TakkKoseligkos dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKoseligkos dere
Stinn mage, nedpress og svimmelhetsfall som kommer når jeg ligger må sjekkes opp. Er det gøy med hest? Eller er det slitsomt nå?lege vakta det hørtes da ikke helt opptimalt på en lørdag hva skjer?
Pakke bagg våkne og gjøre klar de siste pakkene som skal leveres så på stallen og se til hestene og få rydda litt der!
åh? Hvorfor det?Føler meg skikkelig, skikkelig gammel nå
Stinn mage, nedpress og svimmelhetsfall som kommer når jeg ligger må sjekkes opp. Er det gøy med hest? Eller er det slitsomt nå?
uff a meg, du må ha lykke til og håper du blir raskt bra igjen.Stinn mage, nedpress og svimmelhetsfall som kommer når jeg ligger må sjekkes opp
Jeg hadde ei venninne den gang jeg var ung som er 2 år yngre enn meg.åh? Hvorfor det?
Godt det daVel for ikke trent eller holdt på med så mye, og jeg har en kjæreste som tar seg det tyngste arbeidetså jeg er veldig heldig. Men det er fint å drive med hest ellers
gleder meg til jeg for satt igang etter fødselen igjen
![]()
Tusen takkuff a meg, du må ha lykke til og håper du blir raskt bra igjen.
Hvorfor det da?Føler meg skikkelig, skikkelig gammel nå
Vi skal rydde husTakk
Skal du noe hyggelig idag?
Oi, hun må ha fått barn tidlig?Jeg hadde ei venninne den gang jeg var ung som er 2 år yngre enn meg.
Hun postet akkurat på FB at hennes eldste er 18 år i dag..
Som jeg skrev over:Hvorfor det da?
Hun var 20.Oi, hun må ha fått barn tidlig?
God "morgen" til deg ogsåGod morgen!! :-D
Frokost.god morgen jenter dagens plan?
Så koseligVi skal rydde hus
Pakke inn gaver
Lage gaver med kengubarnet
Ja er morgen for meg ;-) Akkurat stått oppGod "morgen" til deg også
Vært våken siden kl 5, jegJa er morgen for meg ;-) Akkurat stått opp![]()