SKRAVLETRÅD DES19

Jeg er så pottesur om dagen. Lurer på om det er hormoner eller om jeg bare er bitch...

Mannen takler det så dårlig og, han blir sur tilbake og det angrer han fælt på hver gang kan dere tro. Er det noen som har noen gode råd for å takle hormonene? Hjelper ikke å telle til ti. Hjelper ikke å gå ut av rommet jeg skal komme meg på trening og bokse litt tror jeg...

Ja, jeg også lurer på om de sinnsyke murringene kan ha sammenheng med at jeg skulle hatt mensen nå :shifty: Men håper tanta holder seg laaaangt unna!!
Ja, forstår deg veldig godt der! Ikke rart du tenker ekstra på det :(
Hvis den ikke er konsentrert nok da så veit ikke jeg :hilarious:

Jeg får se ann på mandagen :P er ikke sikkert jeg tørr å teste med digital ennå... :hilarious:

Jeg er så pottesur om dagen. Lurer på om det er hormoner eller om jeg bare er bitch...

Mannen takler det så dårlig og, han blir sur tilbake og det angrer han fælt på hver gang kan dere tro. Er det noen som har noen gode råd for å takle hormonene? Hjelper ikke å telle til ti. Hjelper ikke å gå ut av rommet jeg skal komme meg på trening og bokse litt tror jeg...
Skulle ønske jeg hadde noen tips, men det har jeg dessverre ikke :(
Er et hormonmonster uten like selv... tror bokseball er det beste alternativet

Skulle ønske jeg hadde noen tips, men det har jeg dessverre ikke :(
Er et hormonmonster uten like selv... tror bokseball er det beste alternativet
Jeg var ikke i nærheten av så hormonell med førstemann, så jeg kjenner ikke igjen meg selv. Må vel bare kjøpe noen flasker øl til mannen som kompensasjon. :D

Hvor mange dpo er du? Hvis du vet da :rolleyes: Jeg har allerede svidd av 14 tester siden jeg begynte torsdag forrige uke :hilarious::hilarious:

Mellom 11 og 13, jeg er usikker da jeg ikke testet etter el. Men hvis jeg tar utgangspunkt i det appen sier så er jeg 13 dpo i dag. Den regner visst ut gjennomsnittet av syklusene jeg har lagt inn :)

Mellom 11 og 13, jeg er usikker da jeg ikke testet etter el. Men hvis jeg tar utgangspunkt i det appen sier så er jeg 13 dpo i dag. Den regner visst ut gjennomsnittet av syklusene jeg har lagt inn :)

Da vil jeg tippe at du fint kan ta en digital ganske snart, hvertfall på mandag! :)

Da vil jeg tippe at du fint kan ta en digital ganske snart, hvertfall på mandag! :)

Regner med det! Er bare redd for negativ igjen, for det var skikkelig nedtur! Selv om alle vanlige tester tilsa at jeg er gravid så stoler man liksom mer på den digitale:p

Regner med det! Er bare redd for negativ igjen, for det var skikkelig nedtur! Selv om alle vanlige tester tilsa at jeg er gravid så stoler man liksom mer på den digitale:p

Det skjønner jeg innmari godt!! :nailbiting:
Ja, ingenting er som en positiv digital test! Det var først da gubben trodde det var virkelig :hilarious:
Men jeg har så troen på at du får positiv digital :love017:Heartred

Det skjønner jeg innmari godt!! :nailbiting:
Ja, ingenting er som en positiv digital test! Det var først da gubben trodde det var virkelig :hilarious:
Men jeg har så troen på at du får positiv digital :love017:Heartred

Ja, min var skeptisk til den første han så fordi den var så svak. Han vet ikke at jeg har testa i smug for å følge med på stigning da :hilarious: men det trenger han ikke å vite heller..haha!:hilarious:

Ja, min var skeptisk til den første han så fordi den var så svak. Han vet ikke at jeg har testa i smug for å følge med på stigning da :hilarious: men det trenger han ikke å vite heller..haha!:hilarious:

Hihi, du får heller bare overraske han med en digital test ;):hilarious:

Mannen din må nok bare holde seg fast, for hormonene rår du desverre ikke over. Noen (Deriblandt min samboer) synes at mannfolka kommer lett unna når det gjelder befruktning og svangerskap. Jeg er ikke enig - de må holde ut med tidvis urimelige og ustabile hormonbomber i mange måneder... sikkert lurt å sette dere ned når begge er rolige og fortelle at slik kan det komme til å være og at du synes selv det er slitsomt og leit å være slik og du skulle gjerne ønske at du var like søt og grei som vanlig, men med hormonene er det som å være tenåring igjen. Og at du trenger at han er raus og lar deg være urimelig og slitsom innimellom... Det er hans bidrag nå frem til fødsel.

Mannen din må nok bare holde seg fast, for hormonene rår du desverre ikke over. Noen (Deriblandt min samboer) synes at mannfolka kommer lett unna når det gjelder befruktning og svangerskap. Jeg er ikke enig - de må holde ut med tidvis urimelige og ustabile hormonbomber i mange måneder... sikkert lurt å sette dere ned når begge er rolige og fortelle at slik kan det komme til å være og at du synes selv det er slitsomt og leit å være slik og du skulle gjerne ønske at du var like søt og grei som vanlig, men med hormonene er det som å være tenåring igjen. Og at du trenger at han er raus og lar deg være urimelig og slitsom innimellom... Det er hans bidrag nå frem til fødsel.

Ja, vi har snakket sammen om det. Tar han i å smile litt innimellom når jeg er helt crazy, skjønner han godt. Hehehe. Men jeg var ikke like ille sist svangerskap, så han har nok fått sjokk :D

Jeg får vondt om jeg ligger rett på magen. Går helt fint om jeg ligger på magen med det ene beinet trekt opp (om noen skjønner hva jeg mener?)
Vanlig at man merke ubehag så tidlig?

Kan det være at livmoren er anderledes etter jeg ble mamma for "kun" 14 mnd siden? Hadde ikke problemer med å ligge på magen så tidlig med førstemann.

Jeg skulle ønske jeg tok bilde av magen før jeg begynte, for nå syns jeg det er en liten bulk nederst. Men med bakovervendt livmor og en del ekstra skjønner jeg jo at det ikke kan stemme. Men syns liksom magen er større under navlen nå enn hva den har vært før! Men så er jeg ufattelig oppblåst også da...
Men gud jeg gleder meg til tydelig gravidmage:happy:

Jeg får vondt om jeg ligger rett på magen. Går helt fint om jeg ligger på magen med det ene beinet trekt opp (om noen skjønner hva jeg mener?)

Kan det være at livmoren er anderledes etter jeg ble mamma for "kun" 14 mnd siden? Hadde ikke problemer med å ligge på magen så tidlig med førstemann.
Jeg vet ikke, men vil jo tru magen blir øm når man er gravid??? Jeg klarer ikke ligge på magen på grunn av ømme bryster, det er fullstendig uaktuelt :hilarious:. Men så ligger jeg aldri på magen til vanlig heller da...

Jeg vet ikke, men vil jo tru magen blir øm når man er gravid??? Jeg klarer ikke ligge på magen på grunn av ømme bryster, det er fullstendig uaktuelt :hilarious:. Men så ligger jeg aldri på magen til vanlig heller da...

Jeg måå ligge på magen og delvis over på den ene siden. Men når jeg lå på magen i sofaen i går kveld så gjorde det vondt, sånn som når jeg var gravid sist, men det var ikke såå tidlig. Men.. ingen svangerskap er like.. :hilarious::hilarious:

Her har jeg kun et ømt bryst og 2 ekstremt såre nipler. :hilarious:

Tror ikke det er unormalt. Jeg kjenner på mye rart inni der allerede. Kjennes ut som det tøyes og strekkes

Back
Topp