Skravle uke 2

Hermine velger helst grønnsakene først, og må nødes til resten. Hun HATER rot på tallerkenen sin og rører ikke gryteretter og slikt der hvor man ikke kan se hva som er i. Forstår henne godt, jeg liker heller ikke når maten min blandes sammen :p

Kanskje derfor hun aldri ville spise mosa babymat :confused: Hun ville ha mat med rene smaker og helst i store biter fra hun var 6-7 måneder ;)

Det er jo kjempe bra da! :) må alltid stresse med grønnsakene her.. kutte opp i bittesmå biter og ha blandet inn i mat.. her er vi alle glade i å blande mat da :p og gryteretter, pastaretter osv går ned :)

Men Leoh spiser det mestr han får da :D han er et skikkelig matvrak som maser om mat heletida haha
 
Så fint :)
Veldig bra her og. Har fått shoppet masse klær, sko og en veske :-D :-D Ikke hver dag hehe.

Å så digg! Shopper så sjeldent til meg selv nå.. er det noe, så er det alltid til ungene..haha
 
Samme her :-D Kan ikke huske sist jeg kjøpte klær til mef selv hehe

Hehe nei.. jeg kjøpte meg en overdel rett før jul som jeg skulle bruke på julaften.. ellers er det lenge siden! Kun om det er noe jeg MÅ ha :p
 
Så spennende det hørtes ut! :)

Jeg får ikke Hermine til å spise litt "udefinerbare" retter :confused: Hun vil vite hva hun spiser, helst skille det på tallerkenen :p Da jeg laga pastasalat på lørdag fikk hun pasta og grønnsaker hver for seg på tallerkenen, da spiste hun alt...raringen.
De spiste godt begge to ja.
De liker det meste av mat egentlig, men det går opp og ned. T nekter rent kjøtt om dagen. Minsten spiste jo kun kjøtt i høst :p
 
God formiddag alle sammen :)
Nettene er litt urolige for tiden, men det er nok litt rart for Lillebror med det nye rommet og den svære sengen enda.
Vi får bare satse på at det går seg til snart!
Hva skal dere i dag?
Jeg har egentlig ikke så mange planer, uten om litt støvsuging og å vente på sensur på den ene eksamenen som har sensurfrist i dag :eek:
Ha en super dag :D
 
De spiste godt begge to ja.
De liker det meste av mat egentlig, men det går opp og ned. T nekter rent kjøtt om dagen. Minsten spiste jo kun kjøtt i høst :p
Vel, det blir feil av meg å si at hun ikke rører mat som er "blandet", for hun forsøker iherdig altså. Men hun blir liksom sittende å pirke i maten og spiser minimalt. Så sorterte jeg maten litt for henne å da spiste hun alt i full fart :p :)
 
God formiddag alle sammen :)
Nettene er litt urolige for tiden, men det er nok litt rart for Lillebror med det nye rommet og den svære sengen enda.
Vi får bare satse på at det går seg til snart!
Hva skal dere i dag?
Jeg har egentlig ikke så mange planer, uten om litt støvsuging og å vente på sensur på den ene eksamenen som har sensurfrist i dag :eek:
Ha en super dag :D
Får håpe han sover bedre snart da!

Hermine sover så innmari godt om dagen at jeg egentlig har lite lyst til å lage noen nye rutiner og endre på sovevanene :p Oppdaga at hun sover urolig pga nattposen, og med en gang jeg tok den bort så sover hun mye roligere :)
 
Får håpe han sover bedre snart da!

Hermine sover så innmari godt om dagen at jeg egentlig har lite lyst til å lage noen nye rutiner og endre på sovevanene :p Oppdaga at hun sover urolig pga nattposen, og med en gang jeg tok den bort så sover hun mye roligere :)
Trenger du å lage noen nye rutiner da? Eller tenkte du på eget som og eventuelt ny seng?
 
Vel, det blir feil av meg å si at hun ikke rører mat som er "blandet", for hun forsøker iherdig altså. Men hun blir liksom sittende å pirke i maten og spiser minimalt. Så sorterte jeg maten litt for henne å da spiste hun alt i full fart :p :)
Hehe, de er rare altså!
Nå om dagen er det T som er mest sær på ting. ALT er plutselig for sterkt for han og han vil ikke ha frukt. Jeg stresser ikke, for jeg vet at det går seg til, men vi snakker mye om hva kroppen trenger for å fungere...
 
Hallo!

Idag skal jeg gå til Uit og avslutte masterprosjektet, er noen papirer som må fylles ut og endel sensitiv info som må makuleres. Blir en frisk tur for er -4 og masse vind! :p :)

I ettermiddag skal vi høste juletreet og pakke vekk julepynten. Nå er det 6.januar så NÅ kan jeg ta bort jula...selv om jeg egentlig ikke har lyst. Alle sier at det er så deilig å få ut jula...jeg er ikke enig :p

Ha en fin dag!
 
Trenger du å lage noen nye rutiner da? Eller tenkte du på eget som og eventuelt ny seng?
Ja, ny seng vil jo bety at hun må sove på sitt rom og da legges på eget rom. Nå legger hun seg jo i vår seng...og selv om hun stort sett sover i sin seng ender hun opp i vår innimellom...så er litt usikker på om hun egentlig er klar for å sove for seg selv, eller om hun blir å ende opp i vår seng støtt. :confused:
 
Hehe, de er rare altså!
Nå om dagen er det T som er mest sær på ting. ALT er plutselig for sterkt for han og han vil ikke ha frukt. Jeg stresser ikke, for jeg vet at det går seg til, men vi snakker mye om hva kroppen trenger for å fungere...
Hehe. Her har det vært så mye kaker og snop nå i jula at Hermine ville til slutt ikke ha pepperkaker med nonstop men hun ble helt i hundre da jeg hadde kjøpt jordbær og druer :p
 
Ja, ny seng vil jo bety at hun må sove på sitt rom og da legges på eget rom. Nå legger hun seg jo i vår seng...og selv om hun stort sett sover i sin seng ender hun opp i vår innimellom...så er litt usikker på om hun egentlig er klar for å sove for seg selv, eller om hun blir å ende opp i vår seng støtt. :confused:
Ja, jeg skjønner det der...
Før vi byttet rom på guttene havnet jeg i storsengen inne hos dem omtrent hver natt med Lillebror.
Vår form for samsoving når mannen ikke takler liten plass :p
Nå er det litt frem og tilbake, men det virker som han foretrekker å sovne igjen i sin egen seng - men jeg må sitte der eller ligge ved siden av.
 
Hehe. Her har det vært så mye kaker og snop nå i jula at Hermine ville til slutt ikke ha pepperkaker med nonstop men hun ble helt i hundre da jeg hadde kjøpt jordbær og druer :p
Fantastisk. Lillebror spør fortsatt om kjeks hele tiden :p
De knuste pepperkakehus og spiste det i bhg i går da! Stor stas!
 
Ja, jeg skjønner det der...
Før vi byttet rom på guttene havnet jeg i storsengen inne hos dem omtrent hver natt med Lillebror.
Vår form for samsoving når mannen ikke takler liten plass :p
Nå er det litt frem og tilbake, men det virker som han foretrekker å sovne igjen i sin egen seng - men jeg må sitte der eller ligge ved siden av.
Det er akkurat sånn sengebytte og nattevåk jeg har sååå lite lyst til iløpet av natten :p Så da er familierom like greit, så sover alle godt liksom ;) Men i natt så skulle hun på do kl 04.30 og da skulle nissen følge henne på do :eek: Jeg mistenker at hun snakka i søvne :p
 
Back
Topp