SKRAVLETRÅD DES19

Er partnerne deres med til lege/jordmor? Eller tenker dette kun ul? :)

Han var med på TUL i går, det var veldig fint å oppleve sammen. Legetimen i uke 12 regner jeg ikke med at han skal være med, men time hos jordmor og videre kontroller kan det godt hende. Vi får se hva slags info vi får og hva som passer :)
 
Hvordan går det med dere? Mange som sliter med formen nå kanskje? :)
 
Hvordan går det med dere? Mange som sliter med formen nå kanskje? :)

Formen er ok frem til nå, men er bare 4+6. Blir sikkert kvalm med oppkast om 1-2 uker tenker jeg. Nyter denne formen enn så lenge.
 
Formen er egentlig helt fin, bare litt ekstra trøtt på ettermiddagen/kvelden. Kan kjenne litt hint av uggenhet i løpet av dagen, spesielt hvis jeg er sulten, men ikke sånn at det er plagsomt. Fungerer helt fint på jobb. Satser på at det holder seg sånn, uke 9 i dag :)
 
Formen her er overraskende ok. Ikke kvalm eller uvel. Vondt i puppene og sliter med å sove, ellers er det meste ganske likt ellers. Hva med deg? :greet025

Noen små bølger hvor jeg er uvel, ellers i finfin form. Heldigvis! Håper det varer.
 
Formen er ok frem til nå, men er bare 4+6. Blir sikkert kvalm med oppkast om 1-2 uker tenker jeg. Nyter denne formen enn så lenge.

Ja, best å nyte det mens du kan. :) Jeg sleit ikke med kvalme sist, så spent på hvordan det blir nå. Vært litt mer uvel enn sist da, og er 6+0. Satser på det ikke blir verre enn dette. :)
 
Formen er egentlig helt fin, bare litt ekstra trøtt på ettermiddagen/kvelden. Kan kjenne litt hint av uggenhet i løpet av dagen, spesielt hvis jeg er sulten, men ikke sånn at det er plagsomt. Fungerer helt fint på jobb. Satser på at det holder seg sånn, uke 9 i dag :)

Høres omtrent ut som her, er uggen og kvalm om jeg er veldig trøtt. Men det kan jeg fort være ellers og. :)
 
Hvordan går det med dere? Mange som sliter med formen nå kanskje? :)
Har begynt å kjenne på kvalmen nå, men har ikke kastet opp. Kjennes bare ut som jeg er stappmett hele tida, selv om jeg ikke har spist på lenge.
 
Skravler litt her mens mannen ser på GoT. Jeg har ikke fulgt med fra starten og har ikke orket å ta det igjen. Er det fortsatt noen igjen som ikke ser på? :p
 
Har begynt å kjenne på kvalmen nå, men har ikke kastet opp. Kjennes bare ut som jeg er stappmett hele tida, selv om jeg ikke har spist på lenge.

Jeg er en merkelig blanding av stappmett og skrubbsulten. Logiske kroppen! :hilarious:
 
Går fint med meg. Er 5+3. I dag kjente jeg en rar smerte i ve. hofte litt lik den smerten da jeg hadde bekkenløsning i forrige svangerskap. Kan man kjenne det så tidlig tror dere?
 
Går fint med meg. Er 5+3. I dag kjente jeg en rar smerte i ve. hofte litt lik den smerten da jeg hadde bekkenløsning i forrige svangerskap. Kan man kjenne det så tidlig tror dere?
Har skjønt at man kan kjenne det tidlig, særlig hvis man har vært gravid før. Skjer pga hormoner visstnok.
 
Back
Topp