SKRAVLETRÅD DES19

Satt å tenkte på noe, for snart 2 år siden mistet vi mormor/oldemor i romjula. Vi har hatt fine faste familietradisjonen med hun som midpunkt. Jula i fjor var kjempe rar, men i år har jeg tro på at dette kan bli den fineste førjuls/romjulstiden på lenge <3 med ettåring, baby og en stor 9 åring i hus :D dette blir helt perfekt!
Vil tru julen blir bedre nå i år da:hug013.

Siden mannen har arbeidshelg, skulle jeg og 2åringen dra på hyttetur sammen med ei venninne og hennes storfamilie!
Uheldigvis er jeg kjempedårlig om dagen, ligger nå på loftet, klarer ingenting!
Heldigvis tar de seg av toåringen, som storkoser seg sammen med dem!
Men ikke særlig gøy å være avhengig av andre, selv om de er den beste hjelpa jeg kan ha!

Jeg var jo så dum at jeg dro frem angelsound dopleren jeg har hjemme. Sa til meg selv at jeg ikke skal bli bekymret om jeg ikke fant hjertelyd. Noe jeg selvfølgelig ikke fant da det er altfor tidlig:banghead:. Ikke bare for tidlig, men for mye fett i veien og bakovervendt livmor:hilarious:. Men men, så kom kvalmen over meg i sta og våknet i natt da brystene var ømme, så symptomene er absolutt tilstede!!

Akkurat kommet hjem fra jentekveld, vi er en gjeng på 7stk som har holdt sammen siden barne- og ungdomsskolen hvor hun ene fikk baby i fjor og hun ene skal ha nå i mai. Kommer inn på tema og snakker om hvor kjedelig det er at vi bare «går for» en hvert år for nå er det jo for sent for enda en 2019 baby! Herlighet, hadde bare lyst å fortelle dem at det ikke var tilfelle, at 2019 byr på to babyer :Heartred gleder meg til å fortelle dem.
Rett før jeg gikk derfra slo preggiskvalmen over meg med full styrke og jeg ligger nå i sengen med bøtten på gulvet i tilfelle.
Kunne bare ønske jeg var 12 uker på vei og ikke 5+5, slik at jeg kunne fortalt det :)

Akkurat kommet hjem fra jentekveld, vi er en gjeng på 7stk som har holdt sammen siden barne- og ungdomsskolen hvor hun ene fikk baby i fjor og hun ene skal ha nå i mai. Kommer inn på tema og snakker om hvor kjedelig det er at vi bare «går for» en hvert år for nå er det jo for sent for enda en 2019 baby! Herlighet, hadde bare lyst å fortelle dem at det ikke var tilfelle, at 2019 byr på to babyer :Heartred gleder meg til å fortelle dem.
Rett før jeg gikk derfra slo preggiskvalmen over meg med full styrke og jeg ligger nå i sengen med bøtten på gulvet i tilfelle.
Kunne bare ønske jeg var 12 uker på vei og ikke 5+5, slik at jeg kunne fortalt det :)
Ååå! Du kan jo bruke den litt når du forteller det? :Heartred

Spist for mye godis, kvaalm!

Snop? Uff. Blir kvalm bare ved tanken. Men skal visst få dessert imorgen, der vi (jeg) får vegansk pannacotta

Snop? Uff. Blir kvalm bare ved tanken. Men skal visst få dessert imorgen, der vi (jeg) får vegansk pannacotta
Spiser ikke noe snop selv :) Men ble for mye havrekjeks og slikt på meg igår :p Søtt nok til at jeg blir dårlig,da! Skal ikke så mye til. Men er jeg på besøk og de setter frem så spiser jeg jo :hilarious:

Jeg er fysen på salt og syrlig hele tiden, og har fått dilla på potetgull med salt og pepper. Ikke bra. Og nå lager jeg sitronpai.

Hva lager de vegansk pannacotta av? :) Bruker de soya eller havremelk eller noei den dur? :)

Æsj! Det bekymrer meg litt at jeg har så lite symptomer.. samtidig når jeg sjekker symptomer har jeg mange. Men jeg er ikke kvalm, noen ganger kommer det en forbigående kvalme, men det er det.. jeg har vanvittig mye hodepine, å er pottetett, fryser mye på kveldene å ganske trøtt (men ikke på samme måte som sist). Har forbigående strekk/murringer, oppblåst og tisser mye. Men det er det.. jeg liker dette dårlig. Alt var skikkelig fremtredende sist gang :(

Det tok litt tid før jeg skjønte at du ikke skulle ha tvillinger alså.:hilarious: grublet på hvordan du visste det så tidlig :hilarious:

Æsj! Det bekymrer meg litt at jeg har så lite symptomer.. samtidig når jeg sjekker symptomer har jeg mange. Men jeg er ikke kvalm, noen ganger kommer det en forbigående kvalme, men det er det.. jeg har vanvittig mye hodepine, å er pottetett, fryser mye på kveldene å ganske trøtt (men ikke på samme måte som sist). Har forbigående strekk/murringer, oppblåst og tisser mye. Men det er det.. jeg liker dette dårlig. Alt var skikkelig fremtredende sist gang :(
Det kan være så sykt forskjellig ifra svangerskap til svangerskap alså! Hvor langt er du nå? Det er normalt med svingende symptomer :Heartred

Det kan være så sykt forskjellig ifra svangerskap til svangerskap alså! Hvor langt er du nå? Det er normalt med svingende symptomer :Heartred

4+2 i følge terminkalkulatoren, men da tok jeg fra ca da jeg tror el var. Har lange ustabile sykluser fordi jeg fortsatt ammer, første sag i siste mens var 15 mars, i følge den appen jeg tracker syklus i er jeg 3 dager over forventet mens :) håper det er helt vanlig, men kjenner jeg gleder meg til å komme hjem til testene mine i morgen! Har liksom ingenting som indikerer at det ikke er noe lenger heller. Den hodepinen er skikkelig intens! Å hatt hodepine til og fra siden jeg fikk positiv test for ei uke siden :)

Back
Topp