Skravle uke 2

Storm stoler jeg på :) Yr spår bestandig feil....

Haha ja vet.. men syns alle rundt med skjekker yr:confused: også blir dem overrasket fordi været ikke er sånn som dem sa hahaha :D
 
Man blir ofte trøtt når man sover godt også :-D

Ja, ville ha vår jeg nå :-D

Takk, vet ikke om vi drar. Kanskje vi bare blir her :-D
Det er kanskje liiiit tidlig å begynne å ønske seg vår i januar, vinteren har jo akkurat begynt :p
 
God formiddag :)

Vi har kosa oss på tur idag :D

Vi har bestemt oss for at NÅ skal vi bruke mer tid i friluft og mindre innendørs når vi har fri. Så tross -5 og sur vind så pakka vi sekk og dro på tur. 2015 er jo friluftens år, så vi skal kose oss masse mer ute!

Har fått teltduk i julegave som vi laga gapahuk med, og fikk le for vinden.

Hermine fikk øvd seg masse på ski. Og så fikk hun hodelykt i gave av tanta til mannen, og hun kava rundt i snøen leeeenge med hodelykta på :)

Det ble både grilla pølser og kaffe kokt på bål, kakao og sjokolade som dessert :) Kjempekoselig!

Og alt rakk vi på de to timene vi har med dagslys :p Ble akkurat mørkt da vi kom opp fra skogen kl 13 ;)

Nå lukter det bål i hele huset av klær og saueskinn :p
ImageUploadedByBV Forum1420897326.946986.jpg

ImageUploadedByBV Forum1420897348.727510.jpg

Man kan lyse nedi kakaoen med hodelykta :D
ImageUploadedByBV Forum1420897366.185392.jpg
 
Oioi, det kom så mye snø!
Vanskelig for Lillebror å bevege seg i bakken, i tillegg til at han var trøtt og tett. Da tok jeg han med til mamma og pappa sitt hus og fikk han lagt. Nå kom også pappa og en av nevøene mine hjem, de andre kommer nok snart :)
Her blir det kalkun i dag - det takker vi ikke nei til!
Herlig med kalkun :D

Det med kaving i snøen er vel en treningssak iløpet av vinteren ;)

Hermine holdt ut utrolig bra idag! Hun kava rundt i nysnø på skiene i over 20min. Datt og reiste seg om og om igjen uten en sur mine. Hun er mye mer tålmodig på ski enn meg :p :)
 
Herlig med kalkun :D

Det med kaving i snøen er vel en treningssak iløpet av vinteren ;)

Hermine holdt ut utrolig bra idag! Hun kava rundt i nysnø på skiene i over 20min. Datt og reiste seg om og om igjen uten en sur mine. Hun er mye mer tålmodig på ski enn meg :p :)
Ja det er nok en treningssak, samtidig så var han ikke i form til å holde på så lenge i dag. Han sovnet 13.15 omtrent og nektet å stå opp da jeg skulle vekke han nå 15.40...
Han er veldig vant til å komme seg rundt ute! Men i bratt bakke med masse nysnø sliter selv vi voksne ;)
 
Ja det er nok en treningssak, samtidig så var han ikke i form til å holde på så lenge i dag. Han sovnet 13.15 omtrent og nektet å stå opp da jeg skulle vekke han nå 15.40...
Han er veldig vant til å komme seg rundt ute! Men i bratt bakke med masse nysnø sliter selv vi voksne ;)
Jada det er klart!

Hermine var også sliten etter tur. Men hun sovna ikke før kl 14 da, og så var jeg kjip å vekte henne 15.15 for at det ikke skal bli så altfor sein kveld :p
 
Nam kalkun er godt, det hadde vi på nyttårsaften :)
 
Jada det er klart!

Hermine var også sliten etter tur. Men hun sovna ikke før kl 14 da, og så var jeg kjip å vekte henne 15.15 for at det ikke skal bli så altfor sein kveld :p
Det var ikke helt dagen for å tøye hverken humør eller fysisk form :)
Han hostet veldig etter kort tid ute i snøen og rant fra øynene stakkar.
Men han er helt fin nå etter godt med søvn og han spiste MASSE kalkun :)
 
Ja det er deilig. Vi hadde det ikke på nyttårsaften (men masse annen god mag!), så jeg ble veldig glad :)

Skjønner jeg godt, med waldorf da regner jeg med :D
 
Vi har kosa oss med pizza med elgkjøttdeig på. Brukte masse løk i sausen og hadde champinjong på, det ble utrolig smakfullt og godt :D

Nå er det tv og julesnoprester :)
 
Vi har kosa oss med pizza med elgkjøttdeig på. Brukte masse løk i sausen og hadde champinjong på, det ble utrolig smakfullt og godt :D

Nå er det tv og julesnoprester :)
Det hørtes ut som en knallgod pizza!
 
Hello!
Har vært i Norge siden i går. Skal hjem snart. Det snør masse og det var så dritt å kjøre på 0 føret i går. En fil man kunne kjøre i på motoveien og alle lå i 60-80 i 110 sonen :-( Glatt!

Nå har vi spist frokost og kost oss :)

Hva skal dere i dag da?
 

Vedlegg

  • 1420966139876.jpg
    1420966139876.jpg
    36,7 KB · Visninger: 8
Hello!
Har vært i Norge siden i går. Skal hjem snart. Det snør masse og det var så dritt å kjøre på 0 føret i går. En fil man kunne kjøre i på motoveien og alle lå i 60-80 i 110 sonen :-( Glatt!

Nå har vi spist frokost og kost oss :)

Hva skal dere i dag da?

God tur hjem og kjør forsiktig :) kjedelig når det er så glatt! Hatt det fint i norge? :)
 
Så fin Mina er foresten :D <3
 
Hei hei :)
God natt og jeg fikk sove idag :D så da sov jeg til kl 11! Trengte å ta igjen noe søvn :)

Så har jeg dusjet jentene, og Leoh sover! Så da sitter vi å ser på månetoppen :D;) ikke noen planer idag heller.. det blåste ikke opp så ille som det var meldt her igår (ifølge Yr) :D men 10 min unna var det visst voldsomt med vind :p nå er det nesten vindstille :)
 
Hei hei :)
God natt og jeg fikk sove idag :D så da sov jeg til kl 11! Trengte å ta igjen noe søvn :)

Så har jeg dusjet jentene, og Leoh sover! Så da sitter vi å ser på månetoppen :D;) ikke noen planer idag heller.. det blåste ikke opp så ille som det var meldt her igår (ifølge Yr) :D men 10 min unna var det visst voldsomt med vind :p nå er det nesten vindstille :)
Så godt å få sovet lenge! Det er så deilig å ikke ha en klokke å gå etter noen ganger :-D

Godt dere slapp unna uværet!
Kos dere med månetoppen ;-)
 
Back
Topp