Skravletråd desember

lege vakta det hørtes da ikke helt opptimalt på en lørdag hva skjer?

Pakke bagg våkne og gjøre klar de siste pakkene som skal leveres så på stallen og se til hestene og få rydda litt der!
Stinn mage, nedpress og svimmelhetsfall som kommer når jeg ligger må sjekkes opp. Er det gøy med hest? Eller er det slitsomt nå?

Stinn mage, nedpress og svimmelhetsfall som kommer når jeg ligger må sjekkes opp. Er det gøy med hest? Eller er det slitsomt nå?

Vel for ikke trent eller holdt på med så mye, og jeg har en kjæreste som tar seg det tyngste arbeidet;) så jeg er veldig heldig. Men det er fint å drive med hest ellers;) gleder meg til jeg for satt igang etter fødselen igjen;)

Vel for ikke trent eller holdt på med så mye, og jeg har en kjæreste som tar seg det tyngste arbeidet;) så jeg er veldig heldig. Men det er fint å drive med hest ellers;) gleder meg til jeg for satt igang etter fødselen igjen;)
Godt det da :) hest er jo så koselig :)

god morgen jenter dagens plan?
Frokost.
Bake pepperkaker
Og hus.
Muligens pynte det også?
Og rydde stua, ta bort et bord og litt slikt, ta en mopp og skrape sammen på gulvet.

I morgen skal nemlig treet opp, så det må være plass til det.

Lage sjokoladetrøfler, og pakke gaver. Noen av trøflene skal nemlig være gaver, og i morgen er gavebyttesamling. Som dog ikke hele familien får bli med på, lillesøster har vannkopper.

De henviser meg videre for ul om de ikke kan ta det der :) så glad for at de tar meg på alvor :D

Back
Topp