UFF så tristJa, så der. Ble innlagt for blindtarmen i går, men de tror det er nyrene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UFF så tristJa, så der. Ble innlagt for blindtarmen i går, men de tror det er nyrene.
Greit å gå gjort sånn iblant.Her blir det nok også mer når loftet tømmes til sommeren
Tja, det gjør jo jeg ogsåHåper det gir seg ordentlig snart
Ja, da må bare fastlegen få it fingeren og skrive ut de reseptene sånn at jeg får hentet medisinene, så skal jeg senke skuldrene for da går det i ordenSå bra da![]()
SlitsomtTja, det gjør jo jeg ogsåmen var sånn med tuppa også, nå og da hele svangerskapet.
7 januarJeg elsker egentlig gavene fra gubben, for noen ganger er de like fjerne som dyre til noe helt spesielt
så lar han som regel alltid få lov å kunne bruke fantasien sin ;P Liker ikke overraskelser så godt, men hans sine er alltid på sin plass;P
Tror aldri jeg har vært så usikker på gavene jeg gir før..
UFF så trist
Uff så kjedelig
God bedring
N skal være med meg på ahus etterpå, går vel bra det?![]()
uff da føler du deg noe bedre?
Vis vedlegget 151825
1 garn på 10 cm à 70 cm bredt blir mange garn om teppet skal være stort nok til å dekke en baby
Brukt 5 dager på 10 cm så godt det er leeeeenge til teppe skal brukes![]()
Huff da, hvorfor innlagt?
Ja hoppas du slipper detGår bra, håper jeg slipper operasjon. Har ikke tid til det før jul![]()
Det er kjedelig det. Gjorde det i romjulen for 9 år siden faktiskTakk for det
Kom plutselig i går natt, og tilbragte hele dagen på akuttmottaket.
Vet ikke i grunn, redd det er for lite,ikke bra nok osvHvorfor er du usikker?