Skravletråd desember

Takk for at du spør :) ❤️ hun har sovet litt med meg. Vi merker ikke noe bedring annet at hun spiser da og blitt veldig pappadalt :)

Godt å høre at hun i hvertfall spiser litt❤️ <3 Når jeg var liten hadde jeg mye øreverk!! Jeg husker hvor fælt jeg syntes det var.. Stakkar, håper hun blir frisk og rask igjen snart <3

Gaaah lånte bort laderen min på jobb idag å fikk den ikke tilbake....

Neei, så utrolig kjipt!! Hater å ikke ha tilgang til laderen min!!
Håper personen som lånte laderen har tatt den med seg hjem, slik at du kan få den tilbake i løpet av helga!

Ikke det jeg vet, men dersom det blir vannkopper setter de vel opp lapp i bhg. Har ikke hørt om noen som har det, men en plass må hun vel ha plukket det opp. Prikker spretter opp både her og der på henne, så det blir vel flere med veske etterhvert da.

Nei, så utrolig kjipt... :(
Krysser fingre og tær for at det ikke hindrer deg i å kunne føde hjemme!

Nå skal vi ha mobil/data fri kveld og håper vi får en spillekveld og :) snakkes og skravles senere ❤️

Så utrolig koselig! Tror jeg skal foreslå å ha mobil/data frie kvelder for gubben!! Er helt sykt hvor mye man bruker disse duppedittene i løpet av dagen!!

Ble det spillekveld? Hva spilte dere? :)

Sikker på du ikke blir litt fristet til å nå 3000 når du først når 2424 da ;) ?
Jepp.
Er ingen av 3.000 premiene som frister meg så kommer jeg over vil det faktisk minske sjansene mine på det jeg har lyst på siden dersom jeg vinner en av dem så blir jeg ikke med i trekningen på resten da man bare kan vinne en premie per måned

Back
Topp