SKRAVLETRÅD DES19

Hvordan kan jeg sjekke selv hvor mange innlegg jeg har på termingruppa?
Trykk på søk i forumet, skriv inn navnet ditt i innlegg av og velg underforumet desember 2019 :)
 
Skjønner ikke at det er mulig jeg.. :p I tillegg til dette skal vi ha muntlig fremlegg på onsdag, jeg har ikke begynt på det en gang! jeg ble skikkelig stressa nå liksom... herregud, at det er mulig!!
Lykke til på onsdag:p
 
Vil bare informere alle som har gitt beskjed om at de ønsker å legges til skjult gruppe at det kan ta 1-3 dager fra vi varsler til dere får tilgang :)
 
@Turkistliv
Husker at du la ut link til en Yoga-rutine, men husker ikke hvor :p Kunne du lagt den ut på nytt her?
 
@Turkistliv
Husker at du la ut link til en Yoga-rutine, men husker ikke hvor :p Kunne du lagt den ut på nytt her?
Shit! Stemmer! :) Jeg må nesten legge ut flere videoer der. Har funnet ut at samme dama har flere kjempegode gravidyoga filmer gratis!! :D

Yogatråden

Kanskje jeg burde legge denne inn på "våre viktigste tråder" ? :)
 
Shit! Stemmer! :) Jeg må nesten legge ut flere videoer der. Har funnet ut at samme dama har flere kjempegode gravidyoga filmer gratis!! :D

Yogatråden

Kanskje jeg burde legge denne inn på "våre viktigste tråder" ? :)
Åååja, det var en egen Yogatråd! :D Tusen takk! Kjenner at jeg trenger det nå etter å ha gått mye i det siste og jobbet i hagen! :p
 
Yoga ja, har ei venninne som skryter veldig av gravidyoga, har noen av dere vært på det?
Ikke vært på sånn gruppe, bare drevet med hjemme. Bra trening som passer godt i graviditeten ihvertfall!
Tror jeg skal melde meg på gravidyoga denne gangen når jeg er litt lengre på vei
 
Ikke vært på sånn gruppe, bare drevet med hjemme. Bra trening som passer godt i graviditeten ihvertfall!
Tror jeg skal melde meg på gravidyoga denne gangen når jeg er litt lengre på vei
Jeg har ikke vært med på slikt tidligere, men har lyst til å melde meg på gravidyoga litt senere, kanskje etter sommeten?
 
Var på trening i to og en halv time (med hundene, og baby på ryggen - bæresele er gull!). Siden lille nekta å sove i vogna i dag så kjørte jeg tidligere så han tok en dupp i bilen. Det resulterte i 5,5 time uten mat i den gravides mage det, var helt desperat! :p Men nå, mett og fornøyd.

Håper ikke det blir like mye ulvehunger i dette svangerskapet som forrige altså. Da blir jeg gal.
 
Er partnerne deres med til lege/jordmor? Eller tenker dette kun ul? :)

Han blir nok bare med på ultralyder. Han har ikke så mye igjen for å være med til lege/jordmor. :p Var ikke med på de timene sist gang heller. :)
 
Her har han ikke noe valg :p Han MÅ være med siden tysken min er elendig, og engelsken til legene ikke er noe å skryte av :p Så han fungerer som tolk
 
Er partnerne deres med til lege/jordmor? Eller tenker dette kun ul? :)
Mannen min blir nok med på alt, så lenge det lar seg gjøre :happy: Han er opptatt av at det er hans svangerskap også. Og siden han ikke opplever det kroppslige som jeg gjør, og heller ikke leser på forum, vil han gjerne få mest mulig informasjon fra fagpersoner.
Sist spurte han veldig mye, og jeg bare nikket og smilte og tenkte at jeg vet alt dette fra før :p
 
Spør her og (postet i Håndarbeidstråden):

Noen som tilfeldigvis har KK fra to måneder siden liggende? Med Lisa Aisato på forsiden. Skulle gjerne hatt oppskriften på den genseren som hun har på seg der :D Den er i bladet, men finner ikke bladet mitt :(
 
Er partnerne deres med til lege/jordmor? Eller tenker dette kun ul? :)

Han skal være med på svangerskapskontrollene hos jordmor også :) På kommunen sine sider står det at de ønsker at partner er med på kontroller, og han har også veldig lyst til å være med. Det er også viktig for meg å inkludere han så mye som mulig. Dette er vårt første barn så blir jo ekstra spennende av den grunn :D
 
Spør her og (postet i Håndarbeidstråden):

Noen som tilfeldigvis har KK fra to måneder siden liggende? Med Lisa Aisato på forsiden. Skulle gjerne hatt oppskriften på den genseren som hun har på seg der :D Den er i bladet, men finner ikke bladet mitt :(
ring biblioteket og spør om de har det :D
 
Herlighet, føler meg som den materialisten - alle trådene jeg har startet i dag omhandler kjøpe, kjøpe og kjøpe. :smiley-ashamed005
 
Back
Topp