SKRAVLETRÅD DES19

Så trist å høre at du mistet :( Krysser fingrene for deg denne gang og håper spiren sitter hele veien i mål :Heartred
Satser på det :) Tusen takk

Hva gjør folk på i kveld da? :)

Ser på krim med familien på hytta, men nå ble det avbrutt av noen som skulle se fotball :shifty:

Så tenkte jeg skulle lese litt på kindlen :)

Typisk med de der fotballfolka:hilarious::hilarious:

Typisk med de der fotballfolka:hilarious::hilarious:

Haha ja, min far og min bror som er synderne her nå. Mannen har ikke ferie riktig enda så han er igjen i byen, men han er (heldigvis) ikke så opptatt av fotball :hilarious:

Hva gjør du i kveld da?

Haha ja, min far og min bror som er synderne her nå. Mannen har ikke ferie riktig enda så han er igjen i byen, men han er (heldigvis) ikke så opptatt av fotball :hilarious:

Hva gjør du i kveld da?
Jobber med bacheloroppgave :( Har et helt intervju på opptak jeg må høre og skrive på papir, gah

Jeg slapper av med iPad og smågodt, helt perfekt i kveld kjenner jeg! :p

Vi er på campingen på strømstad, har fastplass her hvor vogna står hele året. Er meldt nydelig vær, så det blir nok å være ute en del:happy:.

Vi er på campingen på strømstad, har fastplass her hvor vogna står hele året. Er meldt nydelig vær, så det blir nok å være ute en del:happy:.
Fantastisk!

Hva gjør folk på i kveld da? :)

Jeg og kjæresten planlegger oppussing av huset. Så jeg sitter inne på Pinterest og drømmer meg bort i stiler og interiør. Finnes så mange smarte og fine løsninger :) Huset vi bor i er fra 70-tallet og det er en god del endringer som må til før babyen kommer. Vi må pusse opp kjøkkenet, legge nye veggplater og nytt gulv i nesten alle rom. Også må vi få inn en elektriker for å ordne strømmen. Vi har også en hel uinnredet kjeller som trenger å gjøres noe med etterhvert.. Så her er det MYE som må gjøres før babyen kommer. Heldigvis er mannen handy ❤ Men alt tar sin tid.. så jeg kjenner jeg blir litt småstressa.. Blir vel bra tilslutt da :D

Flere med termin mot slutten av desember? Hadde termin 9 desember sist

Har koset meg med film, smågodt, ostepop og Pepsi Max sammen med lillesøster og foreldra mine. Så Bohemian Rapsody filmen, tommel opp :) Såå masse god musikk.

Plutselig ble jeg skikkelig sulten.. jeg har akkurat pussa tenner og lagt meg liksom... å potetgull med paprika fikk jeg plutselig lyst på! Eller potetskruer... tror vi må innom butikken på vei til Vestlandet i morgen tidlig!:dance008

Hvor ble det av den avstemningen ? Ang navn på gruppe, finner den ikke igjen..

Back
Topp