Skravletråd desember

Hun har bare pratet og sjekket magen. Tok crp nå så venter på henne. Håper alt er bra med oss ❤️ er nok bra med han, men hu mor er sliten og trøtt nå :p vært her snart 2 timer

Da blir det sikkert deilig å komme hjemover snart og slappe av litt? kanskje?

Blodtrykk 112/67 det er i hverfall ikke det som gjør meg svimmel :)

De sjekker det nå :p tar bare litt tid på legevakten :p
haha ;)

Savner mine reglimessige sjekker på blodgiverkontoret, så jeg har tatt de sjekkene selv gjennom svangerskapet, så jeg hvet at det ikke har vært noe der;P JM synes det er flott men legen min gleder seg til jeg skal begynne å gi blod igjen, tror ikke han er fasinert av å ta slike blodprøver;P

enda godt det er bra nå! :)
jeg er også skikkelig kvalm inntill jeg har spist. jeg hadde tenkt til å starte dagen i badekaret, men jeg måtte heller karre meg ned på kjøkkenet og spise.. ellers hadde det gått dårlig i vannet tror jeg :s
Håper det gir seg snart da, 12 uker på mandag.
Hvor langt er du igjen? :)

Heldigvis, jm vurderer det til at vannkopper ikke skaper trøbbel for hjemmefødselen

På vei hjem nå :) ikke uvi eller noe. Haha de tok hcg på meg :p har fått godkjennelse til å dra på ahus for ul :) drar litt senere må slappe av hjemme først. Noen som er kjent? Skal i 5 etasje gynekologisk

haha ;)

Savner mine reglimessige sjekker på blodgiverkontoret, så jeg har tatt de sjekkene selv gjennom svangerskapet, så jeg hvet at det ikke har vært noe der;P JM synes det er flott men legen min gleder seg til jeg skal begynne å gi blod igjen, tror ikke han er fasinert av å ta slike blodprøver;P
Hvor ofte tar du blodprøver gjennom svangerskapet? :)

Back
Topp