Skravle uke 2

Fantastisk. Lillebror spør fortsatt om kjeks hele tiden :p
De knuste pepperkakehus og spiste det i bhg i går da! Stor stas!
Da vi knuste pepperkakehuset her hjemme var det morsomste å banke det i stykker. Hun var ikke så gira på å spise det :p
 
Det er akkurat sånn sengebytte og nattevåk jeg har sååå lite lyst til iløpet av natten :p Så da er familierom like greit, så sover alle godt liksom ;) Men i natt så skulle hun på do kl 04.30 og da skulle nissen følge henne på do :eek: Jeg mistenker at hun snakka i søvne :p
Jeg synes det gikk ganske kjapt å gå fra det ene rommet til det andre og sove videre der jeg da! :p
 
Hehe, de er rare altså!
Nå om dagen er det T som er mest sær på ting. ALT er plutselig for sterkt for han og han vil ikke ha frukt. Jeg stresser ikke, for jeg vet at det går seg til, men vi snakker mye om hva kroppen trenger for å fungere...

Pleier han å ha vokseperioder da? Det har Emira, og da har hun stor apetitt! Men når det er over så kan hun være mer kresen igjen :p
 
Pleier han å ha vokseperioder da? Det har Emira, og da har hun stor apetitt! Men når det er over så kan hun være mer kresen igjen :p
Ja det går nok i rykk og napp med voksing.
Men vi synes han har blitt så tynn i det siste. Han spiser egentlig godt og det virker som at han har god appetitt, men at han bare er sær på enkelte matvarer (akkurat nå er det rent kjøtt). Han har vokst helt ekstremt i lengden da, så han har ikke gått ned i vekt, bare blitt mye slankere med lengden sin...
 
Ja det går nok i rykk og napp med voksing.
Men vi synes han har blitt så tynn i det siste. Han spiser egentlig godt og det virker som at han har god appetitt, men at han bare er sær på enkelte matvarer (akkurat nå er det rent kjøtt). Han har vokst helt ekstremt i lengden da, så han har ikke gått ned i vekt, bare blitt mye slankere med lengden sin...

Skjønner.. det er nok pga lengden har virker slankere :) som du sier, så trenger man ikke stresse:) smaksløkene forandrer seg jo stadig vekk å, så plutselig kan det være noe dem ikke liker så godt lenger, men heller noe annet dem ikke har likt før osv..
 
Skjønner.. det er nok pga lengden har virker slankere :) som du sier, så trenger man ikke stresse:) smaksløkene forandrer seg jo stadig vekk å, så plutselig kan det være noe dem ikke liker så godt lenger, men heller noe annet dem ikke har likt før osv..
Ja. Og så er han heldigvis stor nok til å kunne snakkes med om næringsinntak og slikt. Han spiste alle grønnsakene sine på skolen i går, etter at jeg snakket med han om at kroppen trenger mer energi enn bare brødskiver på en hel dag!
 
Hei jenter, først og fremst ønsker jeg dere alle et godt nytt år:D

Fantastisk, nytt år og nye muligheter:D;) Om noen mnder blir jeg 30:eek: Gamle dama;) Snart fram med rulatoren, gitt:D;) hahahha..

Vi har hatt en herlig juleferie og kost oss masse med familie- og vennebesøk:)<3

Jula pakket vi ned den 2 januar, noe jeg egentlig synes var godt i år, mye bedre plass i stua;)

Vi skulle vært på riksen med Emmeth i morgen over 3 dager, men vi nektes og komme inn så lenge han ikke er frisk, noe han aldri er, og møter vi opp med et sykt barn blir vi sendt hjem, det føles på mange måter urettferdig, da han også er syk og trenger behanding, men nektes:( Han har nå halsinfeksjon igjen, feber og slapp. Så jeg aner rett og slett ikke når vi får lov til og komme inn på riksen med han!?!

Vi var ute og gikk en lang tur i søndags og da jeg skulle gå ned en lang nedoverbakke sklei jeg, vogna med minsten tippa, jeg var heldigvis den eneste som slo meg, Emmeth skjønte fint lite;) Gjorde så vondt så jeg begynte og gråte, slo albua mi og nakken min skjærte seg igjen, så prolapsen fikk seg en trøkk igjen og da var det gjort. Albua er blå, men gikk heldigvis fint:)

Mannen har vært og ukeshandlet og nå ser vi på serien Marco Polo, veldig bra serie på netflix:)

Ønsker dere alle en fin dag:)
 
Hit drar vi ♡

Det ser helt magisk ut:D Heldiggriser begge 2, koselig det blir dere 2, så kan storebror få litt egentid og det samme kan Mina hjemme:)

Jeg er skikkelig misunnelig:p Herlig med sol og varme;)
 
Hei jenter, først og fremst ønsker jeg dere alle et godt nytt år:D

Fantastisk, nytt år og nye muligheter:D;) Om noen mnder blir jeg 30:eek: Gamle dama;) Snart fram med rulatoren, gitt:D;) hahahha..

Vi har hatt en herlig juleferie og kost oss masse med familie- og vennebesøk:)<3

Jula pakket vi ned den 2 januar, noe jeg egentlig synes var godt i år, mye bedre plass i stua;)

Vi skulle vært på riksen med Emmeth i morgen over 3 dager, men vi nektes og komme inn så lenge han ikke er frisk, noe han aldri er, og møter vi opp med et sykt barn blir vi sendt hjem, det føles på mange måter urettferdig, da han også er syk og trenger behanding, men nektes:( Han har nå halsinfeksjon igjen, feber og slapp. Så jeg aner rett og slett ikke når vi får lov til og komme inn på riksen med han!?!

Vi var ute og gikk en lang tur i søndags og da jeg skulle gå ned en lang nedoverbakke sklei jeg, vogna med minsten tippa, jeg var heldigvis den eneste som slo meg, Emmeth skjønte fint lite;) Gjorde så vondt så jeg begynte og gråte, slo albua mi og nakken min skjærte seg igjen, så prolapsen fikk seg en trøkk igjen og da var det gjort. Albua er blå, men gikk heldigvis fint:)

Mannen har vært og ukeshandlet og nå ser vi på serien Marco Polo, veldig bra serie på netflix:)

Ønsker dere alle en fin dag:)
Stakkars deg! Så uflaks :'(
Går det bedre nå?

Urettferdig ovenfor Emmeth! Han er syk og liten. Merkelig at de er sånn. For han rr vel ikke smittsom? Men de kan kanskje ikke ta sjansen :-(

Deilig å handle inn masse og å rydde bort jula. Driver med siste rest i dag :-D
 
Det ser helt magisk ut:D Heldiggriser begge 2, koselig det blir dere 2, så kan storebror få litt egentid og det samme kan Mina hjemme:)

Jeg er skikkelig misunnelig:p Herlig med sol og varme;)
Ja, ser fantastisk ut :-D
Ja, godt med alenetid med et av barna. Har vi aldri omtrent. Og koselig for K og være med Mina, så kan de prøve å kose seg her :)
 
Ja. Og så er han heldigvis stor nok til å kunne snakkes med om næringsinntak og slikt. Han spiste alle grønnsakene sine på skolen i går, etter at jeg snakket med han om at kroppen trenger mer energi enn bare brødskiver på en hel dag!

Ja er så mye enklere når de er større :) vi å må fortelle sånt til Emira.. for ellers dropper hun grønnsakene! Må fortelle at kroppen trenger det og blir glad for det ;) også at håret hennes vokser fortere om hun spiser mye grønnsaker :p haha
 
Hei jenter, først og fremst ønsker jeg dere alle et godt nytt år:D

Fantastisk, nytt år og nye muligheter:D;) Om noen mnder blir jeg 30:eek: Gamle dama;) Snart fram med rulatoren, gitt:D;) hahahha..

Vi har hatt en herlig juleferie og kost oss masse med familie- og vennebesøk:)<3

Jula pakket vi ned den 2 januar, noe jeg egentlig synes var godt i år, mye bedre plass i stua;)

Vi skulle vært på riksen med Emmeth i morgen over 3 dager, men vi nektes og komme inn så lenge han ikke er frisk, noe han aldri er, og møter vi opp med et sykt barn blir vi sendt hjem, det føles på mange måter urettferdig, da han også er syk og trenger behanding, men nektes:( Han har nå halsinfeksjon igjen, feber og slapp. Så jeg aner rett og slett ikke når vi får lov til og komme inn på riksen med han!?!

Vi var ute og gikk en lang tur i søndags og da jeg skulle gå ned en lang nedoverbakke sklei jeg, vogna med minsten tippa, jeg var heldigvis den eneste som slo meg, Emmeth skjønte fint lite;) Gjorde så vondt så jeg begynte og gråte, slo albua mi og nakken min skjærte seg igjen, så prolapsen fikk seg en trøkk igjen og da var det gjort. Albua er blå, men gikk heldigvis fint:)

Mannen har vært og ukeshandlet og nå ser vi på serien Marco Polo, veldig bra serie på netflix:)

Ønsker dere alle en fin dag:)

Godt nyttår, gamla :D:p haha..

Dere kan ikke få ordnet det sånn med riksen at han blir tatt inn så fort han er frisk nok da? Går jo ikke ann å avlyse gang etter gang:confused:

Uff og uff DET må ha gjort vondt!! Albuen er jo så følsom når det kommer til å slå seg:oops: nakken er heller ikke noe god å skade :( håper du blir fort bra igjen! <3
 
Hei jenter, først og fremst ønsker jeg dere alle et godt nytt år:D

Fantastisk, nytt år og nye muligheter:D;) Om noen mnder blir jeg 30:eek: Gamle dama;) Snart fram med rulatoren, gitt:D;) hahahha..

Vi har hatt en herlig juleferie og kost oss masse med familie- og vennebesøk:)<3

Jula pakket vi ned den 2 januar, noe jeg egentlig synes var godt i år, mye bedre plass i stua;)

Vi skulle vært på riksen med Emmeth i morgen over 3 dager, men vi nektes og komme inn så lenge han ikke er frisk, noe han aldri er, og møter vi opp med et sykt barn blir vi sendt hjem, det føles på mange måter urettferdig, da han også er syk og trenger behanding, men nektes:( Han har nå halsinfeksjon igjen, feber og slapp. Så jeg aner rett og slett ikke når vi får lov til og komme inn på riksen med han!?!

Vi var ute og gikk en lang tur i søndags og da jeg skulle gå ned en lang nedoverbakke sklei jeg, vogna med minsten tippa, jeg var heldigvis den eneste som slo meg, Emmeth skjønte fint lite;) Gjorde så vondt så jeg begynte og gråte, slo albua mi og nakken min skjærte seg igjen, så prolapsen fikk seg en trøkk igjen og da var det gjort. Albua er blå, men gikk heldigvis fint:)

Mannen har vært og ukeshandlet og nå ser vi på serien Marco Polo, veldig bra serie på netflix:)

Ønsker dere alle en fin dag:)
Så fortvilende å ikke få han innlagt! :(
Bra dere har kost dere i jula hvertfall.
Uff, det er så fælt å falle! Håper det går bra. Har du en prolaps som kan opereres eller må den bare være? Husk brodder på tur! Det er utrolig skummelt å skli, spesielt med barn i vogn!
 
Jeg vil helst ikke ut av senga mi så mye om natta :p
Det som er så rart er at Lillebror kaver så fælt om han ligger hos oss. Men om han og jeg ligger alene sover han veldig godt :p T kom fast inn til oss selv, til han var 3 år, og vi sov ganske godt slik med han. Unger er forskjellige!
 
Hva gjør dere?
Har satt meg ned litt. Ungene har kveldsmat og blir snart en banan på de. Har støvsugd, hengt opp klær og fått ut jula for denne gang :)

Venter på karakterene på eksamene, de skulle komme fom i dag, så jeg venter utålmodig haha!

Hvordan er været hos dere?
Her regner det og er flere varmegrader.
 
Hva gjør dere?
Har satt meg ned litt. Ungene har kveldsmat og blir snart en banan på de. Har støvsugd, hengt opp klær og fått ut jula for denne gang :)

Venter på karakterene på eksamene, de skulle komme fom i dag, så jeg venter utålmodig haha!

Hvordan er været hos dere?
Her regner det og er flere varmegrader.

Så flink du er da :) fikk ryddet ut julen igår..men i år hadde jeg vel egentlig ikke lyst :p varierer veldig fra år til år..haha

Du må si ifra når du har fått karakterene da:D spennede!

Her snør det :) koselig..hehe
Ellers har vi spist middag og nå slapper vi av mens ungene leker;)
 
Ja, ser fantastisk ut :-D
Ja, godt med alenetid med et av barna. Har vi aldri omtrent. Og koselig for K og være med Mina, så kan de prøve å kose seg her :)

Blir så koselig for begge barna med litt egentid også, og moro for Wael som er blitt så stor nå at han forstår mye mer og kommer til og storkose seg med mamma på ferie:D:)
 
Så flink du er da :) fikk ryddet ut julen igår..men i år hadde jeg vel egentlig ikke lyst :p varierer veldig fra år til år..haha

Du må si ifra når du har fått karakterene da:D spennede!

Her snør det :) koselig..hehe
Ellers har vi spist middag og nå slapper vi av mens ungene leker;)
Syntes det var godt i år, men hadde ikke så mye pynt. Litt greit og :)
Snør det? Åh, så koselig.. Legger det seg også ? :)

Ja, sier ifra, med mindre jeg stryker haha....

Ungene er lagt, og K og jeg skal på dagstur til Göteborg i morgen,mens de er i bhg :)



Sent from my iPad using BV Forum
 
Stakkars deg! Så uflaks :'(
Går det bedre nå?

Urettferdig ovenfor Emmeth! Han er syk og liten. Merkelig at de er sånn. For han rr vel ikke smittsom? Men de kan kanskje ikke ta sjansen :-(

Deilig å handle inn masse og å rydde bort jula. Driver med siste rest i dag :-D

Heheh, jeg har alltid uflaks med is, detter alltid og slår meg;) Er som Bambi på glattisen;) Gikk fint altså, ikke ille, ingen brukne bein;)

Det er forsi at før så lå voksentoppen for seg selv, men nå er den inne på riksen på barnepost 1 med barn som også har kreft osv, så da må de unngå all smitte, noe jeg også kan forstå, men det hjelper jo ikke min syke gutt:(

Han har gått av og på kortison tabletter en mnd nå, med noen tre dagers mellemrom, men han hovner opp så veldig av det, noe som er en kjent bivirkning, men han har fått mer matlyst og nå er han blitt 89 cm lang og veier nok 12 kg nå:D Så det er jo fint, men mye væske også siden han hovner opp, for 14 dager siden så han ut som en ballong i ansiktet, men da måtte han ta de tablettene pga den dårlige tilstanden han var i.

Deilig og få ut siste rest med jul;) Synes iallfall jeg det var:p
 
Back
Topp