dager!!![]()
Hvorfor det?Føler meg skikkelig, skikkelig gammel nå