Skravle uke 2

Godt nyttår, gamla :D:p haha..

Dere kan ikke få ordnet det sånn med riksen at han blir tatt inn så fort han er frisk nok da? Går jo ikke ann å avlyse gang etter gang:confused:

Uff og uff DET må ha gjort vondt!! Albuen er jo så følsom når det kommer til å slå seg:oops: nakken er heller ikke noe god å skade :( håper du blir fort bra igjen! <3

Nei, virker ikke sånn at vi kan det? Nei, er jo det vi er så frustrerte over at vi ikke får lov til og komme inn, og ringer vi ikke først om han er dårlig, så sender de bare en hjem om man møter opp med et barn med feber eller som er sykt:(

Hehe, gikk fint, men var bare såå sykt vondt og dette på albua, men verste var sjokket da vogna også tippa, blei mer redd for Emmeth, var nok derfor jeg begynte og grine også, heldigvis var mannen og unga med, så han hjalp til med og få vogna opp på 4 hjul igjen;)
 
Så fortvilende å ikke få han innlagt! :(
Bra dere har kost dere i jula hvertfall.
Uff, det er så fælt å falle! Håper det går bra. Har du en prolaps som kan opereres eller må den bare være? Husk brodder på tur! Det er utrolig skummelt å skli, spesielt med barn i vogn!

Mhm, det er kjempe frustrerende, river av meg håret snart, men er jo ikke så mye jeg får gjort med det, annet enn og håpe på han kan holde seg frisk til neste gang, noe som da blir i mars!

Det verste er at jeg har brodder i skapet i gangen, men glemmer visst og ta de på hver gang jeg går tur:p*note to myself, husk brodder*:D hahaha:D

Nei, det vet jeg ikke, har vært innlagt før, allerede da jeg var spedbarn for nakken, men er ikke blitt operert, jeg er heldigvis ikke så plaget av det som mange andre, men har noen ganger i året dere jeg ikke får brukt nakken på ca ei uke fjorten dager. Så er heldig sånn*bank i bordet* Har mer slitt med stiv muskulatur i nakke/skuldre som har gått migrene, men fikk det først etter og ah gått på p-piller, så derfor jeg ikke kunne bruke hormonprevensjon.

Har hatt en herlig jule måned, enn dere da?:) Gratulerer med storseng til Eskil:D;)
 
Syntes det var godt i år, men hadde ikke så mye pynt. Litt greit og :)
Snør det? Åh, så koselig.. Legger det seg også ? :)

Ja, sier ifra, med mindre jeg stryker haha....

Ungene er lagt, og K og jeg skal på dagstur til Göteborg i morgen,mens de er i bhg :)



Sent from my iPad using BV Forum

Jepp her har der snødd omtrent hele dagen :) så har lagt seg noe:D bra det, for var bare is og asfalt ute :p

Så koselig med tur :D spesielt når man ikke har barn å ta seg av :)
 
Nei, virker ikke sånn at vi kan det? Nei, er jo det vi er så frustrerte over at vi ikke får lov til og komme inn, og ringer vi ikke først om han er dårlig, så sender de bare en hjem om man møter opp med et barn med feber eller som er sykt:(

Hehe, gikk fint, men var bare såå sykt vondt og dette på albua, men verste var sjokket da vogna også tippa, blei mer redd for Emmeth, var nok derfor jeg begynte og grine også, heldigvis var mannen og unga med, så han hjalp til med og få vogna opp på 4 hjul igjen;)

Syns det uansett er dårlig at dem ikke kan hjelpe et sykt barn! Er da derfor de er der!!;) uansett smitte eller ikke...

Uff ja, skjønner sjokket ditt da.. må ha vært vondt å se vogna tippe!! + at du slo deg veldig :( men godt det gikk bra forde da:)
 
Mhm, det er kjempe frustrerende, river av meg håret snart, men er jo ikke så mye jeg får gjort med det, annet enn og håpe på han kan holde seg frisk til neste gang, noe som da blir i mars!

Det verste er at jeg har brodder i skapet i gangen, men glemmer visst og ta de på hver gang jeg går tur:p*note to myself, husk brodder*:D hahaha:D

Nei, det vet jeg ikke, har vært innlagt før, allerede da jeg var spedbarn for nakken, men er ikke blitt operert, jeg er heldigvis ikke så plaget av det som mange andre, men har noen ganger i året dere jeg ikke får brukt nakken på ca ei uke fjorten dager. Så er heldig sånn*bank i bordet* Har mer slitt med stiv muskulatur i nakke/skuldre som har gått migrene, men fikk det først etter og ah gått på p-piller, så derfor jeg ikke kunne bruke hormonprevensjon.

Har hatt en herlig jule måned, enn dere da?:) Gratulerer med storseng til Eskil:D;)
Jeg bruker også brodder - som regel!
Men en gang da minsten var baby droppet jeg dem, av ukjent grunn. Mulig jeg trodde det var mye mindre glatt enn det var. Uansett, så skled jeg, med han på magen i bæresele eller bæresjal. Det gikk jo bra med han, jeg tror vi er laget ganske greit slik sett, at det er VI som slår oss når vi tar oss for! Men jeg kunne fint landet på magen om jeg hadde sklidd litt anderledes!

Det er helt sikket et stort spekter av prolaps ja. Min eldste søster måtte operere for et par år siden, men nå er hun så dårlig igjen et hun knapt kan gå og begynner å få belastningsskader andre steder i kroppen fordi hun ikke klarer å bruke ryggen slik hun skal. I tillegg har hun ganske alvorlig ME. Men ting tar SÅ lang tid, med henvisninger osv, selvom hun ringer hele tiden for å purre. Så nå tror jeg snart at hun går til privat operasjon!
 
God morgen chicks!
Dårlig natt her desverre, jeg skjønner ikke at også Lillebror ser helt zombie ut :p
Vurderte fri og barnetreffen i dag, men jeg tror desverre jeg leverer i Bhg for å prioritere litt søvn på meg :-o
 
God morgen chicks!
Dårlig natt her desverre, jeg skjønner ikke at også Lillebror ser helt zombie ut :p
Vurderte fri og barnetreffen i dag, men jeg tror desverre jeg leverer i Bhg for å prioritere litt søvn på meg :-o
Uff... Mye våken? Syk eller? :-(
Håper du får sovet :) :)
 
God morgen.
Skal levere barna om en halvtime, også reiser K og jeg på en liten tur til Göteborg, blir hyggelig :)

Ha en flott dag :-D
 
Uff... Mye våken? Syk eller? :-(
Håper du får sovet :) :)
Nei ingen som er syke :)
Men minsten synes nok den nye sengen de litt uvant!
Greit å ta han inn til oss da, tenkte vi, men han sover veldig urolig mellom oss nå.
 
God mor'n! :)

Så synd å høre om natten deres Fru H! Håper han snart blir vandt med den nye senga!

God tur Lennypenny! :D kos dere masse ;)


Litt urolig natt her å for min del! Tror Leoh drømte en del, eller så er han bittelitt plaget av to tenner som ser ut til å komme.. han sutret hvertfall litt i søvne fra kl 23 til 00:30! Så måtte jeg på do i 2-3 tiden, Liana har våkna en gang og Emira måtte på do i 5 tiden! Måtte jo selvfølgelig rope på meg for å si ifra:confused: så når jeg stp opp før å høre hva det var, så våkna Leoh! Måtte gi han en flaske i senga si for at han skulle sove videre.. han sov til over 8:p men de to andre våkna litt etter 7!

Så idag slapper jeg av, og skal handle etterpå :)
Ha en fin dag :)
 
God mor'n! :)

Så synd å høre om natten deres Fru H! Håper han snart blir vandt med den nye senga!

God tur Lennypenny! :D kos dere masse ;)


Litt urolig natt her å for min del! Tror Leoh drømte en del, eller så er han bittelitt plaget av to tenner som ser ut til å komme.. han sutret hvertfall litt i søvne fra kl 23 til 00:30! Så måtte jeg på do i 2-3 tiden, Liana har våkna en gang og Emira måtte på do i 5 tiden! Måtte jo selvfølgelig rope på meg for å si ifra:confused: så når jeg stp opp før å høre hva det var, så våkna Leoh! Måtte gi han en flaske i senga si for at han skulle sove videre.. han sov til over 8:p men de to andre våkna litt etter 7!

Så idag slapper jeg av, og skal handle etterpå :)
Ha en fin dag :)
Travel natt hos dere :eek: :p
 
God mor'n! :)

Så synd å høre om natten deres Fru H! Håper han snart blir vandt med den nye senga!

God tur Lennypenny! :D kos dere masse ;)


Litt urolig natt her å for min del! Tror Leoh drømte en del, eller så er han bittelitt plaget av to tenner som ser ut til å komme.. han sutret hvertfall litt i søvne fra kl 23 til 00:30! Så måtte jeg på do i 2-3 tiden, Liana har våkna en gang og Emira måtte på do i 5 tiden! Måtte jo selvfølgelig rope på meg for å si ifra:confused: så når jeg stp opp før å høre hva det var, så våkna Leoh! Måtte gi han en flaske i senga si for at han skulle sove videre.. han sov til over 8:p men de to andre våkna litt etter 7!

Så idag slapper jeg av, og skal handle etterpå :)
Ha en fin dag :)
Turbulent hos dere også, skjønner jeg.
Her var det bare minstemann som var urolig.. Neste gang skal jeg legge meg med han i hans seng med en gang, for hos oss begge sover han ikke noe godt!
 
Travel natt hos dere :eek: :p

Haha ja hverfall for meg som har stått opp mange ganger! Resten har jo sovet greit:) bortsett fra sambo da (ifølge han selv:p) han våkna bare i 5 tiden av Emira og Leoh.. haha
 
Haha ja hverfall for meg som har stått opp mange ganger! Resten har jo sovet greit:) bortsett fra sambo da (ifølge han selv:p) han våkna bare i 5 tiden av Emira og Leoh.. haha
Enkelte menn tåler dårlig å få forstyrret søvn altså
:smug:
(min er også litt slik)
 
Turbulent hos dere også, skjønner jeg.
Her var det bare minstemann som var urolig.. Neste gang skal jeg legge meg med han i hans seng med en gang, for hos oss begge sover han ikke noe godt!

Ja er sånn av og til ;) må nesten regne med å stå opp minst 2 ganger iløpet av natten.. men nå var det mye mer!..

Lurt å gjøre det sånn til å begynne med ja.. sånn at alle får sovet godt :)
 
Enkelte menn tåler dårlig å få forstyrret søvn altså
:smug:
(min er også litt slik)

Haha huff ja! Han her er også sånn.. skal ikke bli avbrutt én gang!:p og jeg er sikker på at jeg er mer opplagt enn han..haha
 
God mor'n! :)

Så synd å høre om natten deres Fru H! Håper han snart blir vandt med den nye senga!

God tur Lennypenny! :D kos dere masse ;)


Litt urolig natt her å for min del! Tror Leoh drømte en del, eller så er han bittelitt plaget av to tenner som ser ut til å komme.. han sutret hvertfall litt i søvne fra kl 23 til 00:30! Så måtte jeg på do i 2-3 tiden, Liana har våkna en gang og Emira måtte på do i 5 tiden! Måtte jo selvfølgelig rope på meg for å si ifra:confused: så når jeg stp opp før å høre hva det var, så våkna Leoh! Måtte gi han en flaske i senga si for at han skulle sove videre.. han sov til over 8:p men de to andre våkna litt etter 7!

Så idag slapper jeg av, og skal handle etterpå :)
Ha en fin dag :)
Så slitsom natt.. sovet litt på dagen?
Du er ikke alene om å ha en mann som sover dårlig (selvom jeg i 95% av tilfellene står opp), så er alltid han mest trøtt, sliten etter en urolig natt :)P) haha.. men men. .. vært bedre i det siste, etter at M ble ferdig med alle tennene.
 
Back
Topp