Med meg har det komt tidligere og tidligere for hver gang jeg har blitt gravidForventet ikke å kjenne på dette så tidlig, men merker også at det strekkes her i dag..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med meg har det komt tidligere og tidligere for hver gang jeg har blitt gravidForventet ikke å kjenne på dette så tidlig, men merker også at det strekkes her i dag..![]()
Æsj, i dag er jeg småkvalm igjen.. var litt bekymra i går da jeg ikke merka noe, men kjenner nå at gårsdagen var egentlig helt greihar akkurat lagt 1åringen for dupp, så jeg slipper heldigvis å fly å passe på. Etterpå tror jeg vi skal ta en tur ut i finværet
![]()
Har ikke kjent på veldig mye kvalme enda, bare et par tre ganger og da veldig forbigående. Ikke vært i nærheten av å kaste opp. Ellers er nok trøttheten det jeg kjenner mest på, samt litt smerter i korsryggen. Alt i alt veldig bra, så venter spent på at denne berømte kvalmen skal slå inn for fullt - om den gjør det!
Sovnet på sofaen og drømte vi var på burger king. Gjett hva jeg har lyst på nå![]()
Vi spiste på burger king da vi kjørte nedover hit. Og jeg ble gørrkvalm. Blir lenge til burger king igjen for å si det sliktHerremin, det samme gjorde jeg i går..og det ble burger kingHar ikke spist det på lang tid, og det var virkelig godt
![]()
Vi spiste på burger king da vi kjørte nedover hit. Og jeg ble gørrkvalm. Blir lenge til burger king igjen for å si det slikt![]()
Jeg er litt som deg, blir bekymret når jeg ikke har symptomerHar ikke kjent på veldig mye kvalme enda, bare et par tre ganger og da veldig forbigående. Ikke vært i nærheten av å kaste opp. Ellers er nok trøttheten det jeg kjenner mest på, samt litt smerter i korsryggen. Alt i alt veldig bra, så venter spent på at denne berømte kvalmen skal slå inn for fullt - om den gjør det!
Har nettopp vært ute i finværet en tur selv, det gjorde godt![]()
sist skreiv jeg på bacheloroppgave.. ordentlig godt planlagtSamme her, klarer ikke helt å tro det. Hvor langt er du på vei? Så spennende med ultralyd, gleder meg til å høre hvordan det gårJeg klarer heller ikke å tro på at det er sabt at jeg er gravid. Håper jeg roer meg på tirsdag hvis vi får se et bankende hjerte![]()

Høres nesten litt kynisk ut, men hvordan få fastlegen til å henvise til TUL? Begge foregående svangerskap var det ekstremt sprik pga at de tok utgangspunkt i siste mens. Og om de skal det denne gangen også blir det såfall en termin mell 29.nov - 04. des. Jeg "tror" kanskje jeg kan ha hatt EL CD27, som gir meg termin 14.des. Jeg regner ut fra det jeg "tror" var EL, tilsvarer 6+2 idag. Men ut fra siste mens liksom være 8+ et sted.