Æsj, så frustrerende! Håper uansett du snart blir bra!
Legen bekreftet nyrestein og nyrebekkenbetennelse.
Så tar tida til hjelp, og " nyter" en rolig helg på sykehuset uten julemaset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, så frustrerende! Håper uansett du snart blir bra!
Uffhva skjer videre nå da?
Mat og tre-fire gaver her. Helt overkommelig.Vi er heldigvis ferdige. Har bare mat igjen
![]()
Huff :/ godt det da![]()
Huff, høres veldig vondt ut!Legen bekreftet nyrestein og nyrebekkenbetennelse.
Så tar tida til hjelp, og " nyter" en rolig helg på sykehuset uten julemaset![]()
Mat og 1 gave. Forresten muligens ikke ferdig med et par til. Og mannen med min. Og noe konfekt til naboene, men det går enten under mat, eller av de sjokoladetrøflene jeg lager i dag....Mat og tre-fire gaver her. Helt overkommelig.
Ja, og blomster![]()
Vad väntar du på??Venter enda, skal spørre om 10 min hvor lenge det er å vente![]()
Blomster jaMat og tre-fire gaver her. Helt overkommelig.
Ja, og blomster![]()
Hva spiste du?Nå sitter eg på soffan å har lust å spy. Middagen var ikkje god . Bläää.
Så ser ut ut som 3 åringen blir syk igjen. Typiskt
Tja. Ikke verre enn andre år ;-)
Tror vi er mer i rute nå enn vanlig ;-)
Tok mathandlinga i dag, og det er tidlig til oss å være ;-)
Og nesten ferdig med gavene ;-)
Med nye lysDa er siste omgang med pålegg til jul laget, i kveld skal vi pynte treet og smake![]()
Med nye lysDa er siste omgang med pålegg til jul laget, i kveld skal vi pynte treet og smake![]()
JeppMed nye lys![]()
Det var lenge å venteUl på ahusventet 2 timer og 40 min nå haha
![]()
Da ser jeg blomster blir litt vanskelig... Hva med roser eller tulipaner? Hvis du vil ha noe rødt altså...Mat og 1 gave. Forresten muligens ikke ferdig med et par til. Og mannen med min. Og noe konfekt til naboene, men det går enten under mat, eller av de sjokoladetrøflene jeg lager i dag....
Blomster vet jeg ikke hva jeg skal ha. Det handler om allergi
Jeg vet at jeg ikke skal ha julestjerne, mamma mister stemmen av den. Men om jeg skal ha noe annet? Muligens nok å utsette øynene til guttungen for svigermor. Han er tatt av medisin frem til legetimen, som ble utsatt fra torsdag til mandag. Han begynner igjen når vi kommer hjem, og med øyedråper morgen og kveld, for svigermor har katt. Hun har den ikke med seg, men det er jo i klærene hennes. Og hun røyker. Ute, men, ja. For en gutt som er allergisk mot katt og div pollen og astmatisk er der gjerne unødvendig å ta i hus blomster til jul i tillegg...
Jeg lå hele dagen på gangen ved akutten.Fikk rom med en gang, men det er 3 mannsrom:/
Klarer ikke sove når andre bråker.