Skravle uke 2

Jeg har ryddet og ryddet hele dagen men det vises ikke her...kun på Hermines rom at det vises :p Men det ble fint da!

I helgen skal vi kvitte oss med stellebordet så blir det mer plass på badet også :)

Nå er Hermine akkurat lagt, hun hadde bare sovet 40min i bhg og var ooovertrøtt i kveld, men fikk henne lagt 19.30..ble sent siden broren min var innom for å hjelpe med sofabæring.

Nå skal jeg bare henge opp nye gardiner i stua og så tar jeg kveld med ordning for idag :)

Så flink du er da :D tar tid å holde på med rom + masse annet hehe.. og rommet så koselig ut :)

Men slitsomt med en overtrøtt unge! Håper hun får sove godt ;)
 
Jeg har ryddet og ryddet hele dagen men det vises ikke her...kun på Hermines rom at det vises :p Men det ble fint da!

I helgen skal vi kvitte oss med stellebordet så blir det mer plass på badet også :)

Nå er Hermine akkurat lagt, hun hadde bare sovet 40min i bhg og var ooovertrøtt i kveld, men fikk henne lagt 19.30..ble sent siden broren min var innom for å hjelpe med sofabæring.

Nå skal jeg bare henge opp nye gardiner i stua og så tar jeg kveld med ordning for idag :)
Det hørtes kjent ut å rydde uten å egentlig se resultater :p
Det ante meg at vi fikk vanskeligere for å gjøre oss ferdig her hjemme når hverdagen startet, og det stemte jo :p
Men kjekt for ungene å ha ok rom hvertfall, så får man tåle litt uorden ellers.
 
God kveld :)
Idag fikk jeg brettet klær, vasket/hengt opp nye, tørker støv og vasket gulv før jeg satte pizzabunn til heving og dro ut å handlet :)

Hadde gått fint i barnehagen idag, og Leoh er seg selv;) så var nok bare litt fortvilelse over brutte rutiner! Men da vet jeg det til neste gang!:)

Nå sover barna, og jeg har slengt meg foran tv med teppe, burn og sjokolade :D:p sitter å ser på friends:rolleyes: går jo ikke an å bli lei den serien!:)
 
Jeg lagde sviskemos selv jeg, gikk superkjapt :)
Han har alltid vært litt enten/ eller med magen sin, men som regel går det veldig greit. Jeg har ikke sett noen sammenheng med hard mage og melkeinntak
Ja, det går kjapt, men er ofte enklere å få i Hermine sviskemos når den er på smoothiepose ;)
 
Det hørtes kjent ut å rydde uten å egentlig se resultater :p
Det ante meg at vi fikk vanskeligere for å gjøre oss ferdig her hjemme når hverdagen startet, og det stemte jo :p
Men kjekt for ungene å ha ok rom hvertfall, så får man tåle litt uorden ellers.
Jada, det tar bare litt tid når jeg rydder alene hele dagen :p Men nå ser det mye bedre ut :)
 
Jada, det tar bare litt tid når jeg rydder alene hele dagen :p Men nå ser det mye bedre ut :)
Uff ja, det tar voldsomt med tid. Det er utrolig deilig etterpå da :)
 
Uff ja, det tar voldsomt med tid. Det er utrolig deilig etterpå da :)
Det er enda myyye igjen...alle bodene er helt kaotisk, men når rommet til Hermine er klart og gangen er ryddig, og juleeskene er i boden er mye gjort :)
 
God Lørdag :)

Har dere hatt en fin natt?

Her var natten veldig bra! Alle ungene har sovet seg gjennom uten å våkne, så jeg har vel fått også fått sovet natten gjennom:rolleyes: mulig jeg har vært en tur på do, men er ikke sikker :p

Jeg sto opp 6:35 med Leoh, og jentene våkna like etter :) nå sitter jeg inne på bade mens Leoh bader!..

Og det har kommet snø inatt :D:D:D håper vi eller en av oss får tatt ut jentene før denne voldsomme vinden kommer! :)

Ønsker dere en fin dag!
 
Det er enda myyye igjen...alle bodene er helt kaotisk, men når rommet til Hermine er klart og gangen er ryddig, og juleeskene er i boden er mye gjort :)
Ja helt enig.
Det er derfor det har virket som vi hR ryddet så mye og så lenge også, vi må ta litt etter litt, meb prioriterte guttas rom ;)
Mannen har ikke lagt klær i skapet sitt enda :p
Men han har stor jobb med å rydde den stasjonære PC-en...
Når vi får ut den og skrivebordet på vårt rom og kanskje inn en kommode og bokhyller som enda er på Lillebrors rom, da blir det bra :)
SÅ kan vi begynne på stue, kjøkken og gang nede :p
 
God Lørdag :)

Har dere hatt en fin natt?

Her var natten veldig bra! Alle ungene har sovet seg gjennom uten å våkne, så jeg har vel fått også fått sovet natten gjennom:rolleyes: mulig jeg har vært en tur på do, men er ikke sikker :p

Jeg sto opp 6:35 med Leoh, og jentene våkna like etter :) nå sitter jeg inne på bade mens Leoh bader!..

Og det har kommet snø inatt :D:D:D håper vi eller en av oss får tatt ut jentene før denne voldsomme vinden kommer! :)

Ønsker dere en fin dag!
Det snør her og :) jippi!
Jeg og Lillebror tok voksensengen i natt og vi har sovet greit! Han våknet bare for litt kos og vann, trengte ikke medisin eller noe slikt.
Vi lå lenge i sengen med iPad, men så kom T og ville ned til tv-en. Så da satt de seg der mens jeg våkner til med en kaffe i sengen :)
Akeplaner i dag, med hele min familie, og middag hos mamma og pappa etterpå :)
 
Det snør her og :) jippi!
Jeg og Lillebror tok voksensengen i natt og vi har sovet greit! Han våknet bare for litt kos og vann, trengte ikke medisin eller noe slikt.
Vi lå lenge i sengen med iPad, men så kom T og ville ned til tv-en. Så da satt de seg der mens jeg våkner til med en kaffe i sengen :)
Akeplaner i dag, med hele min familie, og middag hos mamma og pappa etterpå :)

Ja gøy når det endelig kom snø igjen :D men det blåser vel bort etterpå :p kommer ikke "Nina" til dere da? Er meldt kraftig vindt her etterpå :( håper det meste forsvinner ved kysten :p

Bra dere har sovet greit og at det ikke har vært behov for medisin :D
 
Anita : Så deilig med en god natt for deg! Snør mssse her og.mm Så ble ikke noe av våren :p
Fikk sove til 9.15, deilig!
Skulle egentlig til Norge, men får se ann når det snør såpass.. Men er motorvei hele veien, så blir nok måket/strødd....

Ungene er elleville :-D

Hva skal dere, :)
 
Anita : Så deilig med en god natt for deg! Snør mssse her og.mm Så ble ikke noe av våren :p
Fikk sove til 9.15, deilig!
Skulle egentlig til Norge, men får se ann når det snør såpass.. Men er motorvei hele veien, så blir nok måket/strødd....

Ungene er elleville :-D

Hva skal dere, :)

Ja var godt med en god natt :) men føler meg litt trøtt enda :p

Haha synd det ikke ble noe av våren da :p haha

God tur til Norge, om dere skal :)
 
Ja var godt med en god natt :) men føler meg litt trøtt enda :p

Haha synd det ikke ble noe av våren da :p haha

God tur til Norge, om dere skal :)
Man blir ofte trøtt når man sover godt også :-D

Ja, ville ha vår jeg nå :-D

Takk, vet ikke om vi drar. Kanskje vi bare blir her :-D
 
Ja gøy når det endelig kom snø igjen :D men det blåser vel bort etterpå :p kommer ikke "Nina" til dere da? Er meldt kraftig vindt her etterpå :( håper det meste forsvinner ved kysten :p

Bra dere har sovet greit og at det ikke har vært behov for medisin :D
Jo, det er mulig det blir litt storm her. Men det er ganske rolig nå :D
 
Man blir ofte trøtt når man sover godt også :-D

Ja, ville ha vår jeg nå :-D

Takk, vet ikke om vi drar. Kanskje vi bare blir her :-D

Ja man blir det :) men tror det er underskudd av søvn over flere netter som gjør det.. imårra er det min tur til å sove :D

Godt å være hjemme å da :)
 
Jo, det er mulig det blir litt storm her. Men det er ganske rolig nå :D

Ja håper det fortsetter å være rolig her å en stund :D Storm og Yr melder så forskjellig, så får se hva det blir til :) stort dett storm.no som har rett med været her på rjukan;)
 
Oioi, det kom så mye snø!
Vanskelig for Lillebror å bevege seg i bakken, i tillegg til at han var trøtt og tett. Da tok jeg han med til mamma og pappa sitt hus og fikk han lagt. Nå kom også pappa og en av nevøene mine hjem, de andre kommer nok snart :)
Her blir det kalkun i dag - det takker vi ikke nei til!
 
Back
Topp