De kunne se en liten sekk, og en hule. Men det så helt normalt ut. Hun anbefalte ny UL over påske for å få virkelig fastsatt termin
Så spennende! Jeg blir nok å bestille meg ny UL i uke 10 Eller 11 hvis alt går bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kunne se en liten sekk, og en hule. Men det så helt normalt ut. Hun anbefalte ny UL over påske for å få virkelig fastsatt termin
Ligamentsmerter kan forekomme så tidlig Jeg kjenner det også, typ om jeg vrir meg fort hoster eller nyser. Stikker til nederst i magen på høyre og venstre side, gir seg innen 30 sekunder ca...Er det ikke det som kalles ligamentsmerter? Eller er det seinere i svangerskapet?
Jeg har konstante murringer og slags stikninger som kommer og går litt. Av og til når jeg reiser meg brått, eller f.eks snur meg i sengen så hugger det skikkelig til i siden, men det er visst normalt. Ellers er formen helt fin![]()
Ligamentsmerter kan forekomme så tidlig Jeg kjenner det også, typ om jeg vrir meg fort hoster eller nyser. Stikker til nederst i magen på høyre og venstre side, gir seg innen 30 sekunder ca...
Eller det kan være livmora som utvider seg dere kjenner. . Kjenner tak av og til der nede, verst var det som førstegangs.

Jeg var på UL idag. Gynekologen sa at alt han så, så helt normalt ut. Men siden jeg kun er ca 5+3 på vei, så kunne vi enda ikke se embryoet /hjerteslag. Så jeg skal på en ny UL om ca. 10 dager. Da ser vi kanskje mer. Blir spennende Hei igjen dereJeg var på UL idag. Gynekologen sa at alt han så, så helt normalt ut. Men siden jeg kun er ca 5+3 på vei, så kunne vi enda ikke se embryoet /hjerteslag. Så jeg skal på en ny UL om ca. 10 dager. Da ser vi kanskje mer. Blir spennende
![]()

Så bra alt så ut som normalt og at du får komme inn til ny sjekk om 10 dager, spennende!Hei igjen dereJeg var på UL idag. Gynekologen sa at alt han så, så helt normalt ut. Men siden jeg kun er ca 5+3 på vei, så kunne vi enda ikke se embryoet /hjerteslag. Så jeg skal på en ny UL om ca. 10 dager. Da ser vi kanskje mer. Blir spennende
![]()
Idag skal jeg på jordmorkontroll. Er 6+1 i følge app. Mamma blir med siden typen/kommende samboer kommer opp i natt. Jeg glemte selvfølgelig å ta urinprøve da jeg var halvt i svime i morges, men får presse ut noen dråper
slimhinnene er mye mer ømfintlig under ett svangerskap. Dersom du er redd kan du ringe legen og få fremskyndet undersøkelser. Lykke til ihvertfallMasse lykke tilDet blir nok bra ! Fortell gjerne hvordan det har gått når du er ferdig der
Skal selv på UL på torsdag. Krysser fingrene for at alt er ok. Til tross for en liten blødning etter en hyggestund igår..Er veldig spent på om jeg holder på å ha en SA mtp. smertene jeg har hatt.. Og mtp. den lille blødningen igår. Forbereder meg på det. Så får jeg heller bli positivt overrasket hvis vi finner et bankende hjerte på UL. Har enda symptomer på at jeg er gravid. Jeg er kvalm , har sensitive bryster og er veldig trøtt. Så gir ikke opp håpet. Har lest at det er normalt at man kan blø når man har sex. Så nå blir det lenge til neste gang typen får nærme seg det området, for det var ikke noe artig å oppdage blod etterpå. Heldigvis har jeg ikke blødd så mye som en dråpe etter det. Så krysser alt jeg kan for at alt er ok..
![]()
slimhinnene er mye mer ømfintlig under ett svangerskap. Dersom du er redd kan du ringe legen og få fremskyndet undersøkelser. Lykke til ihvertfall![]()
Har du mistet før?Takk, men begynner å miste håpet mer i ettermiddag.. begynte å blø igjen..uff.. for en prosess dette er..
Har du mistet før?
Har testet digitalt for å se at hcg stiger og endelig i dag kom testen i posten og jeg fikk se 3+ for første gang i mitt liv![]()
Jeg er 5+6 i dagÅh så gøyhvor mange dpo/uker er du? Jeg er 4+2 har en digital uke liggende men vil vente til jeg får 3+