Skravletråd desember

Legen bekreftet nyrestein og nyrebekkenbetennelse.

Så tar tida til hjelp, og " nyter" en rolig helg på sykehuset uten julemaset :)
Huff, høres veldig vondt ut!

Er bare å roe ned da ja, og 'nyte' i den grad det er mulig...

Mat og tre-fire gaver her. Helt overkommelig.
Ja, og blomster;)
Mat og 1 gave. Forresten muligens ikke ferdig med et par til. Og mannen med min. Og noe konfekt til naboene, men det går enten under mat, eller av de sjokoladetrøflene jeg lager i dag....

Blomster vet jeg ikke hva jeg skal ha. Det handler om allergi
Jeg vet at jeg ikke skal ha julestjerne, mamma mister stemmen av den. Men om jeg skal ha noe annet? Muligens nok å utsette øynene til guttungen for svigermor. Han er tatt av medisin frem til legetimen, som ble utsatt fra torsdag til mandag. Han begynner igjen når vi kommer hjem, og med øyedråper morgen og kveld, for svigermor har katt. Hun har den ikke med seg, men det er jo i klærene hennes. Og hun røyker. Ute, men, ja. For en gutt som er allergisk mot katt og div pollen og astmatisk er der gjerne unødvendig å ta i hus blomster til jul i tillegg...

Venter enda, skal spørre om 10 min hvor lenge det er å vente :p

Nå sitter eg på soffan å har lust å spy. Middagen var ikkje god . Bläää.
Så ser ut ut som 3 åringen blir syk igjen. Typiskt

Da er siste omgang med pålegg til jul laget, i kveld skal vi pynte treet og smake :)

Mat og 1 gave. Forresten muligens ikke ferdig med et par til. Og mannen med min. Og noe konfekt til naboene, men det går enten under mat, eller av de sjokoladetrøflene jeg lager i dag....

Blomster vet jeg ikke hva jeg skal ha. Det handler om allergi
Jeg vet at jeg ikke skal ha julestjerne, mamma mister stemmen av den. Men om jeg skal ha noe annet? Muligens nok å utsette øynene til guttungen for svigermor. Han er tatt av medisin frem til legetimen, som ble utsatt fra torsdag til mandag. Han begynner igjen når vi kommer hjem, og med øyedråper morgen og kveld, for svigermor har katt. Hun har den ikke med seg, men det er jo i klærene hennes. Og hun røyker. Ute, men, ja. For en gutt som er allergisk mot katt og div pollen og astmatisk er der gjerne unødvendig å ta i hus blomster til jul i tillegg...
Da ser jeg blomster blir litt vanskelig... Hva med roser eller tulipaner? Hvis du vil ha noe rødt altså...
Vi har ingen allergier å ta hensyn til, så jeg gleder meg til blomsterkjøp på mandag :D

Back
Topp