Går i gangen og venter på legen
kom visst ikke inn til legen enda x) stolene her er ikke gode for bekkenet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heheusj, så kjedelig. er du veldig kvalm om morgenen? Men takk for den, nå fikk jeg lyst på salt potetgull! *ler*
Jeg er sikker på at mottakerne blir kjempe glad for det du girTror aldri jeg har vært så usikker på gavene jeg gir før..
Det kan skje den besteJeg gjorde det på 3.
Nå kom jeg på at i mangler en gave også. Huttetu
enda godt det er bra nå!HeheBeklager.
Er som regel uvel på morgenen, men det går over når jeg får spist, men noen ganger går det ikke over,som i dag. Bra nå da![]()
Hvorfor usikker?Tror aldri jeg har vært så usikker på gavene jeg gir før..
hahahahaha!!! Baby baby baby oooohDet kan skje den bestejeg hadde klart å pakke inn feil gave til feil person
det hadde vært noe om stemoren min hadde fått justin bieber cd i julegave
![]()
hahahahaha!!! Baby baby baby oooohDet kan skje den bestejeg hadde klart å pakke inn feil gave til feil person
![]()
oh, det er kanskje ikke morgen lenger neiGod dag![]()
![]()
Vente på leger er såååå kjedelig!Går i gangen og venter på legenkom visst ikke inn til legen enda x) stolene her er ikke gode for bekkenet
Takk Snælla duSå bra!!
Håper virkelig jeg også![]()
Ohh potetgull er gottMann og barn i bassenget. Jeg ligger på sofaen å spiser potetgull og drikker cola, etter at den ordentlig frokosten kom opp. Gleden ved å være gravid![]()
Hahaha er det da jeg skal synge "sooorryy"hahahahaha!!! Baby baby baby ooooh![]()
Det hadde vært morsomtDet kan skje den bestejeg hadde klart å pakke inn feil gave til feil person
![]()
For om de blir fornøyd ,om jeg gir nok osvHvorfor usikker?
De blir nok kjempeglad!![]()
Håper det hvertfallJeg er sikker på at mottakerne blir kjempe glad for det du gir![]()
Kom inn rett etterpåblir ul for de mener det er best, men det kjentes bra ut når hun klemte. Øm er jeg, så skulle ta noen blodprøver og blodtrykk
om det blir ul på sykehuset får jeg ta datteren min med da mannen må ut å kjøpe julegave til meg men vi får se hva de sier og gjør her først
![]()
Hun har bare pratet og sjekket magen. Tok crp nå så venter på henne. Håper alt er bra med osshvordan gikk det er alt bra med dereto?