Da vi knuste pepperkakehuset her hjemme var det morsomste å banke det i stykker. Hun var ikke så gira på å spise detFantastisk. Lillebror spør fortsatt om kjeks hele tiden
De knuste pepperkakehus og spiste det i bhg i går da! Stor stas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da vi knuste pepperkakehuset her hjemme var det morsomste å banke det i stykker. Hun var ikke så gira på å spise detFantastisk. Lillebror spør fortsatt om kjeks hele tiden
De knuste pepperkakehus og spiste det i bhg i går da! Stor stas!
Jeg synes det gikk ganske kjapt å gå fra det ene rommet til det andre og sove videre der jeg da!Det er akkurat sånn sengebytte og nattevåk jeg har sååå lite lyst til iløpet av natten Så da er familierom like greit, så sover alle godt liksom Men i natt så skulle hun på do kl 04.30 og da skulle nissen følge henne på do Jeg mistenker at hun snakka i søvne
Hehe, de er rare altså!
Nå om dagen er det T som er mest sær på ting. ALT er plutselig for sterkt for han og han vil ikke ha frukt. Jeg stresser ikke, for jeg vet at det går seg til, men vi snakker mye om hva kroppen trenger for å fungere...
Ja det går nok i rykk og napp med voksing.Pleier han å ha vokseperioder da? Det har Emira, og da har hun stor apetitt! Men når det er over så kan hun være mer kresen igjen
Ja det går nok i rykk og napp med voksing.
Men vi synes han har blitt så tynn i det siste. Han spiser egentlig godt og det virker som at han har god appetitt, men at han bare er sær på enkelte matvarer (akkurat nå er det rent kjøtt). Han har vokst helt ekstremt i lengden da, så han har ikke gått ned i vekt, bare blitt mye slankere med lengden sin...
Ja. Og så er han heldigvis stor nok til å kunne snakkes med om næringsinntak og slikt. Han spiste alle grønnsakene sine på skolen i går, etter at jeg snakket med han om at kroppen trenger mer energi enn bare brødskiver på en hel dag!Skjønner.. det er nok pga lengden har virker slankere som du sier, så trenger man ikke stresse smaksløkene forandrer seg jo stadig vekk å, så plutselig kan det være noe dem ikke liker så godt lenger, men heller noe annet dem ikke har likt før osv..
Hit drar vi ♡
Stakkars deg! Så uflaks :'(Hei jenter, først og fremst ønsker jeg dere alle et godt nytt år
Fantastisk, nytt år og nye muligheter Om noen mnder blir jeg 30 Gamle dama Snart fram med rulatoren, gitt hahahha..
Vi har hatt en herlig juleferie og kost oss masse med familie- og vennebesøk<3
Jula pakket vi ned den 2 januar, noe jeg egentlig synes var godt i år, mye bedre plass i stua
Vi skulle vært på riksen med Emmeth i morgen over 3 dager, men vi nektes og komme inn så lenge han ikke er frisk, noe han aldri er, og møter vi opp med et sykt barn blir vi sendt hjem, det føles på mange måter urettferdig, da han også er syk og trenger behanding, men nektes Han har nå halsinfeksjon igjen, feber og slapp. Så jeg aner rett og slett ikke når vi får lov til og komme inn på riksen med han!?!
Vi var ute og gikk en lang tur i søndags og da jeg skulle gå ned en lang nedoverbakke sklei jeg, vogna med minsten tippa, jeg var heldigvis den eneste som slo meg, Emmeth skjønte fint lite Gjorde så vondt så jeg begynte og gråte, slo albua mi og nakken min skjærte seg igjen, så prolapsen fikk seg en trøkk igjen og da var det gjort. Albua er blå, men gikk heldigvis fint
Mannen har vært og ukeshandlet og nå ser vi på serien Marco Polo, veldig bra serie på netflix
Ønsker dere alle en fin dag
Ja, ser fantastisk ut :-DDet ser helt magisk ut Heldiggriser begge 2, koselig det blir dere 2, så kan storebror få litt egentid og det samme kan Mina hjemme
Jeg er skikkelig misunnelig Herlig med sol og varme
Ja. Og så er han heldigvis stor nok til å kunne snakkes med om næringsinntak og slikt. Han spiste alle grønnsakene sine på skolen i går, etter at jeg snakket med han om at kroppen trenger mer energi enn bare brødskiver på en hel dag!
Hei jenter, først og fremst ønsker jeg dere alle et godt nytt år
Fantastisk, nytt år og nye muligheter Om noen mnder blir jeg 30 Gamle dama Snart fram med rulatoren, gitt hahahha..
Jula pakket vi ned den 2 januar, noe jeg egentlig synes var godt i år, mye bedre plass i stua
Vi skulle vært på riksen med Emmeth i morgen over 3 dager, men vi nektes og komme inn så lenge han ikke er frisk, noe han aldri er, og møter vi opp med et sykt barn blir vi sendt hjem, det føles på mange måter urettferdig, da han også er syk og trenger behanding, men nektes Han har nå halsinfeksjon igjen, feber og slapp. Så jeg aner rett og slett ikke når vi får lov til og komme inn på riksen med han!?!
Vi var ute og gikk en lang tur i søndags og da jeg skulle gå ned en lang nedoverbakke sklei jeg, vogna med minsten tippa, jeg var heldigvis den eneste som slo meg, Emmeth skjønte fint lite Gjorde så vondt så jeg begynte og gråte, slo albua mi og nakken min skjærte seg igjen, så prolapsen fikk seg en trøkk igjen og da var det gjort. Albua er blå, men gikk heldigvis fint
Mannen har vært og ukeshandlet og nå ser vi på serien Marco Polo, veldig bra serie på netflix
Så fortvilende å ikke få han innlagt!Hei jenter, først og fremst ønsker jeg dere alle et godt nytt år
Jeg vil helst ikke ut av senga mi så mye om nattaJeg synes det gikk ganske kjapt å gå fra det ene rommet til det andre og sove videre der jeg da!
Det som er så rart er at Lillebror kaver så fælt om han ligger hos oss. Men om han og jeg ligger alene sover han veldig godt T kom fast inn til oss selv, til han var 3 år, og vi sov ganske godt slik med han. Unger er forskjellige!Jeg vil helst ikke ut av senga mi så mye om natta
Hva gjør dere?
Har satt meg ned litt. Ungene har kveldsmat og blir snart en banan på de. Har støvsugd, hengt opp klær og fått ut jula for denne gang
Venter på karakterene på eksamene, de skulle komme fom i dag, så jeg venter utålmodig haha!
Hvordan er været hos dere?
Her regner det og er flere varmegrader.
Ja, ser fantastisk ut :-D
Ja, godt med alenetid med et av barna. Har vi aldri omtrent. Og koselig for K og være med Mina, så kan de prøve å kose seg her
Syntes det var godt i år, men hadde ikke så mye pynt. Litt greit ogSå flink du er da fikk ryddet ut julen igår..men i år hadde jeg vel egentlig ikke lyst varierer veldig fra år til år..haha
Du må si ifra når du har fått karakterene da spennede!
Her snør det koselig..hehe
Ellers har vi spist middag og nå slapper vi av mens ungene leker
Stakkars deg! Så uflaks :'(
Går det bedre nå?
Urettferdig ovenfor Emmeth! Han er syk og liten. Merkelig at de er sånn. For han rr vel ikke smittsom? Men de kan kanskje ikke ta sjansen :-(
Deilig å handle inn masse og å rydde bort jula. Driver med siste rest i dag :-D