Skravle uke 2

God morgen.

Urolig natt her igjen.. Leoh sutrer i halvsøvne gjennom hele natta! Aner ikke hva det er.. kan være barnehage start som gjør han sliten kansje.. eller så ser jeg tydelig 1 tann som kommer snart, og da er det sikkert 1 til på lur;) men vet ikke om de plager han..hehe

Nå står det knekkebrød i ovnen :) lukter så godt! Og er veldig lenge siden jeg lagde det sist, så jeg gleder meg :D

Jeg må ha meg noen varme vintersko! Noen som kan anbefale noen? Tenker at ull inni er vel varmt :)
Jeg har timberland.. skinn og lange... de koster litt, men er så gode. Fikk nye til jul. Og de jeg har fra før har holdt i 2 sesonger. Uten slitasje. Blir aldri vår. Kald eller noe. Super duper sko :-D :-D

De knekkebrødene så gode ut. Ble de bra? :)
Er nok tenner kanskje da ja :-(
 
God morgen :)

Hermine sov første natt i storseng på eget rom i natt :D Jeg var inne en gang for å gi smokk, og mannen en gang for å ha henne på do. 05.30 kom hun inn i vår seng, men ville tilbake til sin seng etter kort tid :eek: Men da orka vi ikke mere løping og hun fikk beskjed om at hun måtte bli der hun var.

Frøkna sto opp kl 07 sammen med pappaen sin, og da jeg sto opp 07.30 var han på tur til å dra og Hermine dreiv å ordna seg frokost. :p Hun hadde henta seg en yoghurt og et kokt egg i kjøleskapet og en banan fra benken, og sto å hamra på egget med ei skje :D :p Hjalp henne å smøre ei brødskive og så kosa hun seg verre med frokost :)

Idag skal vi ha fri begge to. Vi skal til mommo og kose oss der mens mannen skal jobbe overtid!
Så flott at det gikk så fint den første natten ▪

Har dere hatt det fint med mormor i dag? :)
 
Kjedelig når de vekker hverandre. Den biten går lettere her når de har fått hvert sitt rom, men Lillebror er kjapp på å løpe inn til T likevel :p
OG jeg skjønner ikke at T er så vanskelig å få opp om morgenen nå, han våknet så tidlig hele ferien og var veldig klar for dagen. Nå er jeg heldig om jeg får han ut av sengen uten å til slutt måtte nærmest dra han ut :D
Ja. Kjipt.. men men..
De sover ikke på samme rom, men M kom tuslende inn til oss (W har senga stående på vårt rom) , så da ble vi vekket :)

Typisk at han vil sove lenger nå haha!
 
Har spist deilig middag.. Mett.
Trøtt i dag, så jeg legger meg tidlig i dag. Som vanlig :p

Mu
 
Jeg har et par litt pene hverdagssko om vinteren og to par "ut å leke sko". Nesnalobben, som er god og varm men ikke særlg god å gå i. Så fikk jeg SNOWJOGS i julegave :D Barndomsminner :rolleyes: De er kjempevarme og gode, integrert brodder under som kan flippes ut ved behov og billige! 199kr på Sparkjøp! ;)

Takk for tips :D må undersøke dette.. hehe
 
Jeg har timberland.. skinn og lange... de koster litt, men er så gode. Fikk nye til jul. Og de jeg har fra før har holdt i 2 sesonger. Uten slitasje. Blir aldri vår. Kald eller noe. Super duper sko :-D :-D

De knekkebrødene så gode ut. Ble de bra? :)
Er nok tenner kanskje da ja :-(

Timberland er et bra merke ja :) vanskelig altså! :p

Knekkebrødene ble veldig bra :D og mettet lenger enn de på butikken ;)

Ja tror det kan være en liten kombinasjon av tenner og barnehage ;) håper det roer seg!
 
Timberland er et bra merke ja :) vanskelig altså! :p

Knekkebrødene ble veldig bra :D og mettet lenger enn de på butikken ;)

Ja tror det kan være en liten kombinasjon av tenner og barnehage ;) håper det roer seg!
Ja. Utrolig bra :) Og da har du støvler i mange sesonger :)
Har brune og hvite.

Godt de mettet bra :-D
 

Vedlegg

  • 1420733294031.jpg
    1420733294031.jpg
    30,1 KB · Visninger: 9
Ja. Utrolig bra :) Og da har du støvler i mange sesonger :)
Har brune og hvite.

Godt de mettet bra :-D

Dem var fine da :D må sjekke litt av hva dem har her på rjukan..syns det er best å prøve skoene enn å bestille fra nettet..hehe
 
Da var barna i seng :) ble litt senere på jentene, for jeg måtte dusje de, og drøyet det for lenge :p hehe..

Har kokt vann så jeg får laget meg em mocca, også får jeg se hva jeg finner på :) broren min er her, så han og sambo sitter å spiller ps3!
 
Dem var fine da :D må sjekke litt av hva dem har her på rjukan..syns det er best å prøve skoene enn å bestille fra nettet..hehe
Snowjogsene er litt små på str, så man må ha en str større enn hva man pleier ;)
 
Snowjogsene er litt små på str, så man må ha en str større enn hva man pleier ;)

Ja det var greit å vite :D akkurat pga sånt at jeg helst vil prøve;) men er jo veldig begrenset her da..med én skobutikk og 2 sportsbutikker (av dem som selger sko)..
 
God kveld!
Det var herlig å holde baby i dag :)
Jeg ble på besøk til mannen var ferdig på jobb slik at jeg kunne sitte på hjem (bussturen ut dit og tilbake er så svingete at jeg blir dårlig..)
Minsten ville ikke hjem fra Bhg i dag, de tok frem et svært lekehus akkurat da jeg hentet han. "Hus, hus!", så da ble vi litt til. Begge barna var veldig slitne i dag og Lillebror tetner til, så det passer godt med fri for han i morgen, og kort dag og fetterbesøk på T!
Jeg er soveklar etter netter med styr, og tror ikke minsten får sove noe bedre nå med hoste i tillegg.
Gudd nait!
 
God morgen :)

Hermine pleier å være på do i 22-tiden hver kveld. Men i går sov hun for tungt og da jeg skulle sjekke på henne før hun la seg var hun søkkvåt, og senga likeså :( Heldigvis hadde hun ullpysj så hun var god og varm likevel :p Fikk skiftet på henne og senga, uten at hun våkna :eek: Og så sov hun uten en lyd i senga si til kl 06 :D da var hun fryktelig lei seg og gråt og gråt, tror hun hadde drømt for hun klamra seg inntil meg :oops: Men så sovna hun igjen, klint inntil pappaen, og sov til 07.30 :)

Nå har vi spist frokost og er snart klar for barnehagen, må bare kle på oss først!

Idag MÅ jeg få rydda litt her, ser ikke ut i huset med klær og julepynt i esker om hverandre. Ser ut som om vi er på flyttefot jo :p

Ha en fin dag!
 
God kveld!
Det var herlig å holde baby i dag :)
Jeg ble på besøk til mannen var ferdig på jobb slik at jeg kunne sitte på hjem (bussturen ut dit og tilbake er så svingete at jeg blir dårlig..)
Minsten ville ikke hjem fra Bhg i dag, de tok frem et svært lekehus akkurat da jeg hentet han. "Hus, hus!", så da ble vi litt til. Begge barna var veldig slitne i dag og Lillebror tetner til, så det passer godt med fri for han i morgen, og kort dag og fetterbesøk på T!
Jeg er soveklar etter netter med styr, og tror ikke minsten får sove noe bedre nå med hoste i tillegg.
Gudd nait!
Håper dere fikk en god natt, selv om det ble veeeldig tidlig morgen!
 
God morgen :)

Hermine pleier å være på do i 22-tiden hver kveld. Men i går sov hun for tungt og da jeg skulle sjekke på henne før hun la seg var hun søkkvåt, og senga likeså :( Heldigvis hadde hun ullpysj så hun var god og varm likevel :p Fikk skiftet på henne og senga, uten at hun våkna :eek: Og så sov hun uten en lyd i senga si til kl 06 :D da var hun fryktelig lei seg og gråt og gråt, tror hun hadde drømt for hun klamra seg inntil meg :oops: Men så sovna hun igjen, klint inntil pappaen, og sov til 07.30 :)

Nå har vi spist frokost og er snart klar for barnehagen, må bare kle på oss først!

Idag MÅ jeg få rydda litt her, ser ikke ut i huset med klær og julepynt i esker om hverandre. Ser ut som om vi er på flyttefot jo :p

Ha en fin dag!

Sov visst tungt den jenta der :p greit at hun ikke våknet ved skiftet da :) men uff, drømmer er det nok av her å! Liana våkner 1-2 ganger iløpet av kvelden/natta pga drømming.. og roper ofte " ? ikke ta meg!:( "
 
Sov visst tungt den jenta der :p greit at hun ikke våknet ved skiftet da :) men uff, drømmer er det nok av her å! Liana våkner 1-2 ganger iløpet av kvelden/natta pga drømming.. og roper ofte " ? ikke ta meg!:( "
Ja, jeg lurer på om hun hadde mareritt etter å ha sett Fantorangen i går :eek: :p Hun er liiivredd han ;) Slitsomt med drømming, virker også som hun ble ekstra hysterisk siden hun var på eget rom da hun våkna av drømmer :oops:
 
Hei hei :)

Natten var bedre her :) men Leoh våkna 3:30 og sto å hoppa i senga:eek::p jeg prøvde å legge han, og han prøvde å sove, men fikk det ikke til uten mme ;) etter det sov han til 8 og var den første ungen som våkna :D vi rakk såklart ikke frokost i barnehagen, så dro dit i 10-tiden.

Tror det ble litt feil for Leoh, for jeg fikk telefon om at han gråt litt av og på, og ville ikke være på gulvet :( han er litt snørrete, men var fin i formen i morges! Så jeg sa at dem kan prøve å hvertfall gi han flaska si, for det hjelper her hjemme..og fikk meld om at det hjalp og at dem satser på at han er frisk :) han kommer jo alltid til frokost der. Og så matglad som han er, så forventet han nok å få mat og ble skuffet :p
 
Ja, jeg lurer på om hun hadde mareritt etter å ha sett Fantorangen i går :eek: :p Hun er liiivredd han ;) Slitsomt med drømming, virker også som hun ble ekstra hysterisk siden hun var på eget rom da hun våkna av drømmer :oops:

Ja han er fryktelig skummel :p hehe.. kjedelig at hun er redd da :( og er godt mulig hun drømte om han!
Stakkars liten :( man skjønner jo fint lite i det man våkner å da, og sikkert ikke forberedt på å våkne opp alene i et rom!..
 
Back
Topp