Skravle uke 2

Så slitsom natt.. sovet litt på dagen?
Du er ikke alene om å ha en mann som sover dårlig (selvom jeg i 95% av tilfellene står opp), så er alltid han mest trøtt, sliten etter en urolig natt :)P) haha.. men men. .. vært bedre i det siste, etter at M ble ferdig med alle tennene.

Nei har litt problemer med å legge meg igjen :p våkner sånn når jeg går ut for å levere dem til barnehagen :)

Haha ja merkelig at dem skal være sååå trøtte og følse seg såå dårlig når det er dem som har sovet mest :p haha.. menn as!

Deilig å være ferdig med tenner da :) Liana har fortsatt 6 igjen :p virker ikke som om dem kommer med det første heller :p
 
Strikkekveld på meg i kveld :)
Deilig med en rolig sofakveld, selvom jeg straks på henge opp og dette på ny klesvask :p
Hva gjør dere i kveld?
 
Strikkekveld på meg i kveld :)
Deilig med en rolig sofakveld, selvom jeg straks på henge opp og dette på ny klesvask :p
Hva gjør dere i kveld?
Så koselig... Har hengt opp 2 klesvasker selv nå :p Kjipt, men må til..

Gjør ingenting... Har tatt en dusj og smurt meg inn med selvbruning.
Sovnet på sofaen i stad, men er trøtt.. så blir natta her snart :-D
 
Så koselig... Har hengt opp 2 klesvasker selv nå :p Kjipt, men må til..

Gjør ingenting... Har tatt en dusj og smurt meg inn med selvbruning.
Sovnet på sofaen i stad, men er trøtt.. så blir natta her snart :-D
Høres godt ut å ta natta ja :)
 
Så koselig... Har hengt opp 2 klesvasker selv nå :p Kjipt, men må til..

Gjør ingenting... Har tatt en dusj og smurt meg inn med selvbruning.
Sovnet på sofaen i stad, men er trøtt.. så blir natta her snart :-D
I
 
God morgen jenter!
Natten var god, men M våknet kl 6 og vekket W også.. Så da ble det barne-tv fra 6.30.

De starter kl 9, og etter det tenker jeg å starte å pakke/finne frem div til turen.

Har dere sovet godt? Planene i dag? :)
 
God morgen :)

Hermine sov første natt i storseng på eget rom i natt :D Jeg var inne en gang for å gi smokk, og mannen en gang for å ha henne på do. 05.30 kom hun inn i vår seng, men ville tilbake til sin seng etter kort tid :eek: Men da orka vi ikke mere løping og hun fikk beskjed om at hun måtte bli der hun var.

Frøkna sto opp kl 07 sammen med pappaen sin, og da jeg sto opp 07.30 var han på tur til å dra og Hermine dreiv å ordna seg frokost. :p Hun hadde henta seg en yoghurt og et kokt egg i kjøleskapet og en banan fra benken, og sto å hamra på egget med ei skje :D :p Hjalp henne å smøre ei brødskive og så kosa hun seg verre med frokost :)

Idag skal vi ha fri begge to. Vi skal til mommo og kose oss der mens mannen skal jobbe overtid!
 
God morgen jenter!
Natten var god, men M våknet kl 6 og vekket W også.. Så da ble det barne-tv fra 6.30.

De starter kl 9, og etter det tenker jeg å starte å pakke/finne frem div til turen.

Har dere sovet godt? Planene i dag? :)
Morro at de vekker hverandre :p

Nårtid skal dere reise?
 
God morgen jenter!
Natten var god, men M våknet kl 6 og vekket W også.. Så da ble det barne-tv fra 6.30.

De starter kl 9, og etter det tenker jeg å starte å pakke/finne frem div til turen.

Har dere sovet godt? Planene i dag? :)
Kjedelig når de vekker hverandre. Den biten går lettere her når de har fått hvert sitt rom, men Lillebror er kjapp på å løpe inn til T likevel :p
OG jeg skjønner ikke at T er så vanskelig å få opp om morgenen nå, han våknet så tidlig hele ferien og var veldig klar for dagen. Nå er jeg heldig om jeg får han ut av sengen uten å til slutt måtte nærmest dra han ut :D
 
God morgen :)

Hermine sov første natt i storseng på eget rom i natt :D Jeg var inne en gang for å gi smokk, og mannen en gang for å ha henne på do. 05.30 kom hun inn i vår seng, men ville tilbake til sin seng etter kort tid :eek: Men da orka vi ikke mere løping og hun fikk beskjed om at hun måtte bli der hun var.

Frøkna sto opp kl 07 sammen med pappaen sin, og da jeg sto opp 07.30 var han på tur til å dra og Hermine dreiv å ordna seg frokost. :p Hun hadde henta seg en yoghurt og et kokt egg i kjøleskapet og en banan fra benken, og sto å hamra på egget med ei skje :D :p Hjalp henne å smøre ei brødskive og så kosa hun seg verre med frokost :)

Idag skal vi ha fri begge to. Vi skal til mommo og kose oss der mens mannen skal jobbe overtid!
Høres ut som en fantastisk førstenatt i ny seng og på eget rom :D
Håper det varer da!
Herlig med fri på dere - jeg tenker fri på minsten og meg i morgen. I dag skal jeg nemlig på barselbesøk og det er litt mindre slitsomt uten han :p
I morgen slutter uansett T kl 13.15 og skal ha fetteren med hjem, så da er det godt å slappe av hjemme mens de er på skolen.
Ha en super dag hos mommo!
 
God morgen.

Urolig natt her igjen.. Leoh sutrer i halvsøvne gjennom hele natta! Aner ikke hva det er.. kan være barnehage start som gjør han sliten kansje.. eller så ser jeg tydelig 1 tann som kommer snart, og da er det sikkert 1 til på lur;) men vet ikke om de plager han..hehe

Nå står det knekkebrød i ovnen :) lukter så godt! Og er veldig lenge siden jeg lagde det sist, så jeg gleder meg :D

Jeg må ha meg noen varme vintersko! Noen som kan anbefale noen? Tenker at ull inni er vel varmt :)
 
God morgen jenter!
Natten var god, men M våknet kl 6 og vekket W også.. Så da ble det barne-tv fra 6.30.

De starter kl 9, og etter det tenker jeg å starte å pakke/finne frem div til turen.

Har dere sovet godt? Planene i dag? :)

Alltid gøy når én vekker en annen eller resten av huset :p

Ikke lenge igjen til reisen nå :D
 
God morgen :)

Hermine sov første natt i storseng på eget rom i natt :D Jeg var inne en gang for å gi smokk, og mannen en gang for å ha henne på do. 05.30 kom hun inn i vår seng, men ville tilbake til sin seng etter kort tid :eek: Men da orka vi ikke mere løping og hun fikk beskjed om at hun måtte bli der hun var.

Frøkna sto opp kl 07 sammen med pappaen sin, og da jeg sto opp 07.30 var han på tur til å dra og Hermine dreiv å ordna seg frokost. :p Hun hadde henta seg en yoghurt og et kokt egg i kjøleskapet og en banan fra benken, og sto å hamra på egget med ei skje :D :p Hjalp henne å smøre ei brødskive og så kosa hun seg verre med frokost :)

Idag skal vi ha fri begge to. Vi skal til mommo og kose oss der mens mannen skal jobbe overtid!

Oj så bra natt da :D krysser fingre for at det fortsetter den veien;)

Kos dere hos mommp idag :)
 
Kjedelig når de vekker hverandre. Den biten går lettere her når de har fått hvert sitt rom, men Lillebror er kjapp på å løpe inn til T likevel :p
OG jeg skjønner ikke at T er så vanskelig å få opp om morgenen nå, han våknet så tidlig hele ferien og var veldig klar for dagen. Nå er jeg heldig om jeg får han ut av sengen uten å til slutt måtte nærmest dra han ut :D

Merkelig det der med trøtthet om morgen.. hehe.. men er sånn selv :p
 
God morgen.

Urolig natt her igjen.. Leoh sutrer i halvsøvne gjennom hele natta! Aner ikke hva det er.. kan være barnehage start som gjør han sliten kansje.. eller så ser jeg tydelig 1 tann som kommer snart, og da er det sikkert 1 til på lur;) men vet ikke om de plager han..hehe

Nå står det knekkebrød i ovnen :) lukter så godt! Og er veldig lenge siden jeg lagde det sist, så jeg gleder meg :D

Jeg må ha meg noen varme vintersko! Noen som kan anbefale noen? Tenker at ull inni er vel varmt :)
Jeg er ganske fornøyd med Sorel-skoene mine, men de er litt tunge. Men til utelek er de fine.
Jeg ønsker meg Merell-sko som er lettere og mykere for foten, men har ikke råd i år :p
 
Jeg er ganske fornøyd med Sorel-skoene mine, men de er litt tunge. Men til utelek er de fine.
Jeg ønsker meg Merell-sko som er lettere og mykere for foten, men har ikke råd i år :p
Ja han er et skikkelig dovendyr når han må opp på skolen :p

Hmm ok, takk for tips :D Sorel har jeg kjøpt til Emira før, og dem var gode og varme :)

Haha ja hvem er ikke det :p
 
Høres ut som en fantastisk førstenatt i ny seng og på eget rom :D
Håper det varer da!
Herlig med fri på dere - jeg tenker fri på minsten og meg i morgen. I dag skal jeg nemlig på barselbesøk og det er litt mindre slitsomt uten han :p
I morgen slutter uansett T kl 13.15 og skal ha fetteren med hjem, så da er det godt å slappe av hjemme mens de er på skolen.
Ha en super dag hos mommo!
De har aktivitetsdag på fredager i bhg, så tenkte det var best at hun var der da. I tillegg reiser mommo til Tønsberg i morgen og blir borte en uke, så da var det fint å treffe henne før hun reiser ;)
 
God morgen.

Urolig natt her igjen.. Leoh sutrer i halvsøvne gjennom hele natta! Aner ikke hva det er.. kan være barnehage start som gjør han sliten kansje.. eller så ser jeg tydelig 1 tann som kommer snart, og da er det sikkert 1 til på lur;) men vet ikke om de plager han..hehe

Nå står det knekkebrød i ovnen :) lukter så godt! Og er veldig lenge siden jeg lagde det sist, så jeg gleder meg :D

Jeg må ha meg noen varme vintersko! Noen som kan anbefale noen? Tenker at ull inni er vel varmt :)
Jeg har et par litt pene hverdagssko om vinteren og to par "ut å leke sko". Nesnalobben, som er god og varm men ikke særlg god å gå i. Så fikk jeg SNOWJOGS i julegave :D Barndomsminner :rolleyes: De er kjempevarme og gode, integrert brodder under som kan flippes ut ved behov og billige! 199kr på Sparkjøp! ;)
 
Back
Topp