SKRAVLETRÅD DES19

Hei alle sammen.
Sniker meg inn her litt, håper det er greit.
Har egentlig termin 3 januar, men pga to brutale fødsler så blir det planlagt ks denne gangen.
Så da kommer babyen enten rett før jul eller i romjulen.
 
Hei alle sammen.
Sniker meg inn her litt, håper det er greit.
Har egentlig termin 3 januar, men pga to brutale fødsler så blir det planlagt ks denne gangen.
Så da kommer babyen enten rett før jul eller i romjulen.

Heihei, og velkommen! Jeg har termin i slutten av desember og er litt inne på januarforumet, så det er greit med "migranter" andre veien også for min del. Flere å skravle med!

Høres veldig greit ut med KS når du har to fødsler bak deg som ikke har vært noe særlig. :/
 
Hei alle sammen.
Sniker meg inn her litt, håper det er greit.
Har egentlig termin 3 januar, men pga to brutale fødsler så blir det planlagt ks denne gangen.
Så da kommer babyen enten rett før jul eller i romjulen.
Så spennende, gratulerer og velkommen hit! Har selv termin 26/12 og håper nesten å gå overtid, så kommer nok til å snike litt i Januar etterhvert.:)
 
Jeg er førstegangsgravid og har helt utrolig lite symptomer. Var nesten helt sikker på at noe måtte være galt helt til TUL i dag hvor vi fikk beskjed om at alt er bra og vi hørte hjertelyd. Flere som har veldig få symptomer og som kan bli litt bekymret av det iblant?
 
Jeg er førstegangsgravid og har helt utrolig lite symptomer. Var nesten helt sikker på at noe måtte være galt helt til TUL i dag hvor vi fikk beskjed om at alt er bra og vi hørte hjertelyd. Flere som har veldig få symptomer og som kan bli litt bekymret av det iblant?
Ja! Jeg er også førstegangsgravid og har så og si ingen symptomer (6+2). Kanskje jeg burde være glad for det, men er mest bekymret :/
 
Ja! Jeg er også førstegangsgravid og har så og si ingen symptomer (6+2). Kanskje jeg burde være glad for det, men er mest bekymret :/

Alle som vet noe om dette synes å mene at vi bare må være glade, men jeg klarer ikke å legge fra meg tanken om at de som feks er kvalme vet i alle fall at det er høyt hormonnivå... men det er sikkert bare en tullete tanke. Vi får støtte hverandre! Jeg er 7+4 i dag og så godt som symptomfri.
 
Alle som vet noe om dette synes å mene at vi bare må være glade, men jeg klarer ikke å legge fra meg tanken om at de som feks er kvalme vet i alle fall at det er høyt hormonnivå... men det er sikkert bare en tullete tanke. Vi får støtte hverandre! Jeg er 7+4 i dag og så godt som symptomfri.
Er «glad» for å høre at jeg ikke er alene, men ja vi er vel bare alle bekymret på den ene eller andre måten. Blir helt tullete i hodet!
 
Skravler litt her mens mannen ser på GoT. Jeg har ikke fulgt med fra starten og har ikke orket å ta det igjen. Er det fortsatt noen igjen som ikke ser på? :p
Jeg ser ikke på GoT. Aldri gjort det. Så første episode fordi noen mente at dette måtte jeg ikke gå glipp av, men det var ikke noe for meg.
 
Back
Topp