SKRAVLETRÅD DES19

Tenker helt likt som deg, det er kanskje lett nå å si at jeg ønsker meg kvalme og symptomer, men jeg kunne gjerne hatt mer symptomer enn jeg har, og håper jeg føler meg mer gravid etterhvert som tiden går. Syns usikkerhet er verre enn kvalme.
Skulle ikke sagt noe om kvalme. For i dag har jeg vært kvalm i nesten hele dag:hungover:
 
Hvordan får man banner sånn som du har ved siden av navnet ?
Alle som blir med i den skjulte gruppa får banner med navnet til den skjulte gruppa :D jeg har de jeg har fordi jeg er med i noen andre skjulte grupper :)
 
Kommer skjult imorgen?
 
Kommer skjult imorgen?

Forhåpentligvis :)

Så vidt jeg forstår så er moderator varslet og informert, så da blir det skjult forum når de ser det og får satt det opp. Så søker vi individuelt og våre tilgangsansvarlige sjekker opp at vi fyller kravene for å bli med :)
 
Forhåpentligvis :)

Så vidt jeg forstår så er moderator varslet og informert, så da blir det skjult forum når de ser det og får satt det opp. Så søker vi individuelt og våre tilgangsansvarlige sjekker opp at vi fyller kravene for å bli med :)
Så bra, blir hyggelig med skjult :)
 
Regner med at skjult er oppe og går imorgen ja :D
 
Dere som ammer og da sikkert har små barn enda - hvor stor aldersforskjell blir det på barna? Her ble det 15 måneder ca.

Nesten 19 måneder her.
 
Dere som ammer og da sikkert har små barn enda - hvor stor aldersforskjell blir det på barna? Her ble det 15 måneder ca.

Rundt 21 mnd mener jeg å huske :p vet ikke om jeg fortsatt ammer ved fødsel da det blir mindre og mindre amming, men kjenner at det er helt greit om hu slutter selv :)
 
Denne kvalmen er rar. Jeg er kvalm, men klarer å spise og det blir litt bedre når jeg spiser, når jeg er ferdig å spise kommer kvalmen igjen:hilarious:.
 
HERREGUD! jeg blir helt oppgitt over meg selv! Har levd sånn i min egen boble at jeg har GLEMT!?! at vi har siste samlingsuke før eksamen denne uka... snakk om å følge med liksom!! Jeg skjønner ikke at jeg kan ha missa det!
 
Subfebril, hoste, halsvondt :(
 
HERREGUD! jeg blir helt oppgitt over meg selv! Har levd sånn i min egen boble at jeg har GLEMT!?! at vi har siste samlingsuke før eksamen denne uka... snakk om å følge med liksom!! Jeg skjønner ikke at jeg kan ha missa det!
Hahah!! Føler med deg!
 
Hahah!! Føler med deg!

Skjønner ikke at det er mulig jeg.. :p I tillegg til dette skal vi ha muntlig fremlegg på onsdag, jeg har ikke begynt på det en gang! jeg ble skikkelig stressa nå liksom... herregud, at det er mulig!!
 
Skjønner ikke at det er mulig jeg.. :p I tillegg til dette skal vi ha muntlig fremlegg på onsdag, jeg har ikke begynt på det en gang! jeg ble skikkelig stressa nå liksom... herregud, at det er mulig!!
I feel you :hilarious::hilarious:
 
Hvordan kan jeg sjekke selv hvor mange innlegg jeg har på termingruppa?
 
Back
Topp