Håper på det, men er jammen ikke sikkerDet når du før jul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper på det, men er jammen ikke sikkerDet når du før jul![]()
Da bør du gå å legge degI kveld er jeg så svimmel at alt surrer rundt i hodet på meg
Så flink du erJippi, da har jeg 1.800 innlegg![]()
Legg deg. De er ett tekken å ta det litt roligareI kveld er jeg så svimmel at alt surrer rundt i hodet på meg
De klara duHar fremdeles 624 innlegg til målet
Du må være optimistHåper på det, men er jammen ikke sikker
Wow supertMed 2 mål etter ekstraomganger
Har litt tid mellom jul og nyttår også, må ikke klare det før jul.Du må være optimist![]()
Finalen er på søndag.Wow supertnær er nesta kamp?
Sikker på du ikke blir litt fristet til å nå 3000 når du først når 2424 daHar litt tid mellom jul og nyttår også, må ikke klare det før jul.
Veldig glad jeg ikke har 3.000 som mål
Takk for at du spør![]()
hun har sovet litt med meg. Vi merker ikke noe bedring annet at hun spiser da og blitt veldig pappadalt
![]()
Haha. Du mener på søndag ja?Kommer til å la TV'n stå på og gjemme meg under et eppe i sofaen og bare gløtte opp en gang i blant![]()
Gaaah lånte bort laderen min på jobb idag å fikk den ikke tilbake....
Får hoppas de vinnerFinalen er på søndag.
Det andre laget er Nederland
Ikke det jeg vet, men dersom det blir vannkopper setter de vel opp lapp i bhg. Har ikke hørt om noen som har det, men en plass må hun vel ha plukket det opp. Prikker spretter opp både her og der på henne, så det blir vel flere med veske etterhvert da.
Aaaaaah, nå er det ferie! Gjett om det er digg![]()
Jeg ligger i sengen og gjort siden halv åtteDa bør du gå å legge deg
Nå skal vi ha mobil/data fri kveld og håper vi får en spillekveld ogsnakkes og skravles senere
![]()
Jepp.Sikker på du ikke blir litt fristet til å nå 3000 når du først når 2424 da?