SKRAVLETRÅD DES19

4+2 i følge terminkalkulatoren, men da tok jeg fra ca da jeg tror el var. Har lange ustabile sykluser fordi jeg fortsatt ammer, første sag i siste mens var 15 mars, i følge den appen jeg tracker syklus i er jeg 3 dager over forventet mens :) håper det er helt vanlig, men kjenner jeg gleder meg til å komme hjem til testene mine i morgen! Har liksom ingenting som indikerer at det ikke er noe lenger heller. Den hodepinen er skikkelig intens! Å hatt hodepine til og fra siden jeg fikk positiv test for ei uke siden :)
Åh, jeg og tok ikke med meg nok tester på hytta, så utrolig frustrerende :hilarious: hodepine pleier være et svangerskaps tegn for meg og:smug: når testet du først da ? Jeg og ammer.
 
Nest siste vegg på huset er snart revet ned. Skynder oss og bråke ferdig før helligdagsfreden må holdes igjen i et par dager. :hilarious:

Om en måned er alt ferdig utvendig, bortsett fra maling da sikkert. Og før bønnespira melder sin ankomst har vi to bad, svær yttergang og et praktisk vaskerom. :love7
 
Åh, jeg og tok ikke med meg nok tester på hytta, så utrolig frustrerende :hilarious: hodepine pleier være et svangerskaps tegn for meg og:smug: når testet du først da ? Jeg og ammer.

Ja, leste at det er et tidlig svangerskapstegn, så det roer meg litt. Særlig når den er så fremtredende! Kan ikke huske hodepine fra sist, men kvalmen overskygget nok de fleste andre symptomer :p

Testa forrige helg, 13 og 14, da var jeg veldig kort på vei å fikk ultrasvake streker, den 13 så jeg streken, men fikk den ikke med på bilde :p jeg testa egentlig hele den uka å skimta noe helt fra 2. testen jeg tok. Jeg skal teste med vanlig cb i morgen, å cb ned ukeindikator på mandag :)
 
Jeg kjøpte nesten en kg smågodt i dag... tror det forsvinner fort:angelic:
Tross den manglende kvalmen foreløpig dette svangerskapet, blir jeg kvalm av for mye godteri. Før kunne jeg spise MYE å bare bli mett:hilarious:
 
Jeg håper nesten litt på kvalme denne gangen. Eller i det minste dårlig matlyst. Sist var jeg supersulten hele tiden, og det var en kamp å ikke skulle gå opp for mye. :shifty: Har nok av næring lagret på kroppen så. :p
 
Jeg håper nesten litt på kvalme denne gangen. Eller i det minste dårlig matlyst. Sist var jeg supersulten hele tiden, og det var en kamp å ikke skulle gå opp for mye. :shifty: Har nok av næring lagret på kroppen så. :p

Samme her!! Jeg levde på vestlandslefser sist :p i i dag tok svigermor opp lefser fra frysa så jeg får med på hjemturen i morgen:angelic: hu skjønner ikke hvorfor jeg etterspurte det foreløpig:hilarious:
 
Jeg er stort sett sofaliggende om dagene jeg. Kvalmen er sååååå overveldende.. :sick009 Er spent på morgendagen for da skal jeg i barnedåp. Tvilsomt at det blir kaffe og kaker på meg for å si det sånn ;)Men føler at jeg må prøve å gjøre alt jeg kan for å få vært med. Så skal iallefall møte opp :)
 
Samme her!! Jeg levde på vestlandslefser sist :p i i dag tok svigermor opp lefser fra frysa så jeg får med på hjemturen i morgen:angelic: hu skjønner ikke hvorfor jeg etterspurte det foreløpig:hilarious:

Nei, de har vel ikke så lett for å tenke i de baner når man har en liten en. :p

Jeg spiste alt jeg kom over. Tenkte på mat hele tiden, og det ble ikke bedre de 3 første mnd med amming. :p Gikk heldigvis ned alt før jeg ble gravid igjen nå. Såvidt.
 
Jeg skjønner at det ikke er å tilstrebe å ha kvalme, og at man heller bør være glad man er i fin form. Men jeg kjenner jeg blir så sykt nervøs av å være i fin form. Nå i dag har jeg kun hatt ømme bryster i natt (kun på natt uten bh jeg kjenner det og kjent litt på ligamentsmerter et par ganger i dag, ellers har formen vært tipp topp. Ingen uggenhet, og finnes ikke trøtt... Blæææ:hilarious:. Det skal sies jeg hadde et kjempefint og lett svangerskap med guttungen, men man blir allikevel nervøs.
 
Jeg skjønner at det ikke er å tilstrebe å ha kvalme, og at man heller bør være glad man er i fin form. Men jeg kjenner jeg blir så sykt nervøs av å være i fin form. Nå i dag har jeg kun hatt ømme bryster i natt (kun på natt uten bh jeg kjenner det og kjent litt på ligamentsmerter et par ganger i dag, ellers har formen vært tipp topp. Ingen uggenhet, og finnes ikke trøtt... Blæææ:hilarious:. Det skal sies jeg hadde et kjempefint og lett svangerskap med guttungen, men man blir allikevel nervøs.
Jeg har det likt som deg, jeg har ømme bryst og ligamentsmerter nå og da, men ellers i god form:happy: Kryss i taket og alt det der, jeg er takknemlig for at alt er tipp topp, men på en måte skulle jeg ønske at jeg følte meg mer gravid..
 
Jeg har det likt som deg, jeg har ømme bryst og ligamentsmerter nå og da, men ellers i god form:happy: Kryss i taket og alt det der, jeg er takknemlig for at alt er tipp topp, men på en måte skulle jeg ønske at jeg følte meg mer gravid..
Jeg merker til og med at brystene er mindre ømme for hver dag som går. Men jo mer jeg søker rundt, jo flere innlegg finner jeg at ting ofte roer seg ned i uke 8 og 9. Så vi satser på det!! Snudde meg brått rundt i sengen og det stakk til på høyre siden, så livmoren vokser og gror fortsatt :hilarious:
 
Blir så fort mett nå! Er skikkelig sulten, spiser litt, er stappmett... også blir jeg fort sulten igjen.
 
Har stjålet den lange krokodillebamsen til mini, krølla meg sammen med den og snorksov på sofaen. Deilig! Litt ekstra trøtt idag. :p
 
Jeg merker til og med at brystene er mindre ømme for hver dag som går. Men jo mer jeg søker rundt, jo flere innlegg finner jeg at ting ofte roer seg ned i uke 8 og 9. Så vi satser på det!! Snudde meg brått rundt i sengen og det stakk til på høyre siden, så livmoren vokser og gror fortsatt :hilarious:
Da har du kommet lengre enn meg, for jeg er 4+5 i dag og har fortsatt lyst på kaffe:rolleyes:
 
Jeg skjønner at det ikke er å tilstrebe å ha kvalme, og at man heller bør være glad man er i fin form. Men jeg kjenner jeg blir så sykt nervøs av å være i fin form. Nå i dag har jeg kun hatt ømme bryster i natt (kun på natt uten bh jeg kjenner det og kjent litt på ligamentsmerter et par ganger i dag, ellers har formen vært tipp topp. Ingen uggenhet, og finnes ikke trøtt... Blæææ:hilarious:. Det skal sies jeg hadde et kjempefint og lett svangerskap med guttungen, men man blir allikevel nervøs.

Tenker helt likt som deg, det er kanskje lett nå å si at jeg ønsker meg kvalme og symptomer, men jeg kunne gjerne hatt mer symptomer enn jeg har, og håper jeg føler meg mer gravid etterhvert som tiden går. Syns usikkerhet er verre enn kvalme.
 
Da har Forumsansvarlig blitt varslet om oppnådd innlegg for skjult gruppe, oppgitt 2 TGA og at navn på skjult gruppe avgjøres på mandagen. Kan alle gå å stemme på navn for skjult gruppe hadde det vært toppers :)

https://forum.babyverden.no/threads/avstemning-navn-til-skjult-gruppe.1968526/

(Denne posten er postet under flere tråder for å nå ut til flest mulig her på Desember2019... så pliz bare bear with me hehe)
 
Jeg skjønner at det ikke er å tilstrebe å ha kvalme, og at man heller bør være glad man er i fin form. Men jeg kjenner jeg blir så sykt nervøs av å være i fin form. Nå i dag har jeg kun hatt ømme bryster i natt (kun på natt uten bh jeg kjenner det og kjent litt på ligamentsmerter et par ganger i dag, ellers har formen vært tipp topp. Ingen uggenhet, og finnes ikke trøtt... Blæææ:hilarious:. Det skal sies jeg hadde et kjempefint og lett svangerskap med guttungen, men man blir allikevel nervøs.

Jeg har heller nesten ingen symptomer! Kjenner den forbigående kvalmen en gang i blandt, mye hodepine, litt uggenhet og ligasmerter, samt at jeg noen ganger føler meg fyllesyk. Men alt dette er forbigående bortsett fra hodepinen. Har litt ømme bryster, men ikke ekstremt. Det er helt ulikt fra hvordan jeg hadde det sist. Så jeg kjenner veldig på nervøsiteten selv på tross av stigende tester :(
 
Dere som ammer og da sikkert har små barn enda - hvor stor aldersforskjell blir det på barna? Her ble det 15 måneder ca.
 
Da har Forumsansvarlig blitt varslet om oppnådd innlegg for skjult gruppe, oppgitt 2 TGA og at navn på skjult gruppe avgjøres på mandagen. Kan alle gå å stemme på navn for skjult gruppe hadde det vært toppers :)

https://forum.babyverden.no/threads/avstemning-navn-til-skjult-gruppe.1968526/

(Denne posten er postet under flere tråder for å nå ut til flest mulig her på Desember2019... så pliz bare bear with me hehe)
Dette blir bra! Gleder meg til imorgon når skjult er oppe og går og ikke minst å få en banner som viser at jeg er gravid!
 
Back
Topp