N savner mamma
tar hun med på ahus det må jeg, men går nok bra det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff dagår det bra med deg?
Huff da, hvorfor innlagt?Titter innom denne tråden en sjelden gang. Er innlagt på sykehuset, så kjeder meg.
NeeeiJa, så der. Ble innlagt for blindtarmen i går, men de tror det er nyrene.
gjør nok detDet går over i henholdsvis juni og juli går vi håpe![]()
fra uke 35 så jeg for vel bare tre Ul i sammen før terminenÅja! Er ikke så lenge til termin? Har du måttet ta UL hver 2. Uke lenge?
uff da føler du deg noe bedre?a, så der. Ble innlagt for blindtarmen i går, men de tror det er nyrene.
Er det noe spesielt de følger med på/ser etter?fra uke 35 så jeg for vel bare tre Ul i sammen før terminen
Ja det kunne jegKunne du tenke deg den?
Uff så kjedeligTitter innom denne tråden en sjelden gang. Er innlagt på sykehuset, så kjeder meg.
Jeg var hver uke, ikke gøy i grunnSer den, jeg bytta nå så jeg skal ikke lenger til JM resten av svangerskapet da jeg må på Ul vær 2 uke frem til terminen!
Her blir det nok også mer når loftet tømmes til sommerenSmart! Jeg gjorde det når vi flyttet om her for noen mnd siden. Blir nok mye mer til sommeren når huset er ferdig![]()
Ting,klær,sko,lekerMøbler liksom? Eller ting?
blæ missunder ingen den oppfølgingen egenlig bare stress å komme seg inn til sykehuset til alle rare tider i døgnet føles det ut som!Jeg var hver uke, ikke gøy i grunn
Mhm enig med degblæ missunder ingen den oppfølgingen egenlig bare stress å komme seg inn til sykehuset til alle rare tider i døgnet føles det ut som!
for meg virket det litt bortkasta da jeg ikke kan forvente en unge på 3,3 kg når både jeg og far er over 1.83 og begge var over 4kg når vi ble født! men ser viktigheten om dete r noe som man sliter med egenligMhm enig med deg
Ah er det pga stort barn?for meg virket det litt bortkasta da jeg ikke kan forvente en unge på 3,3 kg når både jeg og far er over 1.83 og begge var over 4kg når vi ble født! men ser viktigheten om dete r noe som man sliter med egenlig