SKRAVLETRÅD DES19

Ja jeg merker ikke at jeg er gravid, annet enn trøtt og dogåing. Ikke kvalm (bank i bordet).. så håper det holder seg :):)
Mine symptomer for tiden er at jeg er trøtt, tett i nesa, føler meg fort stinn i magen, ømme bryster og får noen få ganger litt ligamentsmerter. Så det er definitivt noe som skjer, men etter ultralyden så føler det bare mer urealistisk ut. For nå gikk det virkelig opp for meg, jeg er faktisk gravid:smiley-bounce012.

Ikke noe serlig med symptomer her heller enda :P Men så fant jeg det jo tross alt ut igår.. Men jeg er oppblåst da!
Regner med kvalmen kommer om et par uker.

Føler meg også ganske symptomfri, ikke plagsom kvalme eller dårlig form annet enn litt trøttere enn normalt på ettermiddagen, ømme bryst, og litt murring/stikning i magen :)

Kjenner jeg begynner å bli trøtt nå :)
Gleder meg litt til imorgen, da skal jeg plante ned noen gulrøtter og litt annet diverse

Jeg var hos jordmor idag. Hun virket nesten hysterisk da hun hørte at jeg hadde katter og har rengjort kattedoen. At jeg har vasket hendene hver eneste gang (til nesten under albuen) hver eneste gang jeg har tatt på noe i nærheten var ikke godt nok, jeg burde bruke hansker. Erfaringsmessig er hansker håpløst (og jeg er sykepleier) og gir en falsk beskyttelse. Typen (og kommende samboer) kommer idag, og nå skal han overta. Men når jeg er alene med to katter så blir ikke doen ren med mindre jeg gjør det. Men det var visst det aller verste jeg kunne gjøre. Mamma (som også er sykepleier, og har hatt oppfølging av gravide på legekontor) skjønte heller ikke helt hysteriet. Men men, alt annet gjør jeg ihvertfall riktig!
Mammaen min fikk den sykdommen man kan få v katter/doen da hun ventet lillesøsteren min, lillesøsteren min har en flekk på øyet pga det. Hun er heldig for den er ikke i nærheten av synet hennes. Det var en øyelege som oppdaget det og sa det var pga katte(parasitten?)

QUOTE="Paikaka, post: 25392354, member: 14136"]Jeg er 10 uker på 17 mai! Hmm jeg har lyst til og fortelle til barna i huset nå i påsken, men da sier de det nok videre og det er litt tidlig syns jeg.[/QUOTE]

Det skjønner jeg, de er ikke så flinke til å holde på hemmeligheter :angelic:

Vi har barnefri i dag, for første gang siden november eller noe. Så deilig med litt voksentid, og ikke minst vite at vi kan legge oss og sove hele natten uten avbrytelser! :woot:
Og nå skal vi på kino, etter en bedre middag... Fin fin lørdag :happy:. Hva gjør dere i dag da??

Vi er bare hjemme i dag, har hengt opp litt bilder på veggen igjen etter å ha malt veggene. Lager nå middag sammen og skal snart kose oss med den :happy:

QUOTE="Paikaka, post: 25392354, member: 14136"]Jeg er 10 uker på 17 mai! Hmm jeg har lyst til og fortelle til barna i huset nå i påsken, men da sier de det nok videre og det er litt tidlig syns jeg.

Det skjønner jeg, de er ikke så flinke til å holde på hemmeligheter :angelic:[/QUOTE]

Hehe nei, tror nok vi venter.. så lenge formen holder seg:)

Tok to nye gtester i dag jeg :hilarious::lurking: men var litt gøy!! For nå var begge strekene veldig sterke:) skal til legen på mandag så veldig spent på hva han sier ang medisiner jobb osv :)

Altså... Nå gråter jeg av seriøst alt. Fra filmen innsiden ut, til "klart jeg kan" (på NRK super) og til trailere på filmer, virkelig hormontroll:shy:

Altså... Nå gråter jeg av seriøst alt. Fra filmen innsiden ut, til "klart jeg kan" (på NRK super) og til trailere på filmer, virkelig hormontroll:shy:
...gjør det til vanlig jeg :hilarious:

Back
Topp