SKRAVLETRÅD DES19

Er det flere enn meg som fremdeles sliter med å tro at man er gravid? I går snakket jeg og mannen om oppussing av barnerom, men jeg kjente med en gang vi kikket på sprinkelseng osv. at jeg ikke klarte å ta det innover meg og at jeg er livredd for å få forhåpningene opp i tilfelle det ikke går veien :nailbiting:

Ny dag, nye muligheter. Kjenner det blir godt når mannen idag går på påskeferie. Jeg har vært sykemeldt i 1 uke nå, så det blir godt når mannen og skal være hjemme noen dager :) Men først må vi handle inn siste rest til påsken. Sliter sånn med kvalme at det er en utfordring å gå i matbutikk. Så får aldri handlet meg ferdig. Bare tatt med det viktigste og komme meg ut :yuck:

Er det flere enn meg som fremdeles sliter med å tro at man er gravid? I går snakket jeg og mannen om oppussing av barnerom, men jeg kjente med en gang vi kikket på sprinkelseng osv. at jeg ikke klarte å ta det innover meg og at jeg er livredd for å få forhåpningene opp i tilfelle det ikke går veien :nailbiting:
Selv etter å ha sett hjerteslag, snart 8 uker på vei og flust av symptomer så klarer jeg ikke helt å skjønne at jeg er gravid:inpain:.
Det jeg ikke skjønner er hvordan overleve som tobarnsmor og får nesten litt panikk over tanken:wacky:. Lillegutt på 5 år så hissig propp om dagen, nesten som å ha en liten mini tenåring i hus jo:hilarious:

Jeg har det sånn.. sliter litt med å ta det innover meg, samtidig er det det eneste som opptar hodet om dagen. Klarer ikke prate med mannen om annet omtrent, han blir sikkert lei! :p

Jeg har aldri forstått det jeg. Selv som høygravid liksom. TENK AT DET ER EN BABY INNI DER!!
Og etter fødselen.... Hæ?? Er det der MIN baby? Var det der INNI MAGEN MIN?!?? :o
Skjønner det ikke helt enda jeg at barna mine er mine barn :P

Så glad for at jeg har fått booket 4 ul allerede men redd for at jeg ikke får bruk for de.. men det kan jo gå fint og. Selv om vi mistet sist liksom

Jeg har det akkurat likt! Jeg kjenner etter symptomer men føler jeg ikke kjenner noen i disse dager. Håper det er fordi influensasymptomene overkjører gravidsymptomene.
Vurderer å gå på apoteket og kjøpe ny digital test for å se om den nå viser 3+ siden noe inni meg sier at «tror ikke det er en baby der lenger».
Nesten så jeg kunne ønske at jeg både spydde og det som verre var, bare for å være helt sikker!

Jeg har det akkurat likt! Jeg kjenner etter symptomer men føler jeg ikke kjenner noen i disse dager. Håper det er fordi influensasymptomene overkjører gravidsymptomene.
Vurderer å gå på apoteket og kjøpe ny digital test for å se om den nå viser 3+ siden noe inni meg sier at «tror ikke det er en baby der lenger».
Nesten så jeg kunne ønske at jeg både spydde og det som verre var, bare for å være helt sikker!

Jeg skjønner deg så godt! Tok ny test i dag bare for å få bekreftet at jeg fremdeles er gravid :rolleyes: Skal også ta en ny digital etterhvert bare for å få det bekreftet atter engang! Selv om jeg kjenner på endel symptomer så klarer jeg ikke tro helt på det enda :p

Jeg har aldri forstått det jeg. Selv som høygravid liksom. TENK AT DET ER EN BABY INNI DER!!
Og etter fødselen.... Hæ?? Er det der MIN baby? Var det der INNI MAGEN MIN?!?? :eek:
Skjønner det ikke helt enda jeg at barna mine er mine barn :p

Jeg kommer sikkert til å være helt lik, selv når jeg er høygravid med bekkenløsning og alt :hilarious: Har liksom drømt om det så lenge og når det først ser ut til å skje så er det overveldende!!

Selv etter å ha sett hjerteslag, snart 8 uker på vei og flust av symptomer så klarer jeg ikke helt å skjønne at jeg er gravid:inpain:.
Det jeg ikke skjønner er hvordan overleve som tobarnsmor og får nesten litt panikk over tanken:wacky:. Lillegutt på 5 år så hissig propp om dagen, nesten som å ha en liten mini tenåring i hus jo:hilarious:

Full forståelse for det!! Jeg tar meg i å lure på hvordan jeg skal klare meg som mamma til én! :hilarious:

Jeg har det sånn.. sliter litt med å ta det innover meg, samtidig er det det eneste som opptar hodet om dagen. Klarer ikke prate med mannen om annet omtrent, han blir sikkert lei! :p

Skjønner deg veldig godt! Jeg tenker på det 24/7 og alt annet som skjer rundt meg er sekundært :p Men likevel så syns jeg det er skummelt å bli så oppslukt, for skuffelsen vil bli så stor hvis det ikke holder til termin! I dag har jeg helt sinnsyke murringer a la mensen x10. Veksler mellom å tenke at det er et godt tegn eller et dårlig tegn :nailbiting::hilarious:

Skjønner deg veldig godt! Jeg tenker på det 24/7 og alt annet som skjer rundt meg er sekundært :p Men likevel så syns jeg det er skummelt å bli så oppslukt, for skuffelsen vil bli så stor hvis det ikke holder til termin! I dag har jeg helt sinnsyke murringer a la mensen x10. Veksler mellom å tenke at det er et godt tegn eller et dårlig tegn :nailbiting::hilarious:

Jeg har hatt mye murringer her tiden, murringer og stikninger, spesielt første ukene men også nå i uke 7. Lest meg til at det nok er ganske vanlig :) men skjønner godt tankene dine!

Jeg har hatt mye murringer her tiden, murringer og stikninger, spesielt første ukene men også nå i uke 7. Lest meg til at det nok er ganske vanlig :) men skjønner godt tankene dine!

Ja, jeg har lest at det er vanlig og det betrygger meg - men så kommer disse kjipe tankene da :oops:
Så du kjenner slike murringer nå i uke 7 også? Jeg er bare 4+2 enda:rolleyes:

Ja, jeg har lest at det er vanlig og det betrygger meg - men så kommer disse kjipe tankene da :oops:
Så du kjenner slike murringer nå i uke 7 også? Jeg er bare 4+2 enda:rolleyes:

Ja, men ikke like mye som i starten. Men kan liksom alltid kjenne litt hvis jeg kjenner etter, og noen dager kjenner jeg det ganske godt. Ofte litt mer på ene siden enn andre. Syns det er litt godt å kjenne jeg, man leter jo litt etter symptomer i blant :hilarious:

Jeg hadde mye murringer i uke 4 og starten av uke 5. Så kom kvalmen :p Nå er jeg mest uggen og oppblåst, og prøver å få på plass sykeforsikringen i Tyskland slik at jeg kan få kommet meg på neste kontroll innen fristen på 4 uker :p

Jeg har også skikkelig murringer i dag, skulle hatt mensen i morgen, så vet ikke om det er en sammenheng der.. men satser på at den holder seg langt borte de neste 9 mnd! Jeg har ikke lyst til å gå gjennom verken SA eller nok en MA. Syns testene mine har vært svake, så var redd for kjemisk da cb digital viste ikke gravid, men testene mine har heldigvis blitt sterkere. Skal teste med digital når vi kommer hjem fra ferie på mandag. Da har jeg sitte 6 timer i bil, så krysser fingrene for at urin er konsentrert nok :P

Jeg hadde mye murringer i uke 4 og starten av uke 5. Så kom kvalmen :p Nå er jeg mest uggen og oppblåst, og prøver å få på plass sykeforsikringen i Tyskland slik at jeg kan få kommet meg på neste kontroll innen fristen på 4 uker :p

Æh, kjenner jeg heller vil ha murringer enn kvalme egentlig :hilarious: men godt å få bekreftet fra flere at disse murringene er helt vanlig!
Lykke til! Blir spennende å følge deg videre om hvordan det er å bo i Tyskland! :happy:

Ja, men ikke like mye som i starten. Men kan liksom alltid kjenne litt hvis jeg kjenner etter, og noen dager kjenner jeg det ganske godt. Ofte litt mer på ene siden enn andre. Syns det er litt godt å kjenne jeg, man leter jo litt etter symptomer i blant :hilarious:

Ja, vi gjør jo gjerne det :hilarious:

Jeg har også skikkelig murringer i dag, skulle hatt mensen i morgen, så vet ikke om det er en sammenheng der.. men satser på at den holder seg langt borte de neste 9 mnd! Jeg har ikke lyst til å gå gjennom verken SA eller nok en MA. Syns testene mine har vært svake, så var redd for kjemisk da cb digital viste ikke gravid, men testene mine har heldigvis blitt sterkere. Skal teste med digital når vi kommer hjem fra ferie på mandag. Da har jeg sitte 6 timer i bil, så krysser fingrene for at urin er konsentrert nok :p

Ja, jeg også lurer på om de sinnsyke murringene kan ha sammenheng med at jeg skulle hatt mensen nå :shifty: Men håper tanta holder seg laaaangt unna!!
Ja, forstår deg veldig godt der! Ikke rart du tenker ekstra på det :(
Hvis den ikke er konsentrert nok da så veit ikke jeg :hilarious:

Kjenner meg så igjen i dere som skriver at det er vanskelig å fatte at man faktisk er gravid! Og samtidig ikke klarer å tenke på annet :hilarious: Tida går jo så på sakte i tillegg! Bare gleder meg enormt til uke 12!

Back
Topp