Med meg har det komt tidligere og tidligere for hver gang jeg har blitt gravidForventet ikke å kjenne på dette så tidlig, men merker også at det strekkes her i dag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med meg har det komt tidligere og tidligere for hver gang jeg har blitt gravidForventet ikke å kjenne på dette så tidlig, men merker også at det strekkes her i dag..
Æsj, i dag er jeg småkvalm igjen.. var litt bekymra i går da jeg ikke merka noe, men kjenner nå at gårsdagen var egentlig helt grei har akkurat lagt 1åringen for dupp, så jeg slipper heldigvis å fly å passe på. Etterpå tror jeg vi skal ta en tur ut i finværet
Sovnet på sofaen og drømte vi var på burger king. Gjett hva jeg har lyst på nå
Vi spiste på burger king da vi kjørte nedover hit. Og jeg ble gørrkvalm. Blir lenge til burger king igjen for å si det sliktHerremin, det samme gjorde jeg i går..og det ble burger king Har ikke spist det på lang tid, og det var virkelig godt
Vi spiste på burger king da vi kjørte nedover hit. Og jeg ble gørrkvalm. Blir lenge til burger king igjen for å si det slikt
Jeg er litt som deg, blir bekymret når jeg ikke har symptomer Har ikke kjent på veldig mye kvalme enda, bare et par tre ganger og da veldig forbigående. Ikke vært i nærheten av å kaste opp. Ellers er nok trøttheten det jeg kjenner mest på, samt litt smerter i korsryggen. Alt i alt veldig bra, så venter spent på at denne berømte kvalmen skal slå inn for fullt - om den gjør det!
Har nettopp vært ute i finværet en tur selv, det gjorde godt
Samme her, klarer ikke helt å tro det. Hvor langt er du på vei? Så spennende med ultralyd, gleder meg til å høre hvordan det gårJeg klarer heller ikke å tro på at det er sabt at jeg er gravid. Håper jeg roer meg på tirsdag hvis vi får se et bankende hjerte
Høres nesten litt kynisk ut, men hvordan få fastlegen til å henvise til TUL? Begge foregående svangerskap var det ekstremt sprik pga at de tok utgangspunkt i siste mens. Og om de skal det denne gangen også blir det såfall en termin mell 29.nov - 04. des. Jeg "tror" kanskje jeg kan ha hatt EL CD27, som gir meg termin 14.des. Jeg regner ut fra det jeg "tror" var EL, tilsvarer 6+2 idag. Men ut fra siste mens liksom være 8+ et sted.