Skravle uke 2

Så godt å få sovet lenge! Det er så deilig å ikke ha en klokke å gå etter noen ganger :-D

Godt dere slapp unna uværet!
Kos dere med månetoppen ;-)

Ja utrolig godt å slippe den klokka! Men jeg pleier ikke å ha samvittighet til å sove lenger enn kl 10, om jeg våkne! Men idag så bare pakket jeg meg inn i dyna og sov videre :p haha
 
Ungene sovnet raskt. Mina våknet 5.30 i dag, så hun ble lagt drøyt 18.30, da hun nektet å sove på dagen :p Det hender innimellom :-D

Hva gjør dere? Rolig kveld her. Og jeg er nesten ferdig å pakke. Blir mye :p Som vanlig haha.
 
God kveld!

-12 her idag, snøen knaker så kaldt er det :D

Hermine har lekt så fin inne hele dagen, bare kosa seg med alle lekene sine. Sjeldent vi er hjemme så lenge om gangen at hun rekker å leke med alt ;)

Vi har fått rydda mer, kjørt vekk stellebord og besøkt besteforeldrene. :)

Hermine sliter litt med å få sove i kveld, finner ikke roen helt, så nå sitter pappaen inne hos henne.
 
Ja utrolig godt å slippe den klokka! Men jeg pleier ikke å ha samvittighet til å sove lenger enn kl 10, om jeg våkne! Men idag så bare pakket jeg meg inn i dyna og sov videre :p haha
Jeg har 09 som grense til å sove lenge :eek: Men idag fikk jeg ligge til 09.30 før jeg ble vekt av "du MÅ komme med en gang mamma for nu har vi laga frokost til dæ" ;)
 
Jeg har 09 som grense til å sove lenge :eek: Men idag fikk jeg ligge til 09.30 før jeg ble vekt av "du MÅ komme med en gang mamma for nu har vi laga frokost til dæ" ;)
Så herlig :D
Jeg hadde satt klokken på 9 i dag da jeg skulle få sove ut. Men det var SÅ hardt å stå opp. Heldigvis kom gutta og vekte meg etterhvert, det er litt lettere å stå opp da :)
 
Gutta og jeg dro til mamma i formiddag.
Mens gutta og mamma gravde snøhule fant pappa og jeg frem plank og skjærte til slik at vi har til sengehest. Det var det vi fikk gjort med den i dag :p Det går tregt!
Etter litt utetid fikk ungene se film på kontoret der, og minsten sovnet og sov i nesten to timer før han våknet og var veldig fornøyd. Han fikk seg litt kake (som vi hadde snopet i oss mens han sov) før vi dro hjem til mannen og lammesteik :D
Nå sover ungene og vi sitter ved hver vår maskin frem til vi skal se serie :D
 
Jeg har 09 som grense til å sove lenge :eek: Men idag fikk jeg ligge til 09.30 før jeg ble vekt av "du MÅ komme med en gang mamma for nu har vi laga frokost til dæ" ;)

Hehe her har vi ikke satt noen grense noen av oss :p men jeg pleier stort sett å våkne mellom 9:30 og 10 :) sambo står stort sett opp mellom 8 og 9 når han er den som sover videre :p
 
Hei og hå!
Tannlegetime unnagjort. Eller, jeg var kun hos tannpleier :p
Det gikk likevel en 1000-lapp, gitt!
Men yey - null hull, og jeg fikk fjernet misfarging som jeg sliter med pga hyppig bruk av corsodyl munnskyll, det var ikke noe problem å fjerne! Så nå skjemmes jeg ikke lenger når jeg smiler :-D
Jeg må tilbake og fjerne visdomstann. Den har plaget meg så lenge nå. Det passe usedvanlig dårlig da det ikke er noe jobbing på meg for tiden, men vi får bare finne en løsning...
Handle litt, så skal jeg hjem og fikse litt hjemme. Mannen kommer sent hjem da han har studiesamling et par timer unna.
Ha en super dag!
 
Back
Topp