Skravletråd desember

Går i gangen og venter på legen :p kom visst ikke inn til legen enda x) stolene her er ikke gode for bekkenet

usj, så kjedelig. er du veldig kvalm om morgenen? Men takk for den, nå fikk jeg lyst på salt potetgull! *ler*
Hehe :p Beklager.
Er som regel uvel på morgenen, men det går over når jeg får spist, men noen ganger går det ikke over,som i dag. Bra nå da :)

Hehe :p Beklager.
Er som regel uvel på morgenen, men det går over når jeg får spist, men noen ganger går det ikke over,som i dag. Bra nå da :)
enda godt det er bra nå! :)
jeg er også skikkelig kvalm inntill jeg har spist. jeg hadde tenkt til å starte dagen i badekaret, men jeg måtte heller karre meg ned på kjøkkenet og spise.. ellers hadde det gått dårlig i vannet tror jeg :s

Det kan skje den beste :) jeg hadde klart å pakke inn feil gave til feil person :eek: det hadde vært noe om stemoren min hadde fått justin bieber cd i julegave :p
hahahahaha!!! Baby baby baby ooooh :p

Det kan skje den beste :) jeg hadde klart å pakke inn feil gave til feil person :eek: det hadde vært noe om stemoren min hadde fått justin bieber cd i julegave :p
hahahahaha!!! Baby baby baby ooooh :p

Mann og barn i bassenget. Jeg ligger på sofaen å spiser potetgull og drikker cola, etter at den ordentlig frokosten kom opp. Gleden ved å være gravid :p
Ohh potetgull er gott :-)
Heldigvis har eg spydd 1 gang i mitt svangerskap.

Kom inn rett etterpå :) blir ul for de mener det er best, men det kjentes bra ut når hun klemte. Øm er jeg, så skulle ta noen blodprøver og blodtrykk :) om det blir ul på sykehuset får jeg ta datteren min med da mannen må ut å kjøpe julegave til meg men vi får se hva de sier og gjør her først :)

Kom inn rett etterpå :) blir ul for de mener det er best, men det kjentes bra ut når hun klemte. Øm er jeg, så skulle ta noen blodprøver og blodtrykk :) om det blir ul på sykehuset får jeg ta datteren min med da mannen må ut å kjøpe julegave til meg men vi får se hva de sier og gjør her først :)

hvordan gikk det er alt bra med dereto?

hvordan gikk det er alt bra med dereto?
Hun har bare pratet og sjekket magen. Tok crp nå så venter på henne. Håper alt er bra med oss ❤️ er nok bra med han, men hu mor er sliten og trøtt nå :p vært her snart 2 timer

Back
Topp