Skravle uke 2

Hei hei :)

Natten var bedre her :) men Leoh våkna 3:30 og sto å hoppa i senga:eek::p jeg prøvde å legge han, og han prøvde å sove, men fikk det ikke til uten mme ;) etter det sov han til 8 og var den første ungen som våkna :D vi rakk såklart ikke frokost i barnehagen, så dro dit i 10-tiden.

Tror det ble litt feil for Leoh, for jeg fikk telefon om at han gråt litt av og på, og ville ikke være på gulvet :( han er litt snørrete, men var fin i formen i morges! Så jeg sa at dem kan prøve å hvertfall gi han flaska si, for det hjelper her hjemme..og fikk meld om at det hjalp og at dem satser på at han er frisk :) han kommer jo alltid til frokost der. Og så matglad som han er, så forventet han nok å få mat og ble skuffet :p
Vi hadde lenge samme problem med Hermine, at hun forventet å spise noe når hun kom til bhg etter frokost :p Bra han roet seg da :)
 
Nei her gikk det ikke så bra i natt, desverre.
Værst for Lillebror, selvsagt, men det ble lite søvn på meg og!
I tillegg til at han har blitt enda mer tett (og muligens litt feber) sliter han med magen og får ikke tømt seg.
Han spiste MASSE pølse og grønnsaksmos til middag/kvelds i går, så magen hans var helt stappet. Han fikk til slutt bæsjet litt på potta kl 4.30 i dag, men fikk da ikke sove igjen
:shifty:
Så da ble det iPad i sengen et par timer, gitt!
Og så sovnet han på sofaen kl 9, og da sov vi i nesten to timer sammen i sengen.
Han er i greit humør, men tydelig sliten av pusten. Han har spist litt sviskemos blandet med yoghurt nå, ikke sjans til å få han til å spise det "bart", så jeg håper magen blir bedre. Han likte blandingen da, så da vet vi hva vi kan ha i bakhånd om det fungerer på magen.

T kom nettopp hjem fra skolen sammen med fetteren som skal sove her til i morgen. De er oppe på rommet og leker/ spiller DS alle tre nå.

Mannen kommer litt senere og skulle handle inn til taco i kveld. :rolleyes:
 
Nei her gikk det ikke så bra i natt, desverre.
Værst for Lillebror, selvsagt, men det ble lite søvn på meg og!
I tillegg til at han har blitt enda mer tett (og muligens litt feber) sliter han med magen og får ikke tømt seg.
Han spiste MASSE pølse og grønnsaksmos til middag/kvelds i går, så magen hans var helt stappet. Han fikk til slutt bæsjet litt på potta kl 4.30 i dag, men fikk da ikke sove igjen
:shifty:
Så da ble det iPad i sengen et par timer, gitt!
Og så sovnet han på sofaen kl 9, og da sov vi i nesten to timer sammen i sengen.
Han er i greit humør, men tydelig sliten av pusten. Han har spist litt sviskemos blandet med yoghurt nå, ikke sjans til å få han til å spise det "bart", så jeg håper magen blir bedre. Han likte blandingen da, så da vet vi hva vi kan ha i bakhånd om det fungerer på magen.

T kom nettopp hjem fra skolen sammen med fetteren som skal sove her til i morgen. De er oppe på rommet og leker/ spiller DS alle tre nå.

Mannen kommer litt senere og skulle handle inn til taco i kveld. :rolleyes:
Stakkars liten. Forstoppelse er så vondt! Håper sviskene hjelper. Ganske effektivt på magen.

Godt dere begge fikk sovet litt.
Kos dere med besøket og taco'en :-D
 
Har fått støvsugd, vasket opp rydda etc. Deilig.. Fikk fjernet masse ugress utenfor. Vårfølelse i dag :-D
Ungene er ferdig 15, også er det helg :-D

Hva skal dere?
 
Stakkars liten. Forstoppelse er så vondt! Håper sviskene hjelper. Ganske effektivt på magen.

Godt dere begge fikk sovet litt.
Kos dere med besøket og taco'en :-D
Jeg håper virkelig det hjelper, for han var så sprengt i går/ natt. Magen ble mye mykere etter de små klumpene han fikk ut i morges, heldigvis, men jeg tipper det er endel mer som skal ut!

Takk for det :)
 
Har fått støvsugd, vasket opp rydda etc. Deilig.. Fikk fjernet masse ugress utenfor. Vårfølelse i dag :-D
Ungene er ferdig 15, også er det helg :-D

Hva skal dere?
UGRESS?!
Her er det snø/ is og 8 minusgrader :p
 
Jeg håper virkelig det hjelper, for han var så sprengt i går/ natt. Magen ble mye mykere etter de små klumpene han fikk ut i morges, heldigvis, men jeg tipper det er endel mer som skal ut!

Takk for det :)
Håper han får tømt seg :)
 
Det er ikke jeg hehe. Hater snø og kulde. Pent på bilder, men that's it :-D
Hehe :)
Bra man er forskjellig ;)
Jeg synes det er så moro med ungene, og koselig å tenne lys med mørke kvelder mens snøen laver ned :D
 
Stille her for tiden... :p
Hva gjør dere? :-D
Stille og rolig i dag ja :)
Jeg har nettopp lagt minstemann, han var rimelig kjørt!
T skal få være oppe litt til før mannen legger han. Mulig vi skal se litt Game of Thrones i kveld :)
 
Nei her gikk det ikke så bra i natt, desverre.
Værst for Lillebror, selvsagt, men det ble lite søvn på meg og!
I tillegg til at han har blitt enda mer tett (og muligens litt feber) sliter han med magen og får ikke tømt seg.
Han spiste MASSE pølse og grønnsaksmos til middag/kvelds i går, så magen hans var helt stappet. Han fikk til slutt bæsjet litt på potta kl 4.30 i dag, men fikk da ikke sove igjen
:shifty:
Så da ble det iPad i sengen et par timer, gitt!
Og så sovnet han på sofaen kl 9, og da sov vi i nesten to timer sammen i sengen.
Han er i greit humør, men tydelig sliten av pusten. Han har spist litt sviskemos blandet med yoghurt nå, ikke sjans til å få han til å spise det "bart", så jeg håper magen blir bedre. Han likte blandingen da, så da vet vi hva vi kan ha i bakhånd om det fungerer på magen.

T kom nettopp hjem fra skolen sammen med fetteren som skal sove her til i morgen. De er oppe på rommet og leker/ spiller DS alle tre nå.

Mannen kommer litt senere og skulle handle inn til taco i kveld. :rolleyes:
Så kjedelig med forstoppelse...husk at man kan reagere på melk med forstoppelse også ;)

Hipp har smoothie med plomme og pære, den virker løsende. Den er lilla! Og Ella's har en smoothie med kun svisker, Hermine slukte en slik i går ;)
 
Vi hadde lenge samme problem med Hermine, at hun forventet å spise noe når hun kom til bhg etter frokost :p Bra han roet seg da :)

Hehe ja det er jo ikke så lett å forstå for dem.. hvertfall når det er fast rutine at han er der før frokost.. og han blir alltid sur eller skuffa når han ikke får mat, når han vil ha det :p haha trenger ikke være sulten engang! ;)
 
Nei her gikk det ikke så bra i natt, desverre.
Værst for Lillebror, selvsagt, men det ble lite søvn på meg og!
I tillegg til at han har blitt enda mer tett (og muligens litt feber) sliter han med magen og får ikke tømt seg.
Han spiste MASSE pølse og grønnsaksmos til middag/kvelds i går, så magen hans var helt stappet. Han fikk til slutt bæsjet litt på potta kl 4.30 i dag, men fikk da ikke sove igjen
:shifty:
Så da ble det iPad i sengen et par timer, gitt!
Og så sovnet han på sofaen kl 9, og da sov vi i nesten to timer sammen i sengen.
Han er i greit humør, men tydelig sliten av pusten. Han har spist litt sviskemos blandet med yoghurt nå, ikke sjans til å få han til å spise det "bart", så jeg håper magen blir bedre. Han likte blandingen da, så da vet vi hva vi kan ha i bakhånd om det fungerer på magen.

T kom nettopp hjem fra skolen sammen med fetteren som skal sove her til i morgen. De er oppe på rommet og leker/ spiller DS alle tre nå.

Mannen kommer litt senere og skulle handle inn til taco i kveld. :rolleyes:

Så synd :( stakkars liten! Og mamman hans! <3 håper han blir frisk og at han klarer å sove godt i senga si snart!
 
Jeg har ryddet og ryddet hele dagen men det vises ikke her...kun på Hermines rom at det vises :p Men det ble fint da!

I helgen skal vi kvitte oss med stellebordet så blir det mer plass på badet også :)

Nå er Hermine akkurat lagt, hun hadde bare sovet 40min i bhg og var ooovertrøtt i kveld, men fikk henne lagt 19.30..ble sent siden broren min var innom for å hjelpe med sofabæring.

Nå skal jeg bare henge opp nye gardiner i stua og så tar jeg kveld med ordning for idag :)
 
Har fått støvsugd, vasket opp rydda etc. Deilig.. Fikk fjernet masse ugress utenfor. Vårfølelse i dag :-D
Ungene er ferdig 15, også er det helg :-D

Hva skal dere?

Haha ikke dårlig å få fjernet ugress i januar! :D her er alt frossent og bare is på bakkene :(
 
Så kjedelig med forstoppelse...husk at man kan reagere på melk med forstoppelse også ;)

Hipp har smoothie med plomme og pære, den virker løsende. Den er lilla! Og Ella's har en smoothie med kun svisker, Hermine slukte en slik i går ;)
Jeg lagde sviskemos selv jeg, gikk superkjapt :)
Han har alltid vært litt enten/ eller med magen sin, men som regel går det veldig greit. Jeg har ikke sett noen sammenheng med hard mage og melkeinntak
 
Back
Topp