Storm stoler jeg på Yr spår bestandig feil....
Haha ja vet.. men syns alle rundt med skjekker yr også blir dem overrasket fordi været ikke er sånn som dem sa hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Storm stoler jeg på Yr spår bestandig feil....
Det er kanskje liiiit tidlig å begynne å ønske seg vår i januar, vinteren har jo akkurat begyntMan blir ofte trøtt når man sover godt også :-D
Ja, ville ha vår jeg nå :-D
Takk, vet ikke om vi drar. Kanskje vi bare blir her :-D
Herlig med kalkunOioi, det kom så mye snø!
Vanskelig for Lillebror å bevege seg i bakken, i tillegg til at han var trøtt og tett. Da tok jeg han med til mamma og pappa sitt hus og fikk han lagt. Nå kom også pappa og en av nevøene mine hjem, de andre kommer nok snart
Her blir det kalkun i dag - det takker vi ikke nei til!
Ja det er nok en treningssak, samtidig så var han ikke i form til å holde på så lenge i dag. Han sovnet 13.15 omtrent og nektet å stå opp da jeg skulle vekke han nå 15.40...Herlig med kalkun
Det med kaving i snøen er vel en treningssak iløpet av vinteren
Hermine holdt ut utrolig bra idag! Hun kava rundt i nysnø på skiene i over 20min. Datt og reiste seg om og om igjen uten en sur mine. Hun er mye mer tålmodig på ski enn meg
Jada det er klart!Ja det er nok en treningssak, samtidig så var han ikke i form til å holde på så lenge i dag. Han sovnet 13.15 omtrent og nektet å stå opp da jeg skulle vekke han nå 15.40...
Han er veldig vant til å komme seg rundt ute! Men i bratt bakke med masse nysnø sliter selv vi voksne
Det var ikke helt dagen for å tøye hverken humør eller fysisk formJada det er klart!
Hermine var også sliten etter tur. Men hun sovna ikke før kl 14 da, og så var jeg kjip å vekte henne 15.15 for at det ikke skal bli så altfor sein kveld
Ja det er deilig. Vi hadde det ikke på nyttårsaften (men masse annen god mag!), så jeg ble veldig gladNam kalkun er godt, det hadde vi på nyttårsaften
Ja det er deilig. Vi hadde det ikke på nyttårsaften (men masse annen god mag!), så jeg ble veldig glad
Jepp :-DSkjønner jeg godt, med waldorf da regner jeg med
Det hørtes ut som en knallgod pizza!Vi har kosa oss med pizza med elgkjøttdeig på. Brukte masse løk i sausen og hadde champinjong på, det ble utrolig smakfullt og godt
Nå er det tv og julesnoprester
Hello!
Har vært i Norge siden i går. Skal hjem snart. Det snør masse og det var så dritt å kjøre på 0 føret i går. En fil man kunne kjøre i på motoveien og alle lå i 60-80 i 110 sonen :-( Glatt!
Nå har vi spist frokost og kost oss
Hva skal dere i dag da?
Takk. Kjøringen gikk fintGod tur hjem og kjør forsiktig kjedelig når det er så glatt! Hatt det fint i norge?
Takk ♡Så fin Mina er foresten <3
Så godt å få sovet lenge! Det er så deilig å ikke ha en klokke å gå etter noen ganger :-DHei hei
God natt og jeg fikk sove idag så da sov jeg til kl 11! Trengte å ta igjen noe søvn
Så har jeg dusjet jentene, og Leoh sover! Så da sitter vi å ser på månetoppen ikke noen planer idag heller.. det blåste ikke opp så ille som det var meldt her igår (ifølge Yr) men 10 min unna var det visst voldsomt med vind nå er det nesten vindstille