Hun har bare pratet og sjekket magen. Tok crp nå så venter på henne. Håper alt er bra med osser nok bra med han, men hu mor er sliten og trøtt nå
vært her snart 2 timer
Da blir det sikkert deilig å komme hjemover snart og slappe av litt? kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har bare pratet og sjekket magen. Tok crp nå så venter på henne. Håper alt er bra med osser nok bra med han, men hu mor er sliten og trøtt nå
vært her snart 2 timer
JeppDa blir det sikkert deilig å komme hjemover snart og slappe av litt? kanskje?
godtBlodtrykk 112/67 det er i hverfall ikke det som gjør meg svimmel![]()
De sjekker det någodtlite væske eller jern? blodsukker?
hahaDe sjekker det nåtar bare litt tid på legevakten
![]()
Da er du heldigOhh potetgull er gott![]()
Heldigvis har eg spydd 1 gang i mitt svangerskap.
Jeg har vært svimmel i en mnd nå.. :/ og det er ikke noe galt med meg.. gravid hormoner var min diagnose..Blodtrykk 112/67 det er i hverfall ikke det som gjør meg svimmel![]()
Jeg er sikker på at siden du tenker sånn på det så er det flotte gaverHåper det hvertfall
Håper det gir seg snart da, 12 uker på mandag.enda godt det er bra nå!![]()
jeg er også skikkelig kvalm inntill jeg har spist. jeg hadde tenkt til å starte dagen i badekaret, men jeg måtte heller karre meg ned på kjøkkenet og spise.. ellers hadde det gått dårlig i vannet tror jeg :s
Tror jeg nok de blirFor om de blir fornøyd ,om jeg gir nok osv
Så braHeldigvis, jm vurderer det til at vannkopper ikke skaper trøbbel for hjemmefødselen
Ja de er eg verkligen. Sånn har eg vart i alla mina 3 svangerskap .Da er du heldig
Det blir bedre når jeg først har fått opp noe da , heldigvis![]()
Så braHeldigvis, jm vurderer det til at vannkopper ikke skaper trøbbel for hjemmefødselen
Frister ikke vugga litt asså?Jepp.
Er ingen av 3.000 premiene som frister meg så kommer jeg over vil det faktisk minske sjansene mine på det jeg har lyst på siden dersom jeg vinner en av dem så blir jeg ikke med i trekningen på resten da man bare kan vinne en premie per måned
Så kjedelig :/ ikke noe galt her hellerJeg har vært svimmel i en mnd nå.. :/ og det er ikke noe galt med meg.. gravid hormoner var min diagnose..
Hvor ofte tar du blodprøver gjennom svangerskapet?haha
Savner mine reglimessige sjekker på blodgiverkontoret, så jeg har tatt de sjekkene selv gjennom svangerskapet, så jeg hvet at det ikke har vært noe der;P JM synes det er flott men legen min gleder seg til jeg skal begynne å gi blod igjen, tror ikke han er fasinert av å ta slike blodprøver;P
Det var braHeldigvis, jm vurderer det til at vannkopper ikke skaper trøbbel for hjemmefødselen