SKRAVLETRÅD DES19

Forventet ikke å kjenne på dette så tidlig, men merker også at det strekkes her i dag..:happy:
Med meg har det komt tidligere og tidligere for hver gang jeg har blitt gravid :)

Æsj, i dag er jeg småkvalm igjen.. var litt bekymra i går da jeg ikke merka noe, men kjenner nå at gårsdagen var egentlig helt grei :P har akkurat lagt 1åringen for dupp, så jeg slipper heldigvis å fly å passe på. Etterpå tror jeg vi skal ta en tur ut i finværet :D

Jeg føler meg fyllesyk i dag, det har jeg ikke vært på mange år, så skjønner hvorfor jeg aldri drikker meg full lenger :P kjipt å være fyllesjuk og gått glipp av gårsdagens morro :hilarious:

Æsj, i dag er jeg småkvalm igjen.. var litt bekymra i går da jeg ikke merka noe, men kjenner nå at gårsdagen var egentlig helt grei :p har akkurat lagt 1åringen for dupp, så jeg slipper heldigvis å fly å passe på. Etterpå tror jeg vi skal ta en tur ut i finværet :D

Jeg er litt som deg, blir bekymret når jeg ikke har symptomer :smiley-ashamed004 Har ikke kjent på veldig mye kvalme enda, bare et par tre ganger og da veldig forbigående. Ikke vært i nærheten av å kaste opp. Ellers er nok trøttheten det jeg kjenner mest på, samt litt smerter i korsryggen. Alt i alt veldig bra, så venter spent på at denne berømte kvalmen skal slå inn for fullt - om den gjør det!

Har nettopp vært ute i finværet en tur selv, det gjorde godt :)

Nå har vi vært på sykkeltur med guttungen på 5 år, han bruker fortsatt støttehjul, men var så flink i dag og vi fikk en kjempefin tur:happy:. Nå sitter vi ute å steker vafler og nyter vårsola, absolutt en perfekt dag:joyful:

Digger når dagene går fort

Sovnet på sofaen og drømte vi var på burger king. Gjett hva jeg har lyst på nå :bag:

Herremin, det samme gjorde jeg i går..og det ble burger king;) Har ikke spist det på lang tid, og det var virkelig godt;)
Vi spiste på burger king da vi kjørte nedover hit. Og jeg ble gørrkvalm. Blir lenge til burger king igjen for å si det slikt :p

Jeg er litt som deg, blir bekymret når jeg ikke har symptomer :smiley-ashamed004 Har ikke kjent på veldig mye kvalme enda, bare et par tre ganger og da veldig forbigående. Ikke vært i nærheten av å kaste opp. Ellers er nok trøttheten det jeg kjenner mest på, samt litt smerter i korsryggen. Alt i alt veldig bra, så venter spent på at denne berømte kvalmen skal slå inn for fullt - om den gjør det!

Har nettopp vært ute i finværet en tur selv, det gjorde godt :)

Min er også bare forbigående heldigvis. Det var den ikke sist, men jeg kasta aldri opp, håper jeg slipper unna det denne ganger også, samt den verste kvalmen! Men det er typisk at den skulle slått meg ut nå som jeg straks skal begynne på masteroppgave og har to eksamener :hilarious: sist skreiv jeg på bacheloroppgave.. ordentlig godt planlagt:rolleyes:

Jeg klarer heller ikke å tro på at det er sabt at jeg er gravid. Håper jeg roer meg på tirsdag hvis vi får se et bankende hjerte:-)

Samme her
Jeg klarer heller ikke å tro på at det er sabt at jeg er gravid. Håper jeg roer meg på tirsdag hvis vi får se et bankende hjerte:)
Samme her, klarer ikke helt å tro det. Hvor langt er du på vei? Så spennende med ultralyd, gleder meg til å høre hvordan det går :D

Fler som er kvalme ser jeg, kvalm i påsken er jo ikke det beste. :oops: Orker jo ingenting, ikke godteri en gang. Cola har blitt en favoritt da :bag:

Kvalmen"ugghetsfølelsen" har vært litt mer ok siste dagene, men merker hvis det går for lenge mellom måltid og merker mer til kvalme på kveld.

Den hodepinen min e skikkelig fremtredende i dette svangerskapet... kan ikke huske å ha slitt med det tidligere. Husker jeg hadde hodepine en og annen gang i starten, men nå er det hver dag omtrent! Men jeg får ta det som et godt tegn, det beroliger meg egentlig litt når ikke andre symptomer er så fremtredende. Var mye trøtt og kvalm sist, men dette er veldig forbigående denne gangen :)

Høres nesten litt kynisk ut, men hvordan få fastlegen til å henvise til TUL? Begge foregående svangerskap var det ekstremt sprik pga at de tok utgangspunkt i siste mens. Og om de skal det denne gangen også blir det såfall en termin mell 29.nov - 04. des. Jeg "tror" kanskje jeg kan ha hatt EL CD27, som gir meg termin 14.des. Jeg regner ut fra det jeg "tror" var EL, tilsvarer 6+2 idag. Men ut fra siste mens liksom være 8+ et sted.

Det vet jeg ikke. Her fikk jeg TUL pga de var usikre på om det var en eller to, og hvor langt jeg er på vei. Da var jeg i følge siste mens teori 5+2, og det mente gynekolog stemte sånn ca, og at det var bare en.

Gjør regning med at det blir noen UL underveis, det er nemlig vanlig med UL på hver kontroll her i Tyskland

Satt å tenkte på noe, for snart 2 år siden mistet vi mormor/oldemor i romjula. Vi har hatt fine faste familietradisjonen med hun som midpunkt. Jula i fjor var kjempe rar, men i år har jeg tro på at dette kan bli den fineste førjuls/romjulstiden på lenge <3 med ettåring, baby og en stor 9 åring i hus :D dette blir helt perfekt!

Høres nesten litt kynisk ut, men hvordan få fastlegen til å henvise til TUL? Begge foregående svangerskap var det ekstremt sprik pga at de tok utgangspunkt i siste mens. Og om de skal det denne gangen også blir det såfall en termin mell 29.nov - 04. des. Jeg "tror" kanskje jeg kan ha hatt EL CD27, som gir meg termin 14.des. Jeg regner ut fra det jeg "tror" var EL, tilsvarer 6+2 idag. Men ut fra siste mens liksom være 8+ et sted.

Jeg Skal prøve å få henvisning, tenker å argumentere for tidligere MA, bekymringene og dårlig oppfølging i start av svangerskapet (byttet lege etter første kontroll). Aner ikke hvor langt jeg er på vei grunnet ustabile sykluser. Aner ikke når el var heller. Den kan ha kommet tidligere enn antatt :) hvis ikke jeg får, så bestiller jeg selv :)

Back
Topp