9å inn på oversikten over alle 2019 gruppene, og der du trykker deg inn hit skal det ståHvor ser vi hvor mange innlegg vi har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9å inn på oversikten over alle 2019 gruppene, og der du trykker deg inn hit skal det ståHvor ser vi hvor mange innlegg vi har?
Kjenner meg veldig igjen! Mistet i MA i uke 10 juni ifjor, og føles helt surrealistisk at jeg er gravid igjen nå... klarer liksom ikke helt å tro på det! Og er livredd for å miste denne gangen også, når vi endelig ble gravide igjen!Kjenner jeg har behov for å lufte litt tanker her... Jeg fikk positiv test tidligere denne uken (ca 10 DPO), og ble selvsagt veldig, veldig glad Problemet er at jeg ikke klarer å "tro det" helt enda, og går egentlig bare og venter på at jeg skal få mensen. Har hatt en kjemisk før, men da var riktignok testingen litt annerledes (fikk positivt først flere dager etter IKM som ble svakere og svakere, før jeg til slutt fikk mensen ca. 4 dager på overtid). Nå testet jeg positivt før IKM, og testene blir sterkere. Har nå også fått fått 2-3 på digital. Tiden går utrolig sakte (om mulig enda saktere enn i tiden mellom EL og IKM ), og det har vært et slags antiklimaks etter positiv test fordi jeg er så redd for å miste og måtte starte på nytt. Noen som kjenner seg igjen?
Kjenner meg igjen. Har vært veldig negativ på en måte for ikke å få for høye forhåpninger med påfølgende nedtur. Har ikke hatt SA, men har gått gjennom IVF. Sannsynligheten for at vi skulle få det til var kun 40%. Kanskje vi ville bli ett sånt par som ikke fikk det til uansett hvor mye teknologi og penger vi kastet på problemet. Så fikk vi ut masse egg og fikk frem totalt 5 blastocyster. Fikk til på første fryseforsøk. Siden alt rundt svangerskapet er kjent visste jeg at jeg fortsatt var gravid tidlig. Og da er det tross alt ganske stor sannsynlighet for kjemisk/SA. Nå er jeg 7+4 og har sett bankende hjerte på 7+1. Nå begynner det å føles mer virkelig, men jeg blir engstelig i de øyeblikkene jeg ikke kjenner symptomer... Jeg synes det er lettere å være litt negativ enn å slippe meg helt løs siden nedturen vil bli så brutal om jeg ikke engang vurderer sannsynligheten for at det (fortsatt) kan gå galt... Så ja, jeg skjønner hva du mener.Kjenner jeg har behov for å lufte litt tanker her... Jeg fikk positiv test tidligere denne uken (ca 10 DPO), og ble selvsagt veldig, veldig glad Problemet er at jeg ikke klarer å "tro det" helt enda, og går egentlig bare og venter på at jeg skal få mensen. Har hatt en kjemisk før, men da var riktignok testingen litt annerledes (fikk positivt først flere dager etter IKM som ble svakere og svakere, før jeg til slutt fikk mensen ca. 4 dager på overtid). Nå testet jeg positivt før IKM, og testene blir sterkere. Har nå også fått fått 2-3 på digital. Tiden går utrolig sakte (om mulig enda saktere enn i tiden mellom EL og IKM ), og det har vært et slags antiklimaks etter positiv test fordi jeg er så redd for å miste og måtte starte på nytt. Noen som kjenner seg igjen?
IKM idag og ingen tante... Heldigvis.
Men kjenner det murrer og da blir jeg jo kjemperedd for å miste
I tillegg var babyplan testen svakere idag enn igår..
Jeg vet jo at jeg ikke skal måle stigning med tester men jeg er litt dum
Så jeg er livredd. Skal til legen neste tirsdag... Håper jeg ikke har mistet allerede til da...
Vet jo det at det som regel går bra.... men jeg klarer bare ikke å slappe av
Tusen takk Veldig godt å høre.Om det er noen trøst så hadde jeg sinnsykt vondt i magen og veldig mye murringer de første to ukene av graviditeten. Såpass vondt at jeg var sikker på at jeg mistet og ble henvist til TUL. Men vi fant et bankende hjerte uke 6+2. Så du skal nok bare slappe av ❤ Krysser fingrene for deg !
Jeg fortalte det ikke til nærmeste familie forrige gang når jeg mistet i uke 10, og jeg angrer veldig på at det ikke ble fortalt faktisk.åh, jeg kjenner sånn på at jeg har lyst å fortelle folk. Har så lyst å fortelle mamma hvertfall, da jeg ønsker at hun skal få muligheten til å ta del i dette sammen med oss! og svigermor etterhvert..
Vi har blitt enige om at vi skal fortelle det til nærmeste familie når begge er enig om det, og nå har vi vel egentlig kommet fram til at foreldre skal få vite det i uke 8. Da vi da har vært på kontroll hos gynekolog og forhåpentligvis sett et lite hjerte som dunker.
Resten av "verden" vil få vite det etter fullgåtte 12 uker da jeg er livredd for å miste og ikke ønsker at hele "verden" vet det om det skjer..
Når fortalte dere det til nærmeste familie?
Hilsen en influensasyk ceme som trenger noe å gjøre på, og derfor peprer forumet her!
åh, jeg kjenner sånn på at jeg har lyst å fortelle folk. Har så lyst å fortelle mamma hvertfall, da jeg ønsker at hun skal få muligheten til å ta del i dette sammen med oss! og svigermor etterhvert..
Vi har blitt enige om at vi skal fortelle det til nærmeste familie når begge er enig om det, og nå har vi vel egentlig kommet fram til at foreldre skal få vite det i uke 8. Da vi da har vært på kontroll hos gynekolog og forhåpentligvis sett et lite hjerte som dunker.
Resten av "verden" vil få vite det etter fullgåtte 12 uker da jeg er livredd for å miste og ikke ønsker at hele "verden" vet det om det skjer..
Når fortalte dere det til nærmeste familie?
Hilsen en influensasyk ceme som trenger noe å gjøre på, og derfor peprer forumet her!
Så trist å høre at du mistet Krysser fingrene for deg denne gang og håper spiren sitter hele veien i målJeg fortalte det ikke til nærmeste familie forrige gang når jeg mistet i uke 10, og jeg angrer veldig på at det ikke ble fortalt faktisk.
De andre gangene har jeg fortalt til nærmeste etter OUL. Tror jeg skal fortelle tidligere nå