Så bra daHeldigvis, jm vurderer det til at vannkopper ikke skaper trøbbel for hjemmefødselen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daHeldigvis, jm vurderer det til at vannkopper ikke skaper trøbbel for hjemmefødselen
Vi får se da. Så mye i tvil har jeg aldri vært før.Tror jeg nok de blir![]()
Åja! Da skjønner jeg at det ikke er noe hun streber etterHun har den![]()
Hun vant den for noen mnd sidenÅja! Da skjønner jeg at det ikke er noe hun streber etter![]()
Hun sender det til legen min de er i samme byggning, så han for resultatene og må sende dem videre til meg hahaha;PÅja! Du tar prøvene hos jordmor og ikke legen?
Ja, skal virkelig høre om det neste gang![]()
Jeg er bedre nå enn for noen uker siden, men kastet opp sånn nå og da hele svangerskapet med tuppa, mest for at det skal så lite til før jeg brekker meg når jeg er gravid og da klarer jeg ikke å holde meg. Sånn som det å pusse tenner, det er et mareritt..Ja de er eg verkligen. Sånn har eg vart i alla mina 3 svangerskap .
Det går over i henholdsvis juni og juli går vi håpeSå kjedelig :/ ikke noe galt her heller
Ah! Smart! For jeg har jordmor på sykehuset, mens legen på legekontoretHun sender det til legen min de er i samme byggning, så han for resultatene og må sende dem videre til meg hahaha;P
Kunne du tenke deg den?Hun vant den for noen mnd siden
Heldiggrisen
Jeg mener detTakk der var fint sagt
Smart! Jeg gjorde det når vi flyttet om her for noen mnd siden. Blir nok mye mer til sommeren når huset er ferdigHar lagt ut masse til salgs i dag, nå er jeg lei overfylt hus
Uff, det hørtes ikke noe særlig utJeg er bedre nå enn for noen uker siden, men kastet opp sånn nå og da hele svangerskapet med tuppa, mest for at det skal så lite til før jeg brekker meg når jeg er gravid og da klarer jeg ikke å holde meg. Sånn som det å pusse tenner, det er et mareritt..![]()
Jeg er ikke så plaget som det høres ut altså, for det går over etter ei stund, det er ikke noe Som henger i hele dagen lenger heldigvisUff, det hørtes ikke noe særlig ut![]()
Møbler liksom? Eller ting?Har lagt ut masse til salgs i dag, nå er jeg lei overfylt hus
Uff daTitter innom denne tråden en sjelden gang. Er innlagt på sykehuset, så kjeder meg.
Ser den, jeg bytta nå så jeg skal ikke lenger til JM resten av svangerskapet da jeg må på Ul vær 2 uke frem til terminen!Ah! Smart! For jeg har jordmor på sykehuset, mens legen på legekontoret![]()
Håper det gir seg ordentlig snartJeg er ikke så plaget som det høres ut altså, for det går over etter ei stund, det er ikke noe Som henger i hele dagen lenger heldigvis![]()
Åja! Er ikke så lenge til termin? Har du måttet ta UL hver 2. Uke lenge?Ser den, jeg bytta nå så jeg skal ikke lenger til JM resten av svangerskapet da jeg må på Ul vær 2 uke frem til terminen!